ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

نصب یا حذف اپ ارزها در لجر لایو Ledger Live به صورت تصویری

3 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

نصب یا حذف اپ ارزهای دیجیتال در لجر لایو Ledger Live از قسمت منیجر Manager قابل انجام است.
کیف پول لجر، کلیدهای خصوصی شما را در خود ذخیره می‌کند که با این کلیدها و عبارات ۲۴ کلمه ای بازگردانی، می توانید همیشه به ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید.
برای مدیریت ارزهای دیجیتال لازم است که برای هر ارز دیجیتال، اپ مخصوص به خودش را نصب کنید( به استثنا ارزهای اتریوم) یعنی برای انتقال بیت کوین باید اپ بیت کوین نصب شود ولی برای ارزهای روی بلاکچین اتریوم،فقط کافیه اپ اتریوم نصب شود.
کیف پول های لجر حافظه محدودی دارند و بسته به اپ رمز ارزها، تا ۶ ارز را لجر نانو اس و ۲۰ ارز را لجر نانو ایکس پشتیبانی می کند و براحتی می توانید اپلیکیشن ها را حذف یا اضافه کنید.
اپ های ارزهایی همچون بیت کوین، اتریوم، ریپل و استلار که اپ های مستقل محسوب می شوند حجم بالایی دارند و اپ های وابسته همچون دیجی بایت، لایت کوین، بیت کوین کش حجم بسیار پایینی دارند چون به اپ های مستقل وابسته اند.

برای حدف و نصب اپ ها:

ابتدا به قسمتManager در لجر لایو بروید.

دستگاه را متصل و قفل آن را باز کنید و به لجر لایو در لجر اجازه دسترسی دهید.

در این قسمت اپ کاتالوگ app catalog و اپ های نصب شده (apps installed) را می بینید.

 

برای نصب اپلیکیشن ها کافیست در قسمت سرچ App catalog ارز مورد نظر خود را سرچ کنید تا یک پنجره نصب نمایان می‌شود.
دستگاه لجر عبارت Processing را به شما نشان می دهد، برای مثال ما الان لایتکوین را نصب کردیم که می بینید عبارت installed سبز رنگ شد و نصب بدرستی انجام شده است.

 

اگر فضای کافی روی کیف پول لجر نداشتید، می توانید تعدادی از اپ ها را حذف کنید تا فضای خالی برای نصب ارز جدید ایجاد شود.

فراموش نکنید با حذف اپ, رمز ارزهای شما از بین نمی روند چون کلیدهای خصوصی روی کیف پول سخت افزاری لجر نگهداری می شوند و از بین نمی روند.

حذف یک اپلیکیشن

ارزها روی اپ ها نگهداری نمی شوند می‌توانید با خیال راحت آنها را حذف و دوباره نصب کنید یعنی مثلا اگر روی لجر خود بیت کوین داشته باشید و اپ آن را حدف کنید بیت کوین شما از بین نمی رود و دوباره با نصب اپ بازگردانی می شود.

برای حذف اپلیکیشنها به قسمت  App installed بروید و بر روی دکمه Trash  که شبیه سطل آشغال است کلیک کنید.

یک پنجره همانند زیر ایجاد می شود که مثلا ما بیت کوین را بخواهیم حذف کنیم، به شما اعلام می کند با حذف اپ بیت کوین، تمامی اپ های وابسته بیت کوین هم همراه آن حذف خواهند شد، سپس ما برای حذف اپ بر روی uninstall کلیک می کنیم.

 

توجه کنید که لطفاً بررسی کنید که اپلیکیشن حذف شده باشد.

 

می بینید که بعد از حذف اپ بیت کوین، ارزهای وابسته به آن همچون دیجی بایت و لایت کوین نیز حذف شدند، چون با حذف اپ های مستقل(دارای بلاک چین مستقل)، اپ های وابسته به بلاک چین آن هم حذف می شوند.

 

در صورتی که تصمیم به خرید لجر نانو اس یا ایکس داشته یا سوالی در رابطه با این کیف پول ها یا نصب و حذف برنامه های روی لجر داشتید، حتما با تیم متخصص لجر نانو ۳۶۰ ارتباط برقرار کنید.

 منبع: https://ledgernano360.ir

0
کــارمـا :
100
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ledgernano360