معرفی 10 آموزشگاه خیاطی برتر در تهران؛ کلاس آموزش رایگان!

1 سال پیش - خواندن 18 دقیقه

معرفی 10 آموزشگاه خیاطی برتر در تهران؛ براساس محله ها


خیاطی یکی از جذاب‌ترین هنرهای دنیا است. برای یادگرفتن این هنر جذاب باید آموزش ببینیم. خوشبختانه در سال‌های اخیر آموزشگاه‌های زیادی در سطح شهر تهران اقدام به برگزاری کلاس‌های خیاطی می‌کنند. اما در میان این همه تنوع و حق انتخاب، چگونه می‌توان بهترین آموزشگاه خیاطی تهران را پیدا کرد؟ اگر تجربه رفتن به آموزشگاه‌های خیاطی را داشته باشید، می‌دانید که آموزشگاه‌های سطح پایین با روش تدریس غیر اصولی، می‌توانند تاثیر فراوانی بر سطح یادگیری و حتی انگیزه ما داشته باشند.


آموزشگاه خیاطی در تهران

در این مطلب قصد داریم، درباره ویژگی‌های یک آموزشگاه خیاطی خوب صحبت کرده و به معرفی 10 آموزشگاه خیاطی برتر در تهران براساس محله‌ها بپردازیم. پس با ما همراه شوید، تا از بین تمام آموزشگاه‌هایی که در محله خود می‌بینید بهترین گزینه را انتخاب کنید. به شما اطمینان می‌دهیم با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین آموزشگاه خیاطی شهر تهران را متناسب با محل زندگی خود انتخاب کرده و پا به عرصه خیاطی بگذارید.

بهترین آموزشگاه خیاطی تهران، باید چه فاکتور‌هایی داشته باشد؟

برای انتخاب یک آموزشگاه خیاطی مناسب باید 5 فاکتور مهم را مدنظر داشته باشیم. اجازه بدهید از ساده‌ترین فاکتور یعنی محبوبیت شروع کنیم.

· نظرات کاربران را بخوانید

با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، طبیعی است که با شنیدن نام یک آموزشگاه خیاطی، آن را در اینترنت جست و جو کنید. جست و جو آموزشگاه خیاطی مورد نظر در اینترنت و چک کردن شبکه‌های اجتماعی آن، می‌تواند کمک بزرگی برای تصمیم گیری باشد. اگر آموزشگاه خیاطی با سابقه و شناخته شده باشد، می‌توانید نظرات هنرجویان را در مقالات مختلف خوانده و از تجربه‌ آن‌ها استفاده کنید.

· فضای آموزشی مناسب با رعایت نکات ایمنی

برای درک بهتر مطالب و بیشترین یادگیری، باید امکانات و فضای آموزشی مناسب باشد. محیط یادگیری باید به گونه‌ای باشد که هنرجو، احساس آرامش کرده و به راحتی سوالات خود را از استاد بپرسد. خیاط با تجربه یا آماتور تفاوتی ندارد؛ در هر صورت فضای آموزشگاه خیاطی، که هنرجو در آن کار می‌کند باید مرتب و منظم باشد. قرار دادن تجهیزات آموزشگاه خیاطی، در محیطی شلخته و غیر حرفه‌ای، می‌تواند منجر به خطرات و آسیب‌های جانی برای فرد کارآموز و حتی استاد شود.

برگزاری کلاس با جمعیت مناسب؛ تمرکز مناسب هنرجو و استاد

در اغلب آموزشگاه‌های غیر حرفه‌ای، که تنها گرفتن هزینه شهریه مهم است در هر کلاس، تعداد زیادی هنرجو شرکت می‌کنند. در کلاس‌های پر جمعیت خیاطی، تمرکز مدرس کاهش یافته و به‌تبع کیفیت کلاس کاهش می‌یابد. در کلاس‌هایی با جمعیت کم، هنرجو تمرکز بیشتری بر مباحث کلاس داشته و از طرف دیگر استاد می‌تواند مدیریت بهتری بر روی فضای کلاس داشته باشد. به‌همین‌دلیل توصیه می‌کنیم حتماً این فاکتور را در انتخاب یک آموزشگاه خیاطی مناسب مدنظر داشته باشید.

به کارگیری مدرس‌های با تجربه؛ هنر یادگیری

شاید داشتن استعداد در خیاطی، یک امتیاز ویژه برای هنرجو به حساب بیاید؛ اما بهره‌گیری از یک مدرس با تجربه و ماهر، او را یک پله بالا‌تر قرار می‌دهد.
در خیاطی، این جزئیات هستند که حرف اول را می‌زنند؛ به همین دلیل در ابتدای آموزش خیاطی طبیعی است که با سوالات مختلفی روبرو شده و اشکالات گوناگونی داشته باشید. سوالاتی که اگر با مربی در میان گذاشته نشوند، یا پاسخ درستی از آن‌ها نگیرید تا سالیان سال به یک چالش جدی برای شما تبدیل می‌شوند.
در یک آموزشگاه عالی خیاطی، مربی با تجربه در هر قدم کنار هنرجو است و تمام سوالات را با آرامش پاسخ داده و در صورت لزوم تکرار می‌کند. بدون شک مهم‌ترین مورد برای انتخاب آموزشگاه خیاطی، وجود مربیانی پاسخگو و متعهد است. مربی که علاوه بر مهارت و تجربه کافی در زمینه خیاطی، از فن بیان هم برخوردار بوده و بتواند به راحتی تجربیات خود را به هنرجو منتقل کند.

ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای؛ ورود به دنیای حرفه‌ای‌ها

بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی خیاطی، دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای، برای ورود به بازار کار بسیار مهم است. اکثر آموزشگاه‌های حرفه‌ای خیاطی مدرک فنی و حرفه‌ای ارائه می‌کنند و با کمک این مدرک می‌توانید به سادگی وارد بازار کار شوید.




معرفی بهترین آموزشگاه‌های خیاطی تهران بر اساس محله‌ها

حالا که با فاکتور‌های تاثیر گذار، بر انتخاب آموزشگاه خیاطی آشنا شدید. در ادامه به معرفی بهترین آموزشگاه‌های خیاطی تهران بر اساس محله‌ها می‌پردازیم.

1-آموزشگاه جوان

آموزشگاه جوان با 37 سال سابقه آموزشی در حوزه تخصصی الگوسازی و دوخت توسط استاد بهروز جوانی تاسیس شد و امروزه یکی از معتبرترین و بزرگترین آموزشگاه خیاطی و برشکاری در ایران است.؛ و تنها آموزشگاهی هست که موسس آن آقا در تهران هستند که مجوز رسمی آموزش به بانوان و آقایان را همزمان و یکجا دارد.
از آنجایی که استاد جوان تعصب خاصی نسبت به صنعت پوشاک ملی داشت، همواره سعی می کرده – حتی بسیار ناچیز – آن را بومی سازی کرده والگوهایی متناسب با اندام یک فرد ایرانی تدوین نماید.
استاد جوان با سابقه معلمی همواره از آنچه یاد گرفته و یاد میدهد لذت می برد به ویژه زمانیکه آموزشها مفید، کارآمد و سودمند باشد.
از این رو به فکر ابداع الگوهایی خیاطی مناسب با اندامهای ایرانی می افتد؛ حتی الگوهایی که بتواند در سطح بین المللی نیز جایگاه رقابتی برای خود داشته باشد. برای دستیابی به این الگوها در قدم اول باید شناخت علمی و عملی  روی اندامهای گوناگون کودکان، نوجوانان، بانوان و آقایان بدست می آمد. در خیاط خانه شخصی خود اندازه هایی که از مشتریان بدست می آورد را طبقه بندی می کرد و انها را بصورت جدولهایی سایزبندی ثبت میکرد. تقریبا پس از ١٥ سال از هر گروه سنی اندازه های مدونی تهیه شده بود که می توانست جوابگوی اندازه های مورد نیاز تولید کنندگان لباس با درصد خطای کمتری باشد.
جداول سایز بندی برای هر گروه سنی آماده شده بود، اکنون زمان تست استاندارد بودن و نبودن این جداول سایز بود. کار اصلی از همینجا شروع شد. این سایز ها باید روی  الگوهایی واقعی تست می شد زیرا تنخور هیچکدام از الگوهای متدهای غیرایرانی مطلوب و مورد رضایت استاد جوان وتولید کنندگان درجه اول و مزونداران مطرح نبود و همین امر آغازگر ابداع الگوهایی شد که در عین سادگی، تنخور ممتازی نیز باید داشته باشند. روزها و ماه ها روی الگوهایی که تهیه می شد دوخت آنها با آزمون و خطا انجام می شد تا ایرادات تنخوری هم اگر داشت باید رفع می شد…
بالاخره پس از چندین سال کار بی وقفه، الگوهای پایه با تنخوری کاملا رضایت بخش  برای تمام گروهای سنی و جنسی آماده شد.
از این مرحله به بعد بصورت وسیع این الگوها در آموزشگاه جوان برای کارآموزان و متقاضیان الگوهای استاندارد، اعم از تولیدکننده و مزون دار و… آموزش داده می شد. به مرور در کارگاه ها و مزون های مختلف از روی الگوهای آموزش داده شد لباسهایی دوخته می شد که خوشبختانه بالای ٩٥ درصد، رضایت کامل از تنخوری و ایستایی لباسها حکایت داشت و پنج درصد باقی مانده ایرادات با نظر دوستان همکار خیاط رفع می گردید.
طی سالهای اخیر، تمرکز مدیریت و مربیان آموزشگاه جوان برای به روز شدن الگوهای آموزشگاه معطوف گردیده و امروز ادعا و افتخار داریم که الگوهای ابداعی استاد جوان (متد جوان)، بدون ایراد و بدون پرو هستند. شاهد این مدعا صدها هنرجوی فارغ التحصیل آموزشگاه هستند که هرسال با اعتماد بنفس بالا اقدام به ثبت برند و تاسیس مزونها و تولیدیهای صاحب نام و برندهای بسیار موفقی شده اند و با اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی از طریق آموزشگاه در ایران و کشورهای پیشرفته دنیا جذب بازار کار می شوند.
آموزشگاه جوان تنها آموزشگاهی هست که موسس آن آقا در تهران هستند که مجوز رسمی آموزش به بانوان و آقایان را همزمان و یکجا دارد.همچنین در سال ٩٤ این آموزشگاهها بعنوان آموزشگاههای کار آفرین نمونه کشوری (معرفی شده در برنامه یک ساعته زنده مثبت ١٧ شبکه ١) به هموطنان عزیز معرفی شدند.
همچنین در سال ٩٥ نماینده ای از طرف سازمان ملل برای بررسی و شناسایی موسسات و آموزشگاه های تاثیرگذار در دنیای تجارت پوشاک، به تهران آمده بود که از طریق سازمان فنی وحرفه ای این آموزشگاهها بعنوان پیشتاز و موفق در زمینه الگوهای بی ایراد و بدون پرو معرفی شدند. این نماینده پس از بررسی و تست الگوها و تایید آنها در حضور نماینده فنی و حرفه ای، هنرجویان  و مربیان آموزشگاه ، استاندرد و بی ایراد بودن الگوهای “متد جوان” را کاملاً تایید کردند.

2- آموزشگاه طراحی دوخت خرقه پوش، در محله تهرانپارس

اگر در تهرانپارس زندگی می‌کنید و به دنبال آموزشگاه خیاطی نزدیک محل زندگی خود هستید، پیشنهاد ما به شما آموزشگاه طراحی دوخت خرقه پوش است. این آموزشگاه با مدیریت لیلا ضرابی کارشناس لباس و مد از انگلیس، در حدود 4 سال است که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.
دوره فشن وینتاژ، دوره فشن یقه های حجمی و پترن استار، دوره تخصصی دوخت شومیز و ضخیم دوزی و دوخت تخصصی انواع بارانی و...برخی از کارگاه‌هایی است که در این آموزشگاه ارائه می‌شود. در کلاس‌های آموزشگاه طرحی دوخت خرقه پوش، امکان پرداخت شهریه به صورت قسطی وجود دارد. همچنین کلاس‌ها با ظرفیت حداکثری 7 نفر برگزار شده و از کیفیت بسیار بالای آموزشی برخوردار هستند.

آموزشگاه خیاطی خرقه پوش در تهران
آموزشگاه خیاطی خرقه پوش در تهران


دوره های آموزشی و تخصصی:
  1. نازکدوزی که به همراه دوره تخصصی و حرفه ای شلوار دوز آموزش داده می شود
  2. نحوه کاربا انواع چرخ و اندام شناسی نیز از موارد آموزشی این دوره خواهد بود
  3. در دوره شلوار تمامی کشکاری ها با متد تخصصی اساتید آقا کارآموز آشنا خواهد شد
  4. ضخیم دوزی و دوخت تخصصی انواع بارانی و پالتو و کاپشنها و….
  5. دوره ۶ ماهه و فوق تخصصی شب و عروس که در این دوره دامنهای زک پوزن،تاپلکسها،فنر گذاری نرم و وینتاژ نیز علاوه بر موارد اولیه آموزش داده خواهد شد
  6. مانتو دوز که در دو ترم ساده و فشن مطابق با مد روز تدریس خواهد شد
  7. دوره تخصصی دوخت شومیز
  8. دوره مردانه شامل پیراهن ،شلوار،کت با روش مردانه و بدون الگو
  9. دوره فشن وینتاژ و آموزش انواع پیلی و اریگامی لباس
  10. دوره فشن یقه های حجمی و پترن استار
  11. دوره تخصصی مولاژ و مانکن سازی و الگو ساز حجمی
  12. دوره جامع جواهردوزی و کار روی لباس و مانتو
نکته مهم این است که بر خلاف اکثریت آموزشگاههای دیگر کلیه دروس توسط استاد و نه کارآموزان قدیمی تدریس می شوند در کلیه دوره ها الگوسازی و برش و دوخت و اتوکاری و رفتار با کلیه پارچه ها آموزش داده می شود.
آدرس: فلکه اول تهرانپارس،خ گلبرگ،بین صادقی و رشید،پلاک ۱۲۴,طبقه ۲،واحد۶- شماره تماس 77747110

3- آموزشگاه طراحی و دوخت شکوفه، در جنوب تهران

یکی از شناخته‌شده‌ترین آموزشگاه‌های خیاطی، با 30 سال سابقه آموزشگاه طراحی و دوخت شکوفه است. این آموزشگاه زیر نظر سازمان آموزش فنی حرفه‌ای و توسط خانم بزرگی مدرس خیاطی صدا و سیما اداره می‌شود.
یکی از مزایای مثبت این آموزشگاه، شرکت در یک جلسه به صورت رایگان است. به عبارتی شما می‌توانید با شرکت در جلسه رایگان آموزشگاه شکوفه، با نحوه تدریس مدرس و شرایط آموزشگاه آشنا شده و در صورت تمایل ثبت نام کنید. این آموزشگاه روی خدمات خود، گارانتی داده و هنرجو می‌تواند بعد از پایان دوره، برای رفع اشکال بدون پرداخت هزینه، به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام کند. دوره‌های آموزشی آموزشگاه شکوفه عبارتند از: طراحی لباس به صورت آکادمیک، جواهر دوزی، روبان دوزی، پارچه سازی، الگوی شب و عروس.
کلیه دوره های آموزشی زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد و بعد از پایان دوره هنرجویان توسط آموزشگاه به سازمان معرفی میشوند و بعد از آزمون که در خود آموزشگاه شکوفه برگزار می شود می توانند گواهینامه ی داخلی آموزشگاه و گواهینامه بین المللی رسمی فنی و حرفه ای را در رشته های مجزا دریافت کنند.
لازم به ذکر است این مدرک قابل ترجمه و ارایه در کشور هایی که عضو سازمان جهانی کار (ILO) هستند، می باشد

رزومه آموزشی صداوسیما:

خانم بزرگی به مدت ۱۰ سال به دعوت از سازمان صداوسیما مدرس افتخاری و پیاپی برنامه های “خانه فیروزه ای” ، “به خانه برمیگردیم” و “سیمای خانواده” بوده اند و در حال حاضر در برنامه “سیمای خانواده” برای سال سوم مدرس رشته خیاطی هستند.
آدرس خ ستارخان خ شادمان نرسیده به خ صالحیان کوچه شاهرخ پلاک 11 واحد 1- شماره تلفن: 66511180

4- آموزشگاه کلبه هنر، آموزشگاه خیاطی شرق تهران

آموزشگاه خیاطی کلبه هنر با مدیریت خانم مهشید شفیعیان بوده و 29 سال سابقه دارد. آموزش، طراحی و دوخت انواع لباس‌های شب، عروس، عربی و هندی، سارافون، تاپ و تیشرت در این آموزشگاه صورت می‌گیرد.
آموزشگاه خیاطی کلبه هنر دارنده گواهینامه های مدیریت – مربیگری و لوح تقدیر از جشنواره الگوهای برتر میباشد این آموزشگاه نیز با فراهم آوردن محیط مناسب برای هنرجویان خیاطی توانسته هنرجویان قابل توجهی را تعلیم دهد همچنین با برگزاری دوره های مختلف وارائه مدرک بین المللی کار فعالیت مناسبی را دارد.

آموزشگاه خیاطی کلبه هنر
آموزشگاه خیاطی کلبه هنر

برخی از ویژگی های کلبه هنر:

  1. اعطاى مدارک رسمى از سازمان فنى و حرفه اى کشور به فارغ التحصیلان از این مجموعه هنرى
  2. (داراى دو کارگاه صنایع پوشاک و صنایع دستى)
  3. آشنایى با جدیدترین متدهاى آموزشى دنیا توسط متخصصین و به روز ترین سرفصل هاى آموزشى و ارائه ژوژمان به این آکادمى بین المللى
  4. آموزش ورود جشنواره هاى مهارت سازمان فنى و حرفه اى و مسابقات و همایشهاى این مجوعه و دریافت جوایز و لوح تقدیر و تندیس از این مرکز
  5. آموزش راهکارهاى تبلیغاتى و جذب مشترى و درآمد زایى
  6. آموزش نحوه دریافت پروانه و مجوز کسب و کار
  7. آموزش ورود به بازار کار در داخل و خارج از کشور با در دست داشتن مدارک معتبر
  8. برگزاری دوره های مختلف (بیش از 10 دوره آموزشی )
آدرس: شرق تهران – میدان رسالت – ابتدای خیابان بختیاری(سامان) پلاک ۳۷۱ زنگ سوم- شماره تلفن: ۰۲۱-۷۷۸۹۴۴۲۹

5- آموزشگاه خیاطی پورموسی (شادی)، شعبه تهران

آموزشگاه خیاطی پورموسی از سال 1372، فعالیت خود را به مدیریت خانم پور موسی، زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آغاز کرده است. مدیریت این مجموعه بار‌ها موفق به دریافت گواهینامه مدیر و مربی نمونه شده است. دوره‌های نازک دوزی، ضخیم دوزی، دوره لباس شب و عروس، دوره سوزن تنبور و...برخی از کارگاه‌هایی هست که در آموزشگاه خیاطی پورموسی ارائه می‌شود. مدارک موسسه پور موسی، کد بین المللی داشته و قابلیت ترجمه و ارائه به 21 کشور را دارد.
سطح آموزش در این آموزشگاه پیشرفته بوده و تمام هنرجویان  قادر خواهند بود تا مهارت های دوخت دوز ، توانایی رسم الگو، توانایی پیاده کردن مدلهای مختلف روی الگوی اساس ، توانایی برش ودوخت مدل های مختلف بدون پرو وبدون ایراد را به خوبی فرا بگیرند. از جمله افتخارات این آموزشگاه گرفتن مجوز آموزشگاه برای 30 نفر از هنرجویان محترم میباشد. همچنین کلیه دوره ها در آکادمی طراحی و دوخت پورموسی (شادی) زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود و پس از پایان هر دوره با انجام امتحان نظری و عملی  مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای برای هنرجویان صادر می گردد. این مدرک دارای کد بین الملی  بوده و قابلیت ترجمه  و ارائه در 21 کشور دنیا از جمله کانادا و استرالیا را دارد.
آدرس: شعبه تهران: کوی نصر_ شماره تماس: ٨٦٠١٣٦٣٢-٠٢١

آموزشگاه خیاطی پورموسی
آموزشگاه خیاطی پورموسی



6-آموزشگاه خیاطی موژان، معرفی شعب تهران

آموزشگاه خیاطی موژان در سال 1382، تاسیس شد؛ برگزاری دوره‌های خیاطی، دوخت انواع دامن، لباس مجلسی زنانه، آموزش طراحی لباس برخی از دوره‌هایی است که موژان ارائه می‌کند. تمامی مدارک این دوره‌ها نیز، از سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده که دارای اعتبار بین المللی است. ظرفیت هنرجویان در کلاس‌های این آموزشگاه، حداکثر 10 نفر است؛ همچنین موژان امکان پرداخت شهریه به صورت قسطی را نیز فراهم کرده است.
  • مدیریت مجموعه کارشناس ارشد طراحی پارچه و لباس ودکترای پژوهش هنر هستند.
  • تمامی گواهینامه های ارایه شده در این مرکز ، اعطا شده از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد که دارای اعتبار بین المللی است.
  • برگزار کننده تمامی دوره های خیاطی و طراحی لباس و صنایع دستی
  • الگوهای تدریسی در سرای موژان به روش مولر است و تماما بر اساس سایزهای شخصی دوخته میشود و همه لباسها به صورت بزرگ و به اندازه هنرجویان است.
  • سرای موژان دسترسی عالی برای هنرجویان عزیز دارد.)ایستگاه اتوبوس در فاصله چند قدمی
  • ظرفیت هنرجویان حداکثر 10نفر است چون به ازای هر هنرجو یک میزکار و چرخ خیاطی در اختیار دارند.
  • امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی
هدف از برگزاری دوره های آموزشی خیاطی آموزش هنرجویانی است که با در نظر گرفتن نیاز های جامعه و بازار کار رشته خیاطی بتوانند نیازهای خیاطی از روی الگو، برش و دوخت را در تولید برطرف سازند .هدف دوره آموزش خیاطی ، آموزش هنرجویانی است که عالقه به رشته خیاطی بصورت واقعی دارند ، و در آینده دوست دارند خیاطی را به عنوان یک شغل انتخاب کنند ) و در صورت گذراندن دوره طراحی لباس ، با خالقیت و استقالل بیشتر ( در بازار کار مشغول شوند.
آدرس: صادقیه،بلوار آیت الله کاشانی،نرسیده به پل ستاری،روبروی شهرداری،بین حسن آباد و ابراهیمی شمالی،ساختمان نور گستر،طبقه اول،واحد7- شماره تماس: 02144060927
آدرس شعبه دوم: سعادت آباد بلوار سرو پاکنژاد-شماره تماس: 02122119030

7-آموزشگاه خیاطی وصال، محله حسین آباد

آموزشگاه خیاطی وصال، از سال 1372، توسط خانم پروین اسلامی تاسیس شده است. یکی از مزیت‌های این آموزشگاه، تدریس خصوصی و جداگانه، به هر هنرجو است. نازک دوزی، ضخیم دوزی، مانتو دوزی و لباس شب و عروس برخی از دوره‌هایی است که آموزشگاه خیاطی وصال ارائه می‌کند. تمامی هنرجویان آموزشگاه خیاطی وصال، زیر پروین اسلامی آموزش داده می‌شوند. هر هنرجو پس از اتمام دوره، موفق به کسب مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای می‌شود.

برخی از ویژگی های وصال:

  • تدریس جداگانه و خصوصی به هر هنرجو
  • دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای
  • عدم حذف جلسه در صورت غیبت
  • کارگاه های رایگان برای ورود به بازار کار
  • آموزش حضوری و غیر حضوری

دوره های آموزشی آموزشگاه طراحی دوخت و طراحی لباس خوش ذوق :

  1. نازکدوزی
  2. مانتو دوزی
  3. بچه گانه دوزی
  4. شلوار دوزی
  5. ضخیم دوزی
  6. لباس شب و عروس
  7. دوره سایز بندی
  8. طراحی لباس
ارتباط با مجتمع آموزشی خوش ذوق :
آدرس و شماره تماس:
تهرانشریعتی -بالاتر از پل سیدخندان-روبه روی پارک شریعتی -نبش خیابان اتوبانک پلاک ۱۰۰۷-طبقه اول واحد ۹ ۲۲۸۸۶۰۸۰ ۰۹۱۲۴۷۱۷۱۹۳

8-مجتمع خوش ذوق

مجتمع آموزشی طراحی دوخت و لباس خوش ذوق با مدیریت شیرین خوش ذوق با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور با ارائه دهنده ۶۹ حرفه فعالیت خود را از سال ۸۵شروع کرد که سرکار خانم خوش ذوق عضو انجمن نخبگان ایران ،نویسنده کتاب و دارای بیش از ۸۰ مدرک از سازمان فنی حرفه ای کشور می‌باشد که تمامی هنرجویان می‌توانند پس از اتمام دوره مدرک بین المللی و قابل ترجمه دریافت کنند.

9-مریم بانو

آموزشگاه طراحی و دوخت (خیاطی) و صنایع دستی مریم بانو توسط خانم مریم باغبانباشی (معیری) با بیش از ۳۰ سال سوابق کاری  در حوزه خیاطی فعالیت میکند آموزشگاه مریم بانو با توجه به سوابقی که در آموزش کلیه رشته­ های خیاطی، از مبتدی تا دوره عالی، داشته و برای هر دوره مدرک رسمی فنی و حرفه­ ای ارایه می­ نماید، زمینه­ ای برای هنرجویان فراهم نموده تابا گذراندن دوره ­های مختلف، راه­های گوناگونی را برای ایجاد شغل و یا ادامه تحصیل کسب نمایند.
آدرس آموزشگاه: فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بعد از جنت آباد، نرسیده به مسجد نظام مافی، روبروی پاساژ مریم، طبقه فوقانی مسکن میلاد- شماره تماس: 44103129
آموزشگاه خیاطی مریم بانو
آموزشگاه خیاطی مریم بانو


10- آموزشگاه خیاطی نگاره گل، مخصوص شرق تهران

آموزشگاه خیاطی نگار گل، به برگزاری دوره‌های نازک دوزی، ضخیم دوزی، لباس شب، طراحی لباس، گلدوزی و مولاژ و...پرداخته و برای هریک از این دوره‌ها، مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را ارائه می‌کند.
آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، روبروی چهار راه دردشت، (مترو علم و صنعت) خیابان حیدرخانی-شماره تماس: ۰۲۱۷۷۴۵۸۳۳۹

بهترین آموزشگاه خیاطی تهران، از نظر شما؟

در این مقاله فاکتور‌های تعیین کننده، در انتخاب بهترین آموزشگاه خیاطی تهران را به شما گفتیم. سپس بهترین آموزشگاه‌های خیاطی تهران را براساس محل، معرفی کردیم. امیدواریم نکات گفته شده راهنمای خوبی، برای شما در انتخاب و ثبت نام کارگاه خیاطی باشند. شما چه تجربه‌ای در زمینه ثبت نام در آموزشگاه خیاطی دارید؟ در کدامیک از آموزشگاه‌‌های خیاطی گفته شده، ثبت نام کرده‌اید؟ نظر شما درباره عملکرد هر یک از این آموزشگاه‌های خیاطی چیست؟ تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید، تا سایر هنرجویان نیز از نظر شما استفاده کنند.

منبع:https://simakade.ir/top-10-sewing-school-in-97/

0
کــارمـا :
35
باهم برای پیشرفت هم کمک کنیم
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
simakade.ir