مشخصات دیزل ژنراتور ولوو

2 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

استارلایت انرژی یک تولید کننده دیزل ژنراتور است، علاوه بر پشتیبانی OEM قلب محل کار دیزل ژنراتور ولوو. ولوو یک شرکت صنعتی در سوئد است، استاندارد دیزل ژنراتور ولوو پنتا می تواند بسیار زیاد باشد، شرکت ولوو 120 سال گذشته تاریخی دارد، یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان موتور در جهان است. تا این مرحله، مقدار موتور دیزل آن بیش از یک میلیون دستگاه است و به طور گسترده برای خودرو، کارخانه مهندسی، بخارشو و بسیاری دیگر استفاده می شود. علاوه بر این، انرژی عالی برای مجموعه دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

 
مجموعه دیزل ژنراتور ولوو پنتا دارای راندمان سریع و قابل اعتماد میباشد ، کمک فنر با طراحی بهینه، قیمت پایین کارکرد بار ثابت و فن خنک کننده با سرعت پایین است. برای بهینه‌سازی دوره احتراق توربوشارژر دقیقاً منطبق، دانش برتر را به کار می‌گیرد، همچنین می‌تواند صدای کار را کاهش دهد. و انتشار به حد نرمال TALUFT آلمان می رسد. انتشار دستگاه EFI بهتر از TALUFT آلمانی معمولی است.


در اینجا چند مورد از مزایای مجموعه دیزل ژنراتور Volvo آورده شده است:

1.انرژی متفاوت است: 75kw-616kw.

2. قابلیت تحمل بار بسیار موثر.

3.موتور به راحتی و سر و صدای کم کار می کند.

4. کارایی سردی قابل اعتماد شروع می شود.

5. طراحی ظاهری زیبا و جمع و جور.

6. مصرف گاز کم و قیمت بهره برداری. انتشار سوخت اگزوز کوچک، سیستم اقتصادی و ایمنی محیطی؛

7. امکانات خدمات و تامین کنندگان قطعات یدکی در سراسر جهان وجود دارد.

موتور TAD1343GE برای ژنراتور دیزلی Starlight Volvo 300kw برای دوران انرژی دوستدار محیط زیست و بیشترین زمان به کارگیری طراحی شده است. طراحی محکم موتور را بسیار قابل اعتماد می کند. بلوک سیلندر خطی و غیر قابل انعطاف آن با یاتاقان‌های میل لنگ محکم، منیفولد اگزوز خنک‌شده با هوا و مدیریت الکترونیکی توربوی ضایعاتی موتور واقعاً بسیار مؤثری را ارائه می‌کند. عملکرد دلپذیر این موتورهای دیزلی محکم و متعادل، علاوه بر محدوده انتشار مدیریت شده، به حداقل دامنه ارتعاشات و نویز ختم می شود. برای اینکه ژنراتور ولوو راندمان خوبی داشته باشد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا


حتی زمانی که دیزل ژنراتور ولوو می تواند بسیار قابل اعتماد و با کیفیت باشد، اگر دیزل ژنراتور ولوو دارید، در طول استفاده، باید به یک چیز نیز توجه کنید:

از بیکاری طولانی و عملیات کم بار دوری کنید، این عملیات منجر به مشکلات زیر می شود:

1. مصرف روان کننده بالا.

2. نشت گاز یا روان کننده در منیفولد اگزوز.

3.نشت روغن از مهر و موم شفت توربین توربوشارژر.

4. رسوب کربن بحرانی روی پیستون، شیار رینگ پیستون، شیر و سوپرشارژر.

5. دمای احتراق پایین باعث احتراق ناقص گاز می شود که منجر به رقیق شدن روان کننده می شود.

چرا از فیلتر هوای مجاز موتور دیزل ولوو استفاده کنیم؟

1.فیلتراسیون خطرناک هوا باعث بدتر شدن کارکرد موتور می شود. برای یک موتور کار ثابت، ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد تا آستر سیلندر و سیلندر شکسته شود.

2. این پوشیدن بیهوده زمان را از موتور تا تعمیرات اساسی بعدی بسیار کوتاه می کند و ممکن است در شرایط بیش از حد به موتور آسیب برساند.

3. نتایج متفاوت، به عنوان مثال فیلتراسیون ضعیف یا مسدود شدن فیلتر، افزایش مصرف گاز و روغن کاری و کاهش راندمان موتور است.

شرکت ها با داشتن مشاور فروش ناخالص ولوو پنتا ژنراتور (ولوو ژنراتور) مفتخر است که انواع آسیاب های معتبر ولوو پنتا (ولوو ژنراتور) را با کیفیتی خاص و تخصصی بالا عرضه و عرضه می کند. همچنین دارای بهترین چک لیست دیزل ژنراتور ولوو است. ژنراتور ولوو


اجناس مدل پنتا ولوو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شرکت مختلف احتمالا یکی از بزرگترین تامین کنندگان کارخانه های دیزل ولووپنتا در داخل کشور است که دارای مشاور فروش ناخالص کارخانه های دیزل ولوو پنتا می باشد.

شرکت های زیادی دارای طیف گسترده ای از دیزل ژنراتور های ولوو پنتا و طیف گسترده ای از مدهای کارخانه های انگلیسی استمفورد، ماکلتا ایتالیا، لینز ایتالیا، استمفورد چین (استمفورد انرژی)، مارلی ایتالیا، لروی سومر فرانسه و ...، آسیاب های دیزلی ولوو پنتا در مدهای مختلف میباشند. با کوپلینگ های خاص و باکیفیت شرکت ها تقدیم مشتریان محترم می باشد.

توانایی آن موتورها از 102 اسب بخار معادل 75 کیلووات مکانیکی شروع می شود و تا 890 اسب بخار معادل 655 کیلووات مکانیکی ادامه می یابد.

موتورهای دیزلی مورد استفاده در تولید ولوو پنتا آسیاب دیزل TD520GE تجسم، TAD531GE، TAD532GE، TD720GE، TAD731GE، TAD732GE، TAD733GE، TAD734GE، TAD1341GE، TAD1342GE، TAD1343GE، TAD1344GE، TAD1344GE، TAD1344GE، TAD1344GE، TAD1344GE، TAD1344GE، TAD1344GE.

این خانواده موتورها در دو کشور کاملاً متفاوت در اروپا تولید می شود. موتورهای دیزلی ولوو پنتا در آلمان از 85 اسب بخار تا 275 اسب بخار و از 275 اسب بخار تا 770 اسب بخار در سوئد تولید می شوند.

مدل پنتا ولوو موتورهای دیزلی خود را در چند کلاس کاملاً متفاوت تولید می کند: زمینی، دریایی و خودرو. تفنگداران دریایی کاملاً متفاوت هستند.

انواع آسیاب دیزل ولوو پنتا ارائه شده توسط شرکت ما دارای شاسی فلزی، مخزن گاز روزانه، پنل مدیریت و ایمنی، معامله موتور، باتری، اگزوز می باشد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

شرکت ها با دارا بودن کارگاه خصوصی و تخصصی در زمینه ساخت، کوپلینگ انواع آسیاب و تجهیزات دیزلی، انعطاف پذیری عرضه انواع آسیاب ولوو پنتا دیزل با روکش یا کاور فوق العاده، کاور یا کاور فوق العاده بی صدا را دارد. 

آسیاب های دیزل ولوو پنتا تولید شده توسط شرکت های مختلف در نوع آسیاب های دیزلی جاودانه و کارخانه های دیزل اضطراری در بسیاری از وظایف معادل: انرژی الکتریکی اضطراری ساختمان ها، صنایع ارتش، کارهای ساختمانی و خیابانی، دامداری، مرغداری ها، پرورش ماهی، ... سالن ها، غذاخوری ها، امکانات پزشکی و بیمارستان ها و …. استفاده شده و رضایت خریدار را تامین کرده است.

شرکت های مختلفی در زمینه خرید و فروش دیزل ژنراتور، به دلیل اینکه مشاور فروش ناخالص کارخانه های ولوو پنتا دیزل در سراسر ایران، با ارائه مشخصات فنی و کاتالوگ کارخانه های ولوو پنتا و چک لیست ارزش ولوو پنتا دیزل، سعی در عرضه بالاترین کیفیت و ارزش دارد. آسیاب ها ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان محترم.

بهترین و مطمئن ترین راه حل برای داشتن مشخصات فنی ژنراتور ولوو (کاتالوگ ولوو) و چک لیست ارزش کارخانه های دیزلی ولوو پنتا در محدوده 85 تا 770 کیلو ولت آمپر تماس با متخصصین ماهر و دلسوز خرید و فروش می باشد. 

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
m.n.morteza.najafi