ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

معرفی بروکر روبوفارکس

2 سال پیش - خواندن 1 دقیقه

بروکر روبوفارکس با توجه به خدمات خوب و متنوعی و اعتبار بالا در میان تریدرها محبوبیت زیادی دارد که در سال 2009 در کشور بلیز تاسیس شده است و تحت رگولاتوری IFSC (نهاد نظارتی بر بروکرها) و رگولاتوری معتبر CySec می باشد. این بروکر با 11 سال سابقه خوب و بیش از 800 هزار کاربر در 180 کشور جهان محبوبیت بالایی دارد و شما می توانید شاخص ها، سهام، کالا، فلز، سهام و ارز های دیجیتال هم چون بیت‌کوین، لایت‌کوین،‌ اتریوم و .. را در این بروکر ترید کنید.

بیمه‌ی حساب در روبو فارکس

یکی از مزایای بزرگ روبوفارکس بیمه مسئولیت مدنی است که تحت نظارت Financial Commission قرار گرفته و حداکثر تا 20 هزار یورو حساب مشتریان خود را بیمه می‌کند. هم چنین بیمه از طرف شرکت Returns است که این بروکر در برابر شکایت (مانند حذف،‌ تقلب، ارور و ... که می تواند به تریدر ضرر برساند) تا سقف ۵ میلیون یورو بیمه شده است.

حدقل واریزی برای افتتاح حساب در این بروکر 10 دلار است ولی برای افتتاح حساب R Trader به 100 دلار نیاز دارید.در این بروکر حدقل لات برای هر معامله 0.01 و حداکثر لوریج 1:2000 است.دیگر ویژگی های این بروکر دارا بودن حساب پم، وب تریدینگ، موبایل تریدینگ و...است.

روشهای واریز و برداشت در این بروکر از طریق وبمانی، پرفکت‌مانی، بیت‌کوین و اتریوم، AdvCash ،AstroPay و... است که مزیت دیگر این بروکر واریز و برداشت بدون کمیسیون است یعنی شما بعد از واریز پول به روبوفارکس، کمیسیونی را که بابت واریز پرداخت کرده‌اید به شما بازگردانی خواهد شد.

مزیت دیگر روبوفارکس سرور مجازی یا همان VPS رایگان است. اگر شما دارای حساب معاملاتی با بیش از ۳۰۰ دلار باشید و هر ماه سه لات معامله کنید، میتوانید از این بروکر یک سرور مجازی رایگان دریافت کنید.


0
کــارمـا :
100
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ledgernano360