معرفی 5 مورد از بهترین تم ، لانچر و پس زمینه های سه بعدی اندروید

4 سال پیش

یکی از دلایلی که کاربران را ترقیب میکند تا گوشی خود را عوض کرده و یک گوشی جدید خریداری کنند این است که ظاهر سیستم عامل گوشی خود را زیباتر و بهتر کنند.
بدیهی است که این استدلال دلیل کافی برای خرید یک گوشی جدید نیست زیرا شما میتاونید بدون هرگونه هزینه اضافه ای با همان گوشی اندرویدی خود ظاهر سیستم عامل خود را بسیار زیباتر و پرکاربردتر کنید.
CM Launcher 3D یکی از برنامه هایست که میتواند این کار را برای گوشی شما انجام دهید ، این برنامه  توسط Cheetah Mobile تولید شده و در سال 2019 به عنوان بهترین لانچر موبایل شناخته شده است.
در ادامه بهترین تم های سه بعدی که میتواند ظاهر گوشی شما را بسیار زیباتر کنند را معرفی خواهم کرد.


1. تم پیشفرض سه بعدی CM Launcher

تم پیشفرضی که بر روی CM Launcher قرار دارد با دانلود برنامه CM Launcher در دسترسی خواهد بود.

تم پیشفرض سه بعدی CM Launcher

جلوه های گرافیکی بلافاصله پس از نصب و اعمال تم جای خود را به رابط کاربری دوبعدی خواهد داد. در واقع با اعمال تم پیشفرض پس زمینه تغیر کرده و برنامه های منو به صورت سه بعدی اطراف یک محور به طوری مرکزی چرخش خواهند کرد و دسته بندی های شسته رفته و زیبایی را به آیکون ها خواهد داد.

تم پیشفرض سه بعدی CM Launcher

بر روی Booster ضربه بزنید تا بلافاصله فضای RAM گوشی خود را آزاد کنید.
روی گزینه Daily themes ضربه بزنید تا گزینه های بیشتری برای تصاویر پس زمینه را پیدا کنید تا از آن حالت های تکراری خلاص شوید.

تم پیشفرض سه بعدی CM Launcher

شما میتوانید تم ها را بر اساس رنگ ، علایق خود و طرح های مختلف کیبرد انتخاب کنید.

تم پیشفرض سه بعدی CM Launcher

ظاهر داخلی خود برنامه هم نا امید کننده نیست و کاربر پسند و خوب است.

تم پیشفرض سه بعدی CM Launcher

شما میتوانید در CM Launcher  کاری کنید که روزانه از تم های مختلفی به طور خودکار استفاده کنید.


2. پس زمینه گوشی را شفاف و شیشه ای کنید

brilliant 3D theme میتواند کاری کند که شما یک تم شفاف بر روی گوشی خود به صورت سه بعدی را تجربه کنید ، در واقع شما با استفاده از دوریبن عقب گوشی میتوانید کاری کنید که محیطی که در آن قرار دارید را در یک حالت شیشه ای از گوشی نگاه کنید.

پس زمینه گوشی را شفاف و شیشه ای کنید

پس از اینکه تم را دانلود و اجرا کردید از شما خواسته میشود که دسترسی به دوربین عقب گوشی را بدهید. هر بار که شما در پس زمینه گوشی هستید تم شفاف اجرا خواهد شد.

پس زمینه گوشی را شفاف و شیشه ای کنید

اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که آیا استفاده از تم به دلیل فعال شدن مداوم دوربین باعث تخلیه سریع باتری گوشی میشود؟ در واقع اینگون است اما برای رخ ندادن چنین حالتی شما میتوانید از یک آکواریوم زنده با ماهی های در حال حرکت در پس زمینه گوشی استفاده کنید.


3. استفاده از تم سامسونگ گلکسی

از صفحه اصلی برنامه CM Launcher شما میتوانید یک سری از تم های سه بعدی را که توسط سامسونگ گلکسی استفاده میشود را دانلود کنید. تصاویر پس زمینه زیبا و ظاهر آیکون های مرتب با حالت ها و افکت های انیمیشنی از نقاط قوت این تم است.

استفاده از تم سامسونگ گلکسی


4. تم Glass Tech 3D

اگر نمیخواهید از یک پس زمینه شفاف که از دوربین استفاده میکند تا باتری گوشی شما را خالی کند استفاده کنید بهتر است از Glass Tech 3D را دانلود و نصب کنید.
همانطور که تصاویر این تم را در زیر مشاهده میکنید مشخص است ایکون های برنامه به صورت شیشه ای در آمده و حالت چرخشی سه بعدی زیبایی را به خود میگیرند.

تم Glass Tech 3D

این تم شامل زیر تم هایی از قبیل شعله های آتش ، کهشان و سیاره ، رعد و برق و... است.


5. تم زمین و فضای سه بعدی

آیا دوست دارید که از زمین محیط منظومه شمسی و فضا را مشاهده کنید؟ برای این کار حتما نیازی نیست که فضانورد باشید زیرا شما میتوانید با Earth in Space 3D theme از یک نقطه ایستگاه بین المللی فضایی منظومه و سیاره ها را مشاهده کنید.

تم زمین و فضای سه بعدی

بهترین قسمت تم، تصاویر متحرک با چرخشی 360 درجه است. شما میتوانید گشیو خود را به هر جهت که میخواهید بچرخانید و جاهای مختلفی از فضا را کشف و مشاهده کنید.

0
کــارمـا :
35
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
fatemehnabi