معرفی بهترین اتاق فرارهای شیراز

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

اگر به شیراز سفر کرده اید و به دنبال تفریحی فراتر از دیدن اماکن تاریخی این شهر هستید، با این مطلب همراه شوید تا با بهترین اتاق فرارهای شیراز آشنا شوید. اسکیپ روم های شیراز، از جمله اتاق فرارهایی هستند که لحظاتی هیجان انگیز و فراموش نشدنی برایتان رقم میزنند و دست کمی از بهترین اتاق فرار ترسناک تهران ندارند. این اسکیپ روم ها، با ژانرهای ترسناک و دلهره آور و گاها ماجراجویانه دارای تنوع بالایی بوده و در مناطق مختلف شهر شرایط را برای تجربه این بازی مهیج فراهم می کنند. با توجه به تفاوت هایی که در درجه سختی معماها و ژانر سناریوی پیاده سازی شده در هر یک از این اتاق ها وجود دارد، در ادامه به معرفی چند اتاق فرار بی نظیر در شیراز خواهیم پرداخت.

مجموعه اتاق فرار رازماز

احتمالا تا به حال نام مجموعه اتاق فرار رازماز به گوشتان خورده است. این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز اتاق فرار در شیراز است که تنوع بی نظیری در ارائه اسکیپ روم ها از نظر بازی دارد. مجموعه اتاق فرار رازماز دارای 5 شعبه و 18 بازی مهیج می باش که همگی آنها بسیار حرفه ای طراحی و پیاده سازی شده اند. این مجموعه در پاییز ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز، پرطرفدارترین اتاق فرار شیراز محسوب می شود. اسکیپ روم رازماز، در حال حاضر در مناطق مختلف شهر دارای شعبه های متعددی بوده و با ژانرهای ترسناک و دلره آور و ماجراجویانه اتاق فرارهای زیادی را ارائه داده است. اتاق فرار توطئه؛ یکی از سخت ترین اسکیپ روم های مجموعه رازماز است که تنها افراد بالاتر از ۱۸ سال می توانند آن را تجربه کنند و درجه سختی آن ۹۵ درصد می باشد. تعداد نفرات برای ورود به این بازی ۴ تا ۶ نفر می باشد و ۷۵ دقیقه زمان برای حل معماها اختصاص داده میشود. از دیگر اتاق فرار های معروف این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اتاق فرار مهره سرخ: این اتاق فرار در شعبه مرکزی مجموعه رازماز قرار دارد و دارای ژانری جنایی و درجه سختی ۸۰ درصد می باشد. در این اسکیپ روم، گروه های ۳ تا ۵ نفره به مدت یک ساعت باید بتوانند با پیدا کردن سرنخ ها و حدس زدن رمز از اتاق رهایی پیدا کنند.
  • اسکیپ روم مسلخ: داشتن ژانر مهیج و دلهره آور از ویژگی های اتاق فرار مسلخ می باشد که با درجه سختی ۹۰ درصد، به محبوبیت خود افزوده است. برای ورود به این اتاق فرار هیجانی، گروه های ۶ تا ۸ لازم است و مدت زمان حل معماها 90 دقیقه می باشد. این اتاق فرار دارای محدودیت سنی بوده و تنها افراد ۱۶ سال به بالا امکان شرکت در بازی را دارا می باشند.
  • اسکیپ روم کیش و مات: این بازی ژانر مهیج و دلهره آور داشته و درجه سختی آن ۱۰۰ درصد می باشد و در شعبه ارم واقع شده است. حداقل گروه سنی برای شرکت در این بازی ۱۸ سال بوده و گروه های ۶ تا ۸ نفره می باشد.
  • اتاق فرار آل: آل از جمله اسکیپ روم های مجموعه رازماز با ژانر ترسناک می باشد که به افراد بالای ۱۶ سال نود دقیقه زمان اختصاص داده میشود تا بتوانند به رمز عبور و رهایی از اتاق دست پیدا کنند. این اتاق فرار در شعبه قصر دشت این مجموعه قرار دارد و دارای درجه سختی ۱۰۰ درصد می باشد. بنابراین توصیه می شود افرادی که تجربه شرکت در اتاق فرار را دارند و به ژانرهای ترسناک علاقه مند هستند، با تشکیل گروه های 4 تا 6 نفره در این بازی شرکت نمایند.
  • اتاق فرار کافه کازبا: این بازی در شعبه تاچار قرار دارد و دارای ژانر معمایی می باشد که گروه های ۶ تا ۸ نفره بالاتر از ۱۶ سال می توانند در آن شرکت کنند. درجه سختی بازی کافه کازبا ۱۰۰ درصد می باشد و ۹۰ دقیقه زمان به آن اختصاص داده میشود.
  • اسکیپ روم شعبده باز: برای تجربه بازی کاملا متفاوت در میان اسکیپ روم های شیراز می توانید شعبده باز را انتخاب کنید که در شعبه الف قرار گرفته و ژانری معمایی و فانتزی دارد. افراد بالاتر از ۱۸ سال با گروه های ۴ تا ۶ نفره می توانند این بازی را تجربه نمایند. لازم به ذکر است که درجه سختی بازی ۸۰ درصد می باشد.

اتاق فرار آلکاتراز

یکی دیگر از مجموعه های اتاق فرار در شهر شیراز، مجموعه آلکاتراز می باشد که با ارائه ۴ بازی با معماهای پیچیده و ژانر ترسناک و دلهره آور، جز برترین مجموعه های اسکیپ روم در این شهر می باشد. معروف ترین اتاق فرار این مجموعه، اسکیپ روم کلبه وحشت است که این بازی دارای ژانر ترسناک بوده و درصد سختی معماهای آن ۸۰ درصد می باشد. برای شرکت در این بازی گروه های ۴ تا ۸ نفره لازم می باشد. این مجموعه بی نظیر در بزرگراه ملاصدرا و در مرکز خرید خلیج فارس قرار دارد.

اتاق فرار برمودا

اسکیپ روم برمودا که در بلوار جمهوری شهر شیراز قرار دارد، با ارائه سه اتاق فرار با نام های انتقام، سرزمین زامبی و معبد فرعون یکی از بهترین مجموعه های اسکیپ روم در این شهر می باشد. در این مجموعه هر جمعه بین دو تیم شرکت کننده دوئل برگزار می شود و به برنده آنها هدیه ای تعلق می گیرد. محدودیت سنی برای شرکت در این اسکیپ روم، +16 سال می باشد و حداقل افراد شرکت کننده در هر اتاق 4 نفر است.



0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
shivamsvi