معرفی و خرید تشک رویال با قیمت مناسب

3 سال پیش - خواندن 7 دقیقه

معرفی نمایندگی رویال

تشک رویال با بیش از 22 سال تجربه کاری و تولید کالای خواب با کیفیت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در حال تولید تشک های طبی و طبی فنری می باشد. هدف اصلی این گروه تولیدی جلب رضایت مشتری می باشد و معتقد است در دنیای رقابتی کیفیت کالا ، ضامن بقا است. در سال 1377 تاسیس و درحال حاضر با توان بالا درحال فعالیت می باشد. استفاده از فنرهای منفصل با مشخصات ویژه ی خود که هریک در یک پاکت جداگانه قرار گرفته که خاصیت ارتجاعی در تشک بوجود می آورد. خاصیت ارتجاعی در تشک باعث می شود چون وزن قسمت های مختلف بدن متفاوت می باشد آسایش و راحتی را به ارمغان بیاورد.

تشک رویال

نمایندگی تشک رویال، تولید کننده انواع کالای خواب با کیفیت، به شما در تجربه خوابی راحت کمک می‌کند. این مجموعه عرضه کننده انواع تشک‌های طبی، ارتوپدیک، فنری، بالش‌های طبی و… است. در این مجموعه می‌توانید خرید تشک رویال را به صورت اینترنتی از سایت کالای خواب خوابستان سفارش دهید و از ارسال رایگان ما بهره مند شوید. همچنین کلیه محصولات تشک رویال، با ارائه گارانتی معتبر به فروش می‌رساند.


خوابیدن از اهمیت بالایی برای انسان برخوردار است همانطور که میدانید در هنگام خوابیدن سیستم ایمنی بدن تقویت شده سیستم مربوط حافظه و ترشح هورمون رشد از اهمیت خوابیدن صحیح و به موقع می باشد انتخاب تشک مناسب برای خوابیدن در این امر مهم بی تاثیرنبوده و استفاده از یک تشک مناسب شما برای رسیدن به یک خواب راحت کمک میکند .

بهترین نوع تشک جهت خوابیدن تشکی می باشد که دارای ارتفاع مناسب بوده و با فاصله ای مناسب از تخت فاصله داشته باشد جنس و مواد تشکیل دهنده تشک نیز از اهمیت بالایی برخودار بوده است .

تشک با برند رویال که بهترین برند موجود در بازار بوده و تمامی اصول ساخت آن آزمایش شده و قبل از ورود به بازار مهر استاندارد خورده دارای انواع مدل های طبی و راحتی باشد. این تنوع محصول متناسب با سلیقه های مردم طراحی و به مرحله تولید رسیده است مرغوبیت کالا و تشک مورد استفاده از نوع پارچه و استحکامی که تشک دارا بوده و همچنین نوع دوخت و نحوه بسته بندی قابل تشخیص بوده است .

بهتر است تشکی را برای خواب انتخاب کنید که از الیاف طبیعی ساخته شده باشد تمامی تشک های موجود در بازار با برند رویال از پارچه هایی با الیاف طبیعی ساخته شده تا شما را از بیماری های آلرژیک و ناراحتی های پوستی دور نگه دارد.

چگونه میتوانیم اصل بودن تشک رویال را تشخیص دهیم؟

تشخیص اصل بودن تشک رویال از میان انبوهی از برند که نام رویال بر روی محصولات خود گذاشته اند، می تواند کار دشواری باشد. مخصوصا وقتی اطلاعات کافی در مورد تشک های رویال اصل نداشته باشیم. علت این که برند های مختلفی با نام تجاری رویال مشغول به تولید محصولات کالا خواب هستند، جایگاه ویژه و موقعیت مناسب این شرکت در دنیا است.

سالهاست که تشک رویال با کیفیت عالی، با جدیدترین متدهای روز دنیا به کار تولید تشک می پردازد. تشک هایی که در سایز های مختلف برای کودکان، نوزادان، نوجوانان و حتی تشک های دو نفره تولید و وارد بازار می شوند.

یکی از راههای تشخیص اصل بودن تشک رویال در این است که، همه ی محصولات رویال دارای زیپ برای شستشو می باشند. از طرف دیگر مشتری ها قادر هستند جنس و کیفیت تشک را مورد بررسی قرار دهند.

این مسئله را همیشه به خاطر داشته باشید که آرم تشک رویال به شکل اسب است. اسب نمادی از قدرت، زیبایی و کیفیت است. زمانی که اقدام به خرید تشک رویال می کنید برای تشخیص اصل بودن تشک رویال باید نوع پارچه، نحوه ی دوخت، بسته بندی و استحکام تشک را حتما مورد بررسی قرار دهید.

یکی دیگر از مراحل تشخیص اصل بودن تشک رویال، آرم و لوگوی شرکت است. این لوگو بر روی تمام محصولات رویال درج می شود. پس اگر تشکی را بدون این لوگو، با نام رویال خریداری کردید بدانید اصل نیست.

یکی دیگر از مهمترین مشخصه های محصولات رویال، داشتن آرم استاندارد است. تشک های رویال همگی دارای آرم استاندارد می باشند. این تشک ها از لحاظ بهداشتی و سلامت در زمره ی بهترین تشک های دنیا به شمار می روند.

اگر بر روی محصولات رویال آرم استاندارد مشاهده نکردید بدانید این تشک نمی تواند اصل باشد. تشک های رویال به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد محبوبیت قرار گرفتند و در بازار های ایران و منطقه مشتریان زیادی دارند.

به همین دلیل برند های تقلبی بسیاری از نام رویال استفاده می کنند تا علاوه بر فروش محصولات خود، نام برند رویال را نیز بد جلوه دهند. از این رو تشخیص اصل بودن تشک رویال از اهمیت بالایی برخوردار است.

تشک طبی رویال

هم اکنون دغدغه خریداران تشک طبی، این بوده که آیا تشک های طبی واقعا طبی هستند؟

تشکی که از ستون فقرات بهتر حمایت کند، بطبع در کاهش کمردرد موثر است و اجازه می‌دهد ساختارهای ستون فقرات واقعا استراحت کنند و در زمان خواب تجدید نیرو نمایند. تشک نامناسب می‌تواند باعث کمردرد یا گردن درد شود و در افراد مبتلا به این بیماری ها باعث بد‌تر شدن درد آن‌ها می شود. پس همیشه باید هنگام خریدن تشک طبی، دقت لازم زا نمود. تشک‌های سفت و تشک های نرم هردو می توانند باعث ایجاد کمردرد شوند. پس باید سطحی برای خوابیدن انتخاب شود که نه بسیار سفت و نه بسیار قابل انعطاف و نرم باشد.

یادتان باشد یک تشک طبی باید سطحی صاف و بدون شیب داشته باشد. تشک‌های طبی نباید به اندازه تشک‌های کلاسیک نرم باشند زیرا همین نرمی باعث درد کمر می‌شود.

یک تشک استاندارد باید پارچه‌ای با دوخت محکم و جنس خوب داشته باشد. دوخت‌ها و طرح‌های آن نباید آنقدر برجسته باشد که به کمر و بدن آسیب برسانند، بلکه انعطاف‌پذیری بالایی باید داشته باشند تا هر وزنی را تحمل کنند و زود گود یا پاره نشوند. یک تشک استاندارد باید دارای فنرهای قوی باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده‌سازی و بسته‌بندی تشک نشانه مرغوبیت کالاست.

شرکت تشک رویال در سال ۹۴ موفق به دریافت نشان استاندارد ملی از سازمان استاندارد گردید.و هم اکنون با بیش از سی نمایندگی فعال در سطح کشور اقدام به عرضه محصولات خود مینماید.

تشک رویال محصولات خود را تنها در قالب تشک‌های طبی عرضه می‌کند. اگر قصد خرید تشک طبی دارید، بد نیست گالری محصولات تشک طبی رویال را بررسی کنید. نمایندگی این برند محصولات خود را بسیار ارزان‌تر از مغازه‌دار‌ها و با خدمات بالاتر به مخاطبان عرضه می‌کند. تشک‌های تک‌نفره و ۲نفره این برند به خاطر دوخت بسیار محکم، محبوب هستند.

چرا تشک رویال را انتخاب کنیم؟

این تشک پس از سال ها توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب نماید و تست کیفیت و برتری آن به همگان ثابت شده است. ما با افتخار اعلام می‌داریم که این کارخانه تولیدات خود را در سایت‌های معتبر نیز با توجه به توافقات صورت گرفته به فروش گذاشته است. تشک رویال از بهترین متریال روز در جهت تولید تشک استفاده می‌نماید. در سایزهای مختلف و در طرح های گوناگون و خدمات پس از فروش متنوع در بازه زمانی مختلف، پارچه ها و فنرهای ارتجاعی و نمد طبی و فنری، تولیدات خود را افزایش داده است.

یکی از دلایل تمایز ما با رقبا و انتخاب تشک رویال عبارتند از:

1) استفاده از فنرهای منفصل با مشخصات ویژه ی خود که هریک در یک پاکت جداگانه قرار گرفته که خاصیت ارتجاعی در تشک بوجود می آورد.

2) خاصیت ارتجاعی در تشک باعث می شود چون وزن قسمت های مختلف بدن متفاوت می باشد آسایش و راحتی را به ارمغان بیاورد.

تشک رویال با در نظر گرفتن همه ی شرایط و پس از سپری کردن آزمایشات بر روی تشک های آماده شده بهترین محصول را به بازار ارائه می کند.



0
کــارمـا :
94
مجله اینترنتی VIP در راستای ارتقای کیفیت مقالات در بستر وب فارسی فعالیت خود را آغاز کرده است. به‌وجود آوردن بستری قابل اعتماد و کامل از جهت کسب اطلاعات و یا خرید محصولات مورد نیاز هدف مجموعه ماست.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mortezaalimadadi21