معرفی 5 اتاق فرار بی نظیر در مشهد

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

امروزه بازی های اتاق فرار جایگاه ویژه ای در بین جوانان و علاقه مندان به بازی های گروهی پیدا کرده اند و به یکی از تفریحات مهیج تبدیل شده اند. در این مطلب قصد معرفی پنج اتاق فرار بی نظیر در مشهد را داریم که همچون شهرهای دیگر از جمله تهران، اصفهان، شیراز و ... چندین اسکیپ روم ترسناک و هیجان انگیز را در خود جای داده است. اگر ساکن شهر زیبای مشهد هستید و یا قصد سفر به این شهر را دارید و می خواهید یک تفریح ناب را در این شهر تجربه کنید، با این مطلب همراه باشید تا با بهترین اسکیپ روم های مشهد آشنا شوید.

اتاق فرار احضار

اتاق فرار احضار یکی از بهترین اسکیپ روم های مشهد می باشد که در مجموعه کانو کلاب و بلوار سجاد واقع شده است. شرح این بازی با عنوان بقا در عمارت ارواح معروف است و سناریوی آن بدین شرح است که؛ دوست شما یک خبرنگار بخش حوادث است و از آن آدمهایی است که به دنبال سوژه های عجیب و غریب و جنجالی است. او به دنبال خبر و خبرسازی است و روزی خبر یک عمارت جن زده و گم شدن های مشکوک چند نفر را می شنود. در این لحظه فرصت رو برای ماجراجویی جدید مناسب دیده و برای تهیه گزارش از این عمارت جن زده وارد عمارت می شود. شما وقتی می بینید خبری از دوستتان نشد، از آخرین تماس تلفنی او، آدرس عمارت را  پیدا میکنید و برای پیدا کردن ردی از دوستتان وارد این خانه عجیب میشوید. حال سوال این است که آیا شما میتوانید موفق به شکست طلسم عمارت شوید یا قرار است به لیست گمشده ها اضافه شوید؟!! مدت زمان این بازی هیجان انگیز 70 دقیقه و تعداد افراد شرکت کننده 4 تا 6 نفر می باشد.

آدرس: مشهد - بلوار سجاد - حامد جنوبی 12 - پلاک 158

اسکیپ روم فرار از زندان

یکی دیگر ازاسکیپ روم های بی نظیر در مشهد که با استقبال زیادی مواجه شده است، اسکیپ روم فرار از زندان می باشد. داستان اتاق فرار از زندان  همانطور که حدس میزنید، بسیار شبیه به سریال معروف فرار از زندان است که خیلی‌ها دیده ایم. تعداد افراد شرکت کننده در این اتاق فرار 4 تا 6 نفر و مدت زمان بازی 60 دقیقه می باشد. سناریوی این بازی بدین صورت است که شما یک زندانی هستید که به جرم چند فقره قتل و سرقت به 60 سال زندان محکوم شده اید. شما درخواست فرجام داده اید اما با درخواست شما مخالفت شده است و تنها راه ممکن برای شما فرار می باشد. حال شما منتظر یک فرصت هستید تا از زندان فرار کنید که این فرصت با ایجاد یک شورش در زندان به دست می آید... 

آدرس: مشهد - بین هاشمیه ۶۰ و۶۲ مجتمع کوهسر - ورودی بی

اتاق فرار نغمه مرگ

سومین اتاق فرار معروف در شهر مشهد، اسکیپ روم نغمه مرگ می باشد که در خیابان وکیل آباد قرار دارد. این اتاق فرار در مدت زمان یک ساعت لحظاتی هیجان انگیز و بی نظیر را برای شما رقم می زند که هرگز فراموش نخواهید کرد. داستان بازی اتاق فرار نغمه مرگ در دوران وایکینگ ها اتاق می افتد که بنا به رسوم آنها، هر ساله یکی از دوستان خود را برای خدایشان “اودین” قربانی می کنند تا از شر شیطان در امان بمانند. شما نیز یک گروه از وایکینگ ها هستید که قصد دارید مراسم امسال را اجرا نمایید. اما متوجه می شوید که به نظر یک چیزهایی درست نمیاد! چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟؟؟؟ برای کشف ادامه این داستان گروه هایی 4 تا 8 نفره تشکیل دهید و در اتاق فرار نغمه مرگ شرکت نمایید.

آدرس: مشهد - مشهد -بین وکیل آباد ۴۴ و ۴۶ - پلاک ۱۰۴۶

اتاق فرار سفر در زمان

اسکیپ روم سفر در زمان نیز در خیابان وکیل آباد قرار داشته و داستان آن حکایت از چندین سال قبل  دارد که یک انفجار خیلی بزرگ در ساختمان مرکزی شهر رخ داده است. در این حادثه خیلی از خانه ها در آتش سوخته و تعداد زیادی افراد کشته شده اند که دوستان صمیمی شما هم در بین آن مردم بی گناه بودند. حال، شما با کمک یه فیزیکدان سال ها وقت گذاشته اید و دستگاهی اختراع نمودین که میتواند زمان را به عقب برگرداند!حالا وقت آن رسیده است که دستگاه را آزمایش نموده و اگر این دستگاه جواب بدهد میتوانید طی مدت زمان 60 دقیقه به عقب برگشته و زندگی خیلی ها رو نجات دهید. اما اگر نتوانید در این ماموریت موفق شوید …؟؟ برای ورود به این بازی هیجان انگیز می توانید با تشکیل گروهی 4 تا 6 نفره به مجموعه پارادوکس در وکیل آباد مراجعه نمایید.

آدرس: مشهد - بین وکیل آباد ۴۴ و ۴۶ - پلاک ۱۰۴۶

اتاق فرار قتل مرموز

اسکیپ روم قتل مرموز که در هاشمیه مشهد قرار دارد، از درجه سختی متوسط برخوردار بوده و تعداد افراد شرکت کننده در آن 4 تا 8 نفر می باشد. در مورد سناریوی این بزای می توان گفت که داستان اتاق فرار قتل مرموز در واقع داستان جلوگیری از یک قتل مرموز است. بدین صورت که شما به محل زندگی یکی از مافیاهای معروف لندن رفته اید، کسی که مسئول قتل بسیاری از مقامات کشور است. شما متوجه میشوید که یکی از مقامات کشور که قصد سخنرانی دارد، قرار است توسط این شخص به قتل برسد. حال شما یک ساعت زمان دارید تا محل قراره مافیا با قاتلین را کشف و از آنجا فرار نمایید وگرنه …

آدرس: مشهد - بین هاشمیه ۶۰ و۶۲ مجتمع کوهسر- ورودی بی




0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
samirakuchaki