ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

نمونه تابلو های مغازه

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

هر کسب کاری جهت مطرح شدن و معرفی خدمات خود به مشتریان نیازمند تبلیغات در رسته های مختلف است که یکی از مهمترین آنها تبلیغات محیطی و انتخاب یک تابلو تبلیغاتی تاثیر گذار و مرتبط با صنف خود می باشد.در این مبحث قصد داریم به تابلو مغازه، انواع تابلو مغازه ، نمونه تابلو مغازه و مراحل مهم در انتخاب یک تابلو مغازه و برخی نکات مثبت و موثر آن در کسب کار بپردازیم

نکته ای که در رابطه با شغل ها و صنف های مختلف، مفید و حائز اهمیت است کسب در آمد و بازاریابی ایشان می باشد که می تواند از راه ها و روش های مختلف تبلیغاتی انجام گیرد که یکی از آنها تابلو مغازه است.

تابلو مغازه به عنوان یک گذینه تبلیغاتی از روش های کاربردی است که نقش بسزایی در کسب در آمد مشاغل دارد و در انواع متفاوت همراه با متریال های مختلفی تولید می شود که می بایست جهت انتخاب صحیح و درست آن به موارد و نکات مهمی دقت داشت که تا انتهای مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

انواع تابلو مغازه مدرن

با پیشرفت تکنولوژی و دگرگون شدن صنعت تبلیغات و تابلو های تبلیغاتی ، شاهد تابلو سر در مغازه ها و فروشگاه ها هستیم و دیگر خبری از رنگ و خوشنویسی بر روی شیشه مغازه ها نیستیم.

برای کسبه ها و کاسبان از قدیم تا الآن ساخت تابلو مغازه یکی از مهمترین موضاعات بوده و هست. اما این تابلو ها به انواع مختلفی تقسیم میشوند که هر کدام مناسب یک صنف خاصی می باشد.

تابلو مغازه ال ای دی و نوری

تابلو های LED و یا تابلو روان ، همان تابلو های چشمک زنی هستند که در رستوان های لب جاده و هتل های میان جاده اغلب مشاهده میشوند.

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلو مغازه است که به تازگی و طی چند سال گذشته وارد بازار تابلو های مغازه شده است و به خوبی و سرعت جایگاه خوبی را در میان آنها کسب کرده است.

تابلو چلنیوم یا تابلو چلینیوم تابلو هایی برجسته و زیبایی هستند که میتوان گفت بیش از ۵۰ درصد تابلو های مغازه ها را به خود اختصاص داده است.

تابلو مغازه نئونی

تابلو های نئونی یکی از زیباترین و گران ترین نوع تابلو در میان تابلو های مغازه هستند که بیشتر آنها را در کافه ها و فست فود ها دیده ایم.

تابلو فروشگاه لایت باکس یا جعبه ای

تابلو های لایت باکس یا جعبه ای یا یکی دیگر از مدل های پر کاربرد در ساخت تابلو فروشگاه ها می باشد که بیشتر برای ساختمان های پزشکان و تبلیغات دیواری و تابلو های عکس دار استفاده میشوند.

تابلو های مغازه چوبی ( ترمووود )

تابلو های ترمووود یا ترموچوب که به صورت یک سازه طبیعی جلوه میکند و برای مغازه های فانتزی مثل رستوران ها و کافه ها به کار میرود.

نکات مهم در انتخاب تابلو های تبلیغاتی

هنگامی که قصد سفارش و خرید یک تابلوی تبلیغاتی برای سردر مغازه خود را دارید توصیه می کنیم قبل از خرید به موارد زیر توجه کنید و همچنین از طراح تابلو بخواهید تا نکات زیر را در طراحی تابلوی موردنظرتان لحاظ کند. البته امروزه بسیاری افرادی که در حیطه طراحی محصولات تبلیغاتی فعالیت می کنند به تمامی اصول و استانداردهای طراحی مؤثر و جذاب محصول آشنایی و علم کافی دارند.

۱- نوع تابلو

۲- توجه به نوع کسب و کار

۳- سبک طراحی

۴- تأثیر رنگ ها در ساخت انواع تابلو تبلیغاتی مغازه

۵- جنس و متریال مورد استفاده

۶- ساخت حرفه ای و نصب تابلوهای جذاب برای مغازه شما
۷- ابعاد تابلو

8- استفاده از متن مناسب

9- قیمت انواع تابلو تبلیغاتی

بهترین مرکز تابلو سازی

گروه تابلو سازی کسا ، با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت مناسب در زمینه های طراحی ، ساخت و اجرای طرح های تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی چون تابلو مغازه ، تابلو چلنیوم ، لایت باکس های تبلیغاتی و … توانسته است در تامین نیازهای مراکز ، برندها و ارگانهای مختلف دولتی و خصوصی پیشگام باشد.

نمونه تابلو مغازه گروه تابلوسازی کسا

در بخش زیر نمونه تابلو مغازه طراحی و اجرا شده توسط گروه تابلو سازی کسا را می توانید مشاهده کنید. در صورتی که برای مغازه و یا کسب و کار خود تابلویی را مد نظر قرار دارید می توانید تابلو مغازه را با سلیقه خودتان سفارش دهید. در غیر این صورت میتوانید تمامی کارها را به گروه کسا سپره و نگران چیزی نباشید و یا می توانید از نمونه تابلو مغازه های زیر الگو بگیرید

https://telegra.ph/تابلو-سازی-و-برندینگ-06-21

0
کــارمـا :
50
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
kardival.link