ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

معرفی دوربین مداربسته حرفه ای برای فضای باز همراه با پارت نامبر

4 ماه پیش - خواندن 2 دقیقه


به دنبال یک راه حل نظارتی پیشرفته برای نیازهای امنیتی در فضای باز خود هستید؟ دوربین مداربسته داهوا HFW2531T-AS-S2 یک انتخاب مناسب است و در ادامه این مطلب چرایی این ادعا را توضیح خواهیم داد. این مدل پیشرفته ترکیبی از تصویربرداری با وضوح بالا با ویژگی های پیشرفته برای ارائه نظارت امنیتی بی نظیر است. به طور کلی برند داهوا یک برند پیشرو در سطح جهانی است که در ایران نیز به راحتی در دسترس است و خوشبختانه این به این معنا نیست که از محصولات درجه دو است بلکه دوربین های مداربسته برند داهوا در سطح جهان، محصولات نظارتی قابل اطمینان و محبوب هستند و در ایران نیز با گارانتی های معتبر یافت می شوند.

خلاصه ای از ویزگی های این دوربین:

کیفیت تصویر: 5 مگا پیکسل

زاویه ای دید: 95 درجه

دید در شب: 80 متر

میکرفون داخلی: دارد

نوع اتصال: کابل شبکه

درجه حفاظتی بدنه در برابر آب و گرد و غبار: IP67

HFW2531T-AS-S2 دارای طراحی قوی است که آن را برای استفاده در فضای باز ایده آل می کند. ساختار ضد آب و هوا عملکرد قابل اعتماد آن را حتی در سخت ترین شرایط تضمین می کند و به شما آرامش می دهد که ملک شما همیشه تحت نظر است.

وضوح تصویر فوق العاده:

این دوربین مداربسته که به فناوری پیشرفته پردازش تصویر مجهز شده است، فیلم‌های ویدیویی شفاف را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا هر جزئیات را با وضوح استثنایی ثبت کنید. چه روز باشد و چه شب، ویژگی دید در شب مادون قرمز HFW2531T-AS-S2 نظارت شبانه روزی را تضمین می کند و حتی در شرایط کم نور نیز امنیت بیشتری را ارائه می دهد.

قابلیت تشخیص حرکت:

قابلیت تشخیص حرکت با هشدار دادن به شما از هرگونه حرکت غیرمنتظره در میدان دید دوربین، لایه دیگری از امنیت را اضافه می کند. با قابلیت دسترسی از راه دور، می توانید به راحتی اموال خود را از هر کجا و در هر زمان با استفاده از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه نظارت کنید.

به طور خلاصه دوربین HFW2531T-AS-S2 داهوا یک راه حل نظارتی قابل اعتماد و پیچیده است که تصویربرداری با وضوح بالا، ساختار ناهموار، قابلیت دید در شب، تشخیص حرکت و عملکرد دسترسی از راه دور را ارائه می دهد. این دوربین داهوا با مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر خود یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال راه حل امنیتی قابل اعتماد در فضای باز است.

0
کــارمـا :
35
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
31162532828