معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

2 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن جزو کتاب‌هایی است که می‌تواند به طور کامل زندگی شما را متحول کند.در این کتاب راندا برن نویسنده مشهور کتاب راز به شما می‌آموزد که چطور با استفاده از تمرینات ۲۸ روزه شکرگزاری زندگی خودتان را متحول کنید و در زندگی سپاس‌‌گزار‌تر و راضی‌تر باشید و آرامش را به زندگی خودتان دعوت کنید.

اکثرا افراد بابت نعمت هایی که در زندگی شان دارند هیچ گاه خدا را شکر نمی کنند و از این موضوع اطلاعی ندارند که زمانی که خداوند را بابت نعمت هایش شکر کنند چه معجزه ای در زندگی شان اتفاق می افتد. بخاطر نعمت هایی که در زندگی تان دارید از خداوند سپاس گزار باشید حتی نعمت های کوچک تا نعمت‌های بزرگ و بیشتری را جذب کنید.

در کتاب معجزه، راندا برن به شما نشان می دهد که چطور می توانید با شکرگزاری واقعی اعجاز را وارد زندگی خود کنید.

نویسنده کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن است  و تعداد صفحات این کتاب 260 صفحه می باشد. در این کتاب 28 روز تمرین شکرگزاری وجود دارد  که به گونه ای ویژه طراحی شده است تا به شما بیاموزد که چگونه نیروی قدر شناسی را به کار بگیرید و سلامت ،پول و شغل و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچکترین خواسته ها و بزرگترین آرزوهایتان به حقیقت بپیوندد

شما همچنین خواهید آموخت که چگونه مشکلات خود را حل کنید و هر گونه موقعیت منفی را تغییر دهید وقتی این دانش تغییر زندگی را می خوانید شیفته ی آن خواهید شد و اما این دانش بدون تمرین کردن آنچه که می آموزید از میان انگشتان تان لیز خواهد خورد و فرصتی که برای تغییر زندگی به دست  آوریده اید به راحتی از دست می رود برای آن که این اتفاق رخ ندهد باید در مدت 28 روز قدر شناسی را تمرین کنید.

تا بدین ترتیب دانش را تا ژرفای سلول ها و ضمیر ناخودآگاه خود ببرید تنها در این صورت است که زندگی شما به شکلی اساسی تغییر خواهد کرد این تمرین ها به گونه ای طراحی شده است که طی 28 روز پیاپی اجرا شوند این روند به شما اجازه می دهد که قدر شناسی را به روش زندگی تان تبدیل کنید.

تمرین قدرشناسی به صورت متمرکز در روزهای متمادی تضمین خواهد کرد که دگرگونی در زندگی شما رخ خواهد داد و البته به سرعت هر کدام از این تمرینات انباشته ای از آموزش های ناپیدا در خود نهفته دارد که دانش شما را به شدت افزایش می دهد در هر تمرین شما بیشتر و بیشتر خواهید آموخت که زندگی چگونه کار خواهد کرد و داشتن آن زندگی که در رویاتان پرورانده اید چه قدر ساده است.

معجزه شکرگزاری

0
کــارمـا :
36
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
imanpbn1