ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

معرفی ۷ نرم افزار آنلاین برای طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی و افزایش فروش

1 سال پیش - خواندن 10 دقیقه

اینستاگرام میلیون‌ها کاربر دارد که به شما امکان می‌دهد در هر زمینه ای که مشغول به کار و فعالیت هستید، بتوانید به صدها مشتری بالقوه دسترسی پیدا کنید. طراحی پست اینستاگرام جذاب در مقایسه با سایر استراتژی های بازاریابی نیازی به هزینه قابل توجهی ندارد و می‌تواند به سرعت موجب افزایش درآمد و دیده شدن شما شود.

با انتشار پست و استوری های تبلیغاتی می‌توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و فروش بیشتری را تجربه کنید.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید که فروش کسب و کار خود را بالا ببرید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای آنلاین برای طراحی پست تبلیغاتی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار طراحی پست و استوری اینستاگرام چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای اینکه بتوانید فروش خود را افزایش دهید باید پست یا استوری طراحی کنید که توجه فالوورهای شما را جلب کند و آنها را به کلیک کردن، اشتراک گذاری یا مشاهده محصولات بیشتر در پیج شما ترغیب کند.

طراحی پست اینستاگرام باید به نحوی باشد که به بازدیدکنندگان انگیزه دهد تا ببینند چه محصولات دیگری برای فروش دارید. 

بهترین نرم افزار طراحی آنلاین باید به شما کمک کند که با کمترین هزینه و  در کوتاهترین مدت، پست و استوری تبلیغاتی جذاب و حرفه ای، طراحی کنید که برای همیشه در خاطر مشتری باقی بماند.

بنابراین، مهمترین ویژگی این برنامه های آنلاین، پیشنهاد قالب های آماده با طراحی حرفه ای و همچنین ارائه عناصر و ابزارهای مورد نیاز برای طراحی پست اینستاگرام  مانند تصاویر، نمادها، اشکال و فونت های مختلف است.

با استفاده از ابزارهایی که در این نرم افزارهای آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد، تنها کاری که برای طراحی پست اینستاگرام باید انجام دهید این است که یک قالب انتخاب کرده و آن را به دلخواه خود ویرایش کنید تا به نتیجه لازم برسید.

هنگام انتخاب بهترین نرم افزار آنلاین برای ساخت پست اینستاگرام تبلیغاتی، بررسی کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

رابط کاربری آسان:

 رابط کاربری نرم افزار طراحی آنلاین باید بصری و کاربر پسند باشد. بهترین برنامه های تحت وب ابزارها را در یک پلتفرم آسان در اختیار شما می‌گذارند به نحویکه بدون هیچگونه دانش طراحی بتوانید از آنها برای طراحی پست اینستاگرام خود استفاده کنید.

ابزارهای ویرایشی حرفه ای:

امکانات و ابزارهای کاربردی و حرفه ای از دیگر ویژگی هایی است که برنامه اهای ساخت پست و استوری باید دارا باشند. شما باید بتوانید با استفاده از این ابزارها، یک پست حرفه ای و جذاب برای تبلیغ محصول یا خدمات خود خلق کنید. بنابراین، به دنبال پلتفرم‌های طراحی گرافیکی باشید که ابزارهای متنوعی داشته باشند که طراحی پست‌های تبلیغاتی را برای شما راحت تر کنند.

قالب های مناسب برای پست و استوری اینستاگرام:

قالب های آماده به یکی از پرکاربردترین امکانات نرم افزارهای ویرایش و طراحی آنلاین تبدیل شده اند. این قالب‌ها، طراحی پست اینستاگرام را در کمتر از چند دقیقه امکان پذیر می‌کنند. در بهترین نرم افزار طراحی آنلاین، شما می‌توانید تمام عناصر موجود، متن‌ها، رنگ‌ها و حتی تصاویر قالب را به دلخواه خود سفارشی کنید یا هر نوع محتوایی را به آن اضافه کنید تا برای تبلیغ کسب و کارتان، عالی به نظر برسد.

در ادامه ۵ نرم افزار طراحی آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارند.

معرفی بهترین نرم افزار طراحی گرافیکی آنلاین برای ساخت محتوای جذاب تبلیغاتی اینستاگرام

تا اینجا اهمیت استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار خود را می‌دانید و با ویژگی هایی که بهترین برنامه طراحی آنلاین باید داشته باشد، آشنا شده اید. اکنون زمان آن رسیده که برخی از بهترین ابزارهای طراحی تحت وب را برای ایجاد محتوای جذاب اینستاگرام به شما معرفی کنیم.

1. نرم افزار طراحی آنلاین Picmaker

اولین نرم افزار آنلاین طراحی گرافیک در لیست ما که بسیار کاربرپسند و کاربردی است Picmaker است . این برنامه آنلاین، به شما امکان می‌دهد بیش از 60 نوع طرح مختلف، از پست های اینستاگرام گرفته تا بنر های تجاری را بررسی کرده و طرح مورد نظرتان را برای ویرایش انتخاب کنید. سپس می‌توانید تصاویر، لوگوها و موارد دیگر را به آن اضافه کنید.

picmaker

طراحی پست اینستاگرام با Picmaker رایگان است و امکانات زیادی را بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه رایگان این برنامه، شامل عکس‌های رایگان، حذف پس‌زمینه، فونت‌های انگلیسی و از همه مهمتر قالب‌های رایگان است.

بزرگترین ویژگی که این نرم افزار آنلاین را از سایر رقبای این لیست متمایز می‌کند دکمه MAD آن است که به شما امکان می‌دهد پیشنهاداتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای طرح های سفارشی خود یا حتی قالب‌ها، دریافت کنید. تصور کنید که در حال کار بر روی یک بنر تبلیغاتی هستید، اما مطمئن نیستید که از چه تصاویر یا فونتی استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به ویژگی MAD آنها روی آورید - می‌توانید تصاویر، فونت‌ها، رنگ‌ها، پس زمینه‌ها یا کل طرح را در چند مرحله تغییر دهید.

البته اگر می‌خواهید به ویژگی‌های بیشتری مانند افزودن لوگو، رنگ‌ها و فونت‌های برند خود دسترسی داشته باشید، باید پلن starterآن را خریداری کنید که احتمالا برای شما به صرفه نیست.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار بعدی لیست ما را که کاملا رایگان است، امتحان کنید.

2. نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان دومینگو برای ساخت پست، استوری و بنر تبلیغاتی

نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو، بهترین برنامه تحت وب است که می‌توانید به صورت کاملا رایگان از ابزارهای آن برای طراحی پست اینستاگرام  استفاده کنید.

در این نرم افزار رایگان، به صدها قالب، تصویر و استیکر آماده اینستاگرام دسترسی دارید که می‌توانید برای سفارشی سازی قالب های آماده از آنها استفاده کنید.

قالب های دومینگو

هنگامی که برای اولین بار وارد نرم افزار دومینگو می‌شوید می‌توانید از بین گزینه های موجود برای طراحی، نوع محتوای مورد نظر خود را انتخاب کنید تا قالب های آماده متناسب با آن به شما نمایش داده شود.

پس از اینکه قالب مورد نظرتان را برای طراحی پست اینستاگرام انتخاب کردید، می‌توانید از ابزارهای حرفه ای ویرایشگر آنلاین و رایگان دومینگو برای سفارشی سازی آن استفاده کنید.

همچنین یک گزینه برای تغییر اندازه در پایین صفحه، در نظر گرفته شده که می‌توانید با انتخاب آن، اندازه جدیدی را انتخاب کنید و طراحی خود را برای سایر کاربردها مانند استوری یا بنر سایت ویرایش کنید.

از مزایای نرم افزار آنلاین دومینگو علاوه بر دسترسی به فونت های متنوع فارسی، امکان طراحی پست اینستاگرام با گوشی موبایل، تبلت، دسکتاپ و سیستم عامل های اندروید، ویندوز و آی اوس است.

3.برنامه تحت وب  Adobe Spark

 Adobe Spark به اندازه Photoshop یا Illustrator شناخته شده نیست، اما برای اکثر کاربران بسیار جذاب است. همچنین استفاده از آن کاملا رایگان است.

Spark بیش از 34000 قالب دارد که البته بسیاری از این قالب‌ها فقط با خرید اشتراک امکان پذیر است.

Spark

سریع ترین روش برای طراحی در این برنامه این است که نوع محتوا را پست اینستاگرام انتخاب کنید، سپس با استفاده از باکس جستجوی Templates ، یک قالب مناسب پیدا کرده و با اضافه کردن نمادها، عکس‌ها و متن‌های سفارشی، محتوای تبلیغاتی خود را بسازید.

رابط کاربری این برنامه آنلاین بسیار ساده و کاربردی است اما  نقطه ضعف طرح نرم افزار رایگان Spark این است که Adobe یک لوگو را در گوشه پایین طراحی شما قرار می‌دهد و برای حذف آن باید اشتراک خریداری کنید.

4. نرم افزار طراحی پست و استوری اینستاگرام Desygner

ویرایشگر آنلاین Desygner قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی دارد و در عین کاربرپسند بودن، ابزارهای ویرایشی متنوعی را ارائه می‌دهد. اگر نمی‌خواهید از قالب‌های آماده آن استفاده کنید، می‌توانید با روش طراحی آزاد و آپلود کردن تصاویر خود، خلاقیت به خرج دهید و یک پست اینستاگرام زیبا و جذاب طراحی کنید.

desygner

برخی از قالب های آماده این نرم افزار رایگان است اما برای استفاده از بیشتر آنها باید اشتراک خریداری کنید.

5. برنامه طراحی و ویرایش آنلاین Buffer Pablo

برنامه Buffer Pablo  دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است که طراحی آن نمی تواند ساده تر از این باشد.

هنگامی که وارد وب سایت می‌شوید، بلافاصله ابزار طراحی در دسترس شما قرار می‌گیرد و نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید.

 پیش نمایش محتوایی که در حال ساخت و طراحی آن هستید در مرکز صفحه، نمایش داده می‌شود. در سمت چپ، می‌توانید یک تصویر از Unsplash اضافه کنید یا برای اضافه کردن تصاویر خودتان، روی آپلود تصویر کلیک کنید. با کلیک بر روی Templates در بالای صفحه نیز می‌توانید یکی از شش قالب آماده را انتخاب کرده و شروع به سفارشی سازی آن کنید.

در سمت راست، می‌توانید اندازه و فرم صفحه را ویرایش کنید، یک فیلتر اعمال کنید، متن را مرتب کنید و یک لوگو یا عناصر دیگر را برای طراحی پست اینستاگرام خود اضافه کنید. روی متن دوبار کلیک کنید تا مستقیماً آن را تغییر دهید یا روی آن کلیک کنید تا چیدمان آن را تغییر دهید. برای تنظیم موقعیت و برش تصویر پس زمینه، می‌توانید روی تغییر موقعیت کلیک کنید.

برای ذخیره تصویر نیز می‌توانید روی یکی از گزینه های اشتراک‌گذاری و دانلود کلیک کنید.

این برنامه رایگان ارائه می‌شود اما تعداد قالب های آماده آن بسیار محدود است.

6. برنامه ساخت پست و استوری اینستاگرام Snappa

Snappa یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی و ویرایش آنلاین است که قالب‌ها، عناصر گرافیکی، عکس‌ها و سایر عناصر طراحی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

استفاده از سه قالب نرم افزار اسنپا در ماه رایگان است. اما اگر بخواهید برای طراحی پست اینستاگرام خود بیش از سه قالب را استفاده کنید باید ماهیانه هزینه اشتراک آن را پرداخت کنید.

7. نرم افزار طراحی آنلاین Infogram

اگر می‌خواهید پست اینستاگرام خود را به شکل اینفوگرافیک طراحی کنید، برنامه Infogram بهترین ابزار آنلاین است که فرآیند ساخت انواع محتواهای اینفوگرافیک را ساده می‌کند.

این نرم افزار آنلاین، شامل بیش از 35 نوع مختلف نمودار و جدول است تا به شما کمک کند داده های خود را به گونه ای ارائه دهید که به راحتی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

نسخه رایگان مجموعه‌ای از تم‌ها و طرح‌بندی‌های سطح مبتدی را شامل می‌شود که به راحتی می‌توانید آنها را ویرایش کنید.

اما اگر به طرح های پیشرفته تر برای نمایش داده های متعدد در پست اینستا نیاز دارید، بهتر است اشتراک پولی آن را خریداری کنید.

کدامیک از ویرایشگرهای آنلاین برای طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی مناسب ترند؟

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی تصویری است که برای جذب مخاطبین بیشتر در آن باید از عکس‌ها، استیکرها، گیف‌ها، ویدیوها و سایر محتواهای تصویری استفاده کنید.

برای ساخت پست اینستاگرام تبلیغاتی می‌توانید هر یک از برنامه های ویرایش وآنلاین که در بالا معرفی کردیم را امتحان کنید.

اما اگر به دنبال طراحی پست اینستاگرام حرفه ای جذاب هستید تا فالوورهای ارگانیک مرتبط با تخصص خود بدست آورید، توصیه می‌کنیم از نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو استفاده کنید.

در این برنامه تحت وب بیش از ۱۰۰ قالب آماده با فرمت های مختلف به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید با ابزار های حرفه ای آن به راحتی هر قالب را به دلخواه اود سفارشی سازی کنید.

خلاقیت خود را به کار بگیرید و با انتشار پست های مخاطب پسند، آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

0
کــارمـا :
32
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
31152857343