ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

نکات مهم خرید ویواینستاگرام برای جذب فالوور

2 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

امروزه با وجود اینترنت و فضای مجازی، کسب و کارها شکل جدیدی پیدا کرده اند. به علت تبدیل شدن این مدل از کسب و کار برای هر فروشنده ای به عنوان رکنی اصلی، قابل چشم پوشی نیستند. از شبکه های مجازی پر طرفداری که امروزه کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است، اینستاگرام می باشد. قابلیت هایی همچون اشتراک فیلم و ویدئو که توجه مخاطبان زیادی ر ا به خود جلب کرده است، به همین سبب بستر مناسبی برای صاحبان کسب و کار جهت معرفی حرفه و محصولات خود در بین کاربران این اپ فراهم شده است.

بنابراین شما برای معرفی کسب و کار خود نیازمند دیده شدن در فضای مجازی هستید یعنی افزایش ویو اینستاگرام شما در پیشرفت شغل شما بی تاثیر نیست؛ مسئله اینجاست که این امر چگونه محقق می شود؟


تعریف دقیق ویو اینستاگرام

در شبکه های اجتماعی، خصوصا اینستاگرام برای پست های آپلود شده در قالب ویدئو اصطلاحی به نام ویو وجود دارد که به معنای بازدید می باشد.

به بیان دقیق تر ویو اینستا گرام همان تعداد مشاهده یا بازدید پست های آپلود شده و ویدئو ها توسط کاربران این شبکه مجازی می باشد.

یکی از مقیاس های آنالیز موجود در اینستاگرام همین تعداد بازدید ها می باشد. با قرار گرفتن این پست ها در الگوریتم اینستاگرام، ارزش محتوا منتشر شده به خوبی بررسی و برهمین اساس اکانت های اینستاگرامی رتبه بندی می شوند.


چه چیزی باعث بیشتر دیده شدن شما در اینستاگرام می شود؟

تعداد بازدید و لایک پست های شما از موارد مهم و قابل توجهی در فضای مجازی و خصوصا اینستاگرام می باشد. کسب رضایت و ایجاد نظر مثبت در مخاطب در ارتباط با موضوعی که مدنظر او می باشد با ایجاد محتوایی مناسب و ارزشمند، از راه هایی برای افزایش ویو اینستاگرام و لایک های پست آپلود شده شما می باشد. از موارد اثر گذار در افزایش ویو پست و استوری های اکانت شما نظر فالوور ها و دیگر کاربران می باشد. همانطور که در جریانید هر پست و استوری شما دارای شمارنده ای برای تعیین تعداد ویو اینستاگرام شما می باشد، که از میان قابلیت های اینستاگرام تعداد فالوور و تعداد ویو برای کاربران اینستاگرامی از اهمیت خاصی برخوردار است.

میزان بازدید ها

به اندازه ای که محتوا ویدیو یا پست های آپلود شده شما از جذابیت بیشتری برخوردار باشند، بدون شک نظرات کاربران را بیشتر به خود جلب خواهد کرد. این امر موجب می شود با جلب نظر مخاطب سبب شوید بعد از دیدن آن را اشتراک گذاری کند که نهایتا باعث بالا رفتن میزان بازدید پست های شما خواهد شد.

اما گاها با این سوال رورو هستیم که چرا با توجه به اشتراک گذاری محتوایی باارزش همچنان تعداد ویو و بازدید آن پایین می باشد؟

 

خرید ویو اینستاگرام؛ از راز های موفقیت اکانت های تجاری

اکانت های تجاری امروزه درگیر خلق تئوری های جالب اینستاگرام هستند تا با نشان دادن پر مخاطب ترین آن و سرمایه گذاری بر آن ارائه بیشتری از محصول یا خدمات خود برای افراد علاقه مند داشته باشند.

از آنجایی که از موارد قابل توجه هر بازاریابی در جهان، استوری های اینستاگرام می باشد پس داشتن یک سیستم خوب برای خرید ویو اینستاگرام از راه های خوبی برای عرضه موفقیت یک حساب تجاری می باشد.

هر چند اکانت های تجاری برای تبلیغ و جذب بیشتر مخاطب مبلغی را به حساب های اینستاگرامی پرداخت می کنند، اما از مزایای خرید ویو اینستاگرام سبب فروش بیشتر و بالا رفتن میزان مخاطب می باشد.


در هنگام خرید ویو اینستاگرام به موارد زیر توجه کنید

با توجه به پیشرفت شبکه های مجازی و علی الخصوص اینستاگرام در میان آن ها، سایت ها و افراد زیادی هستند که به فروش مجموعه ای از ویو یا لایک و حتی فالوور اینستاگرام می پردازند.

دیجی فالوور به شما پیشنهاد می کند در هنگام خرید ویو اینستاگرام به موارد زیر توجه کنید


الف ) خرید مطمئن داشته باشید

دقت کنید، در اولین مورد حتما به کسب اطلاعات کافی راجب فروشنده بپردازید. در صورت بی توجهی به این موضوع امکان دارد فروشنده کلاهبردار باشد و خرید ویو اینستاگرام برای شما با ضرر همراه باشد. پس از قبل از انجام هر اقدامی برای افزایش ویو اینستاگرام خود پیشنهاد می کنیم از معتبر بودن شخص یا سایت فروشنده مطمئن باشید.

ب ) داشتن قیمت مقرون به صرفه

اکنون، بعد از مطمئن شدن نسبت به فروشنده شما به بررسی تعرفه های خرید ویو اینستاگرام و بررسی قیمت های آن از طریق دیگر سایت ها و اشخاص و در نهایت مقایسه آن می باشید که به شما در داشتن انتخابی بدون پرداخت هزینه اضافی کمک شایانی می کند. با مشورت گرفتن از تیم تخصصی همکاران ما در سایت دیجی فالوور، می توانید علاوه بر مطمئن شدن از تیم مجربی که در اختیار دارید از قیمت های مناسب نیز برخوردار باشید.


مزایای خرید ویو اینستاگرام چیست؟

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که تا الان با انتشار پست هایی با محتوایی ارزشمند، به دنبال افزایش ویو اینستاگرام بوده اید اما باز هم آن نتیجه دلخواه خود را نگرفتید؛ بهترین پیشنهاد دیجی فالوور برای بالا بردن میزان بازدید در اکانتتان خرید ویو اینستاگرام می باشد.

شما با افزایش ویو اینستاگرام خود سبب می شوید توجه مخاطبان زیادی به اکانت شما جلب شود و حتی باعث اضافه شدن کاربران جدیدی نیز می شود که در آینده خواهید دید از مخاطبان پر و پا قرص شما خواهند بود.

تبدیل مخاطبان دنبال کننده به مشتری های دائم

از موارد دیگری که جزو مزایای خرید ویو اینستاگرام می باشد، تبدیل شدن شمار زیادی از بازدید کنندگان اکانت تان به مشتری می باشد. همانطور که می دانید تعداد فالوور ها نشانی از محبوبیت پیج شما و تعداد لایک ها معرفی برای مورد پسند بودن عکس ها و بالا بودن میزان ویو پست ها می تواند نشانی از محبوب بودن ویدئو های آپلود شده شما باشد. بدون شک برای یک اکانت تجاری هیچ اعتباری بالاتر از پست های منتشر شده با ویو و لایک های بالا نمی باشد.

 

خرید ویو اینستاگرام؛ راهی برای کسب اعتماد بیشتر مشتری ها

با وجود کسب و کارهای اینترنتی همیشه یکی از موضوعاتی که ذهن را درگیر می کند، چگونگی بالابردن میزان مشتری می باشد. هر مشتری قبل از اقدام برای خرید از پیج شما، در ابتدا به طور کامل پیج شما را بررسی می کند تا میزان معتبر بودن آن را بسنجد. بعد از مطمئن شدن از اکانت شما اقدام به خرید محصولتان می کنند.

 یکی از مواردی که در جلب اعتماد مشتری ها بسیار تاثیر گذار می باشد؛ تعداد ویو و لایک و در نهایت میزان فالوور های شما می باشد.


در صورت بالابودن میزان ویو پیج اینستاگرام، مشتری با اطمینان بیشتری از شما خرید می کند، اما اگر اکانت شما از بازدید بالایی برخوردار نباشد مخاطبان صرفا بیننده هایی از حساب کاربری شما خواهند بود و هیچ تعامل مثبتی جهت خرید از محصول شما نخواهند داشت

0
کــارمـا :
66
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ek3nk4r