معرفی انواع کفش لژدار اسپرت

3 ماه پیش - خواندن 4 دقیقه

کفش‌های اسپرت انواع مختلفی دارد و مناسب خانم‌ها، آقایان و بچه‌ها تولید می‌شود. اینگونه کفش‌ها از آنجایی که تنوع بالایی در تولید دارند و راحت و شیک هستند بسیار پرطرفدار هستند. کفش لژدار اسپرت نوعی کفش زنانه شیک است که بیشتر مناسب خانم‌های کوتاه‌قد است. این کفش‌ها از آنجایی که هم شما را شیک و مجلسی نشان می‌دهد و هم راحت است طرفداران زیادی دارد. خانم‌هایی که قصد خرید کفش مجلسی راحت زنانه را دارند بهتر است سراغ اینگونه کفش‌ها بروند. 

انواع مختلف کفش لژدار اسپرت شامل ساده، گوه‌ای و پلتفرمی است. تفاوت اصلی کفش‌های لژدار اسپرت با سایر کفش‌های اسپرت طراحی آن متناسب با انحنای پا است. اگر کفش را متناسب با انحنای پایتان بخرید مطمئناً هم بهتر قدم برخواهید داشت و هم زیبا و راحت خواهید بود. برای فهم اینکه انحنای پایتان چگونه است ابتدا کف پایتان را خیس کنید و سپس روی یک بتن فشار دهید. اثر پایتان روی بتن خواهد ماند و شما متوجه شکل انحنای پایتان خواهید شد. 

در این مقاله انواع کفش لژدار اسپرت را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع کفش اسپرت لژدار زنانه

در قسمت قبل گفتیم کفش اسپرت لژدار زنانه داری سه نوع پلتفرم، ساده و گوه ای می باشد. که بنابر علایقتان قادر به انتخاب آن ها خواهید بود.
۱. پلتفرم: بیشتر با نام مبلی شناخته می شود. برای کفش اسپرت لژدار زنانه و انواع صندل های لژدار استفاده می شود. در این نوع از کفش هم پاشنه و هم پنجه در ارتفاع بیشتری از سطح زمین قرار می گیرند و این ارتفاع در پاشنه بیشتر از سایر نقاط پا است.

۲. ساده: بیشتر برای کفش اسپرت لژدار استفاده می شود. در این مدل از پاشنه کفش، تمام قسمت های پا در یک ارتفاع یکسان از سطح زمین قرار می گیرد و جز بهترین کفش های پیاده روی هستند.

۳. گوه ای: این نوع برای انواع صندل لژدار زنانه رایج بوده و کمتر برای کفش لژدار اسپرت به کار برده می شود. در این نوع کفش ارتفاع پنجه نسبت به زمین خیلی کم و حتی غیر قابل چشم پوشی می باشد. پاشنه پا در بیشترین ارتفاع قرار گرفته و انحنای کفش بیشتر از مدل پلتفرم می باشد.

کفش اسپرت لژدار زنانه مناسب برای ورزش

هرجوری هم فکر کنید، بیشتر کفش های ورزشی لژدار هستند، علت این مسئله را نیز با نگاه کردن به کف کفش های ورزشی می توان توجیه کرد. کفش های اسپرت که در آن ها پاشنه کفش از نوع ساده بوده و ارتفاعی بین سه تا پنج سانتی متر دارد، به عنوان کفش ورزشی قابل قبول می باشد. در غیر این صورت کفش جنبه ورزشی ندارد و فقط یک کفش راحت و پاشنه بلند است. البته عنوانی از کفش ها با نام لژ مخفی نیز وجود دارند،که اغلب گوه ای و مبلی می باشند ولی از بیرون مانند لژ ساده یا بدون لژ به نظر می رسند.

تفاوت کفش اسپرت لژدار با صندل اسپرت لژدار

وقتی از کفش اسپرت لژدار زنانه صحبت میشود، منظور کفش های ورزشی یا کفش های مشابه کفش ورزشی می باشد، در حالی که صندل نوعی کفش روباز و متداول در بین آقایان است. صندل اسپرت تنوع بیشتری نسبت به کفش اسپرت لژدار دارد و مدل زنانهاین کفش مجلسی تر نیز هست. صندل ها عموما حمایت کمی از مچ پا دارند و فقط چند بند ظریف آن ها را روی پا نگه می دارد. وقتی کفی صندل ها مانند کفش اسپرت طراحی شود به آن صندل اسپرت می گویند و این دو اصلا یکسان نیستند. در تصویر زیر نیز تصویر یک کفش اسپرت لژدار زنانه و یک صندل اسپرت آورده شده است. به راحتی می توانید تفاوت را مشاهده کنید.

مزایای کفش اسپرت لژ مخفی

تعجب نکنید، کفش اسپرت لژدار زنانه نیز دارای مدل های لژ مخفی می باشد. این نوع از کفش ها برای دخترانی طراحی شده است که دوست دارند قد بلند به نظر برسند و پاشنه کفش آن ها نیز خیلی عادی دیده شود. با پوشیدن این کفش ها قد فرد به طور متوسط ۵ سانتی متر افزایش می یابد. افزایش قد تاثیر بسزایی روی روحیه دارد و شما را جذابتر می کند. دیگر لازم نیست فکر کنید، پاشنه کفش شما چطوری است. آیا خیلی بزرگ به نظر می رسد یا خیر؟ همه چیز به خاطر دوخت خاص این کفش ها داخل کفش پنهان شده است. البته شما می توانید یک کفش معمولی بخرید و با ژل افزایش قد، که نوعی کفی کفش است قد خود را افزایش دهید.

0
کــارمـا :
31
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
27073358283