معرفی ترسناک ترین اسکیپ روم های اصفهان

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

امروزه بازی های اتاق فرار یا اسکیپ روم از محبوبیت ویژه ای در سطح جهان برخوردار هستند و در کشورمان ایران نیز نمونه های بی نظیری از این بازی ها در حال اجرا می باشد. اصفهان، یکی از شهرهایی است که اتاق فرارهای فوق العاده ای را در خود جای داده و در ژانرهای مختلف این بازی هیجان انگیز را در بر دارد. در این مقاله، قصد معرفی 4 اتاق فرار ترسناک و هیجان انگیز در شهر اصفهان را داریم و آدرس، تلفن و بازی های هر یک را معرفی خواهیم نمود. اگر به دنبال گذراندن یک ساعت هیجان، ترس و استرس در کنار دوستانتان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

1. اتاق فرار نفرین در مجموعه اسکیپ ویژن

از ترسناک ترین اسکیپ روم های شهر اصفهان می توان به اتاق فرار نفرین در مجموعه اسکیپ ویژن اشاره نمود. ژانر این بازی ترسناک است و درجه سختی اختصاص داده شده به آن ۸ از ۱۰ می باشد. به دلیل درجه سختی و ترس بالا، در این بازی تیم های ۴ تا ۷ نفره بالاتر از ۱۶ سال حضور پیدا نموده و ۷۰ دقیقه زمان به آنها اختصاص داده میشود. سناریوی این بازی بر اساس داستان و افسانه ای قدیمی طراحی شده است که در آن طی یک مراسم خاکسپاری که اهالی دهکده نیز در آن شرکت کرده بودند، ناگهان سقف کلیسا فرو ریخته و کشیش کلیسا مفقود می شود. از آن زمان به بعد، اهالی دهکده اعلام کردند که کلیسا نفرین شده است و دیگر به آن برنگشتند. نقش شما و گروهتان در این اسکیپ روم آن است که، بعد از گذشت ده سال به کلیسای متروکه برگردید و ورودی های آن را برای همیشه مسدود نمایید. در حین انجام این کار، از داخل صدای کمک شنیده و وقتی که وارد کلیسا شدید متوجه میشوید که درب های خروج بسته شده و شما محبوس شده اید... حال چه چیزی در انتظار شماست؟ 

آدرس: اصفهان-اتوبان آقابابایی – خیابان فرهنگ – روبروی مصالح فروشی

تلفن: ۰۹۱۳۸۷۰۰۹۰۰ 

2. اتاق فرار شام آخر در مجموعه اسکیپ روم دات آی آر

اگر به اتاق فرارهای دلهره‌آور علاقه دارید و در عین حال دوست دارید در فضایی ترسناک درگیر حل معما شوید، بازی شام آخر انتخاب مناسبی برای شماست. در این اتاق فرار شما و دوستانتان در سفر به تهران وارد رستوران میشوید، اما غافل از این هستید که صاحب رستوران یک قاتل روانی می باشد و تمام درب ها را بروی شما بسته است. برای رهایی از این رستوران مخوف تنها ۷۰ دقیقه زمان دارید و می توانید ۴ تا ۷ نفر را به عنوان هم تیمی همراه داشته باشید. درجه سختی این اتاق فرار ۸۵ درصد می باشد و هزینه بلیط برای هر نفر 50000 تومان است.

آدرس: اصفهان- بلوار سجاد-چهارراه آپادانا- ابتدای آپادانا اول-کوچه شماره۱۹ (شهریار)- پلاک۱۶- انجمن اوقات فراغت اصفهان 

تلفن: 09124723863

3. اتاق فرار نفرین آمیتیست در مجموعه اسکیپ سنتریست

در اتاق فرار نفرین آمیتیست، داستانی ترسناک با درجه سختی 85 درصد در انتظار شماست! سناریوی این بازی حکایت از ناخدای کشتی آمیتیست دارد که مدت ها قبل، به طمع گنج عظیمی که داخل کشتی وجود داشت به خدمه خود شک میکند و تصمیم میگیرد در یک شب تمام خدمه خود را به قتل برساند. سپس کمی بعد کشتی دچار طوفان شدیدی شده و کاملا ناپدید میشود. هم اکنون کشتی پیدا شده است اما از گنج بزرگ درون آن خبری نیست و هر کسی که به طمع گنج وارد کشتی شده دیگر نتوانسته است برگردد... آیا شما و گروهتان این طمع رو به جون میخرید و وارد کشتی نفرین شده می شوید؟ برای ورود به این اتاق به گروه های 4 تا 6 نفره نیاز دارید و پس از ورود، تنها 75 دقیقه زمان دارید تا خود و هم گروهی هایتان را نجات دهید.

آدرس: اصفهان-شیخ صدوق-چهار راه وکلا زیرگذر

تلفن: 03136636828

4. اتاق فرار راهبه در اسکیپ روم مرگ

سناریوی این اتاق فرار ترسناک بدین صورت است که، در گذشته ای دور، در دهکده ای در جنوبی ترین نقطه ی آمریکای جنوبی، خانواده ای به خاطر فقر مالی مجبور به زندگی در خانه ای متروکه در این دهکده شدند. اما بعد از مدتی متوجه اتفاقات عجیب و غریب این خانه شدند و از یک راهبه خواستند که این خانه را از طلسم اهریمن آزاد کند. در این زمان، راهبه خود دچار طلسم شد و شروع به آسیب رساندن به اعضای خانواده نمود. حال این خانواده برای اینکه از آسیب های راهبه در امان بمانند شما را به عنوان پیشکش به راهبه، در این خانه زندانی کرده اند. شما و گروهتان یک ساعت زمان دارید که راز این خانه را پیدا و قبل از آمدن راهبه از این خانه فرار کنید. درصد سختی اتاق فرار راهبه، 75% است و درصد ترس آن 65% می باشد.

آدرس: اصفهان- خیابان ملک-نرسیده به سه راه ملک- کوچه شهید پسندیده-کوچه الله بیک-جنب مجتمع سپهر ۵-پلاک B1

تلفن: ۰۹۰۴۴۹۷۷۳۵۷ – ۰۹۰۲۱۲۱۶۳۳۲




0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
zaresahar