هزینه درمان فیستول با لیزر و جراحی; مشاوره و شرایط بیمه 1401

1 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

هزینه درمان فیستول با لیزر و جراحی; مشاوره و شرایط بیمه 1401

فیستول مقعدی یکی از بیماری های نشیمنگاهی است که با ایجاد یک مجرای عفونی، میان دو عضو از مقعد اتصال ایجاد می کند. نکته مهم این است که بیماری فیستول مقعدی فقط از طریق عمل جراحی درمان می شود، زیرا باید عفونت بطور کامل تخلیه شود. همچنین ترمیم مسیر ایجاد شده توسط این عارضه فقط از طریق عمل جراحی و لیزر امکانپذیر است. بنابراین یکی از مسائل مهم و اولین سوالی که اکثر بیماران از ما می‌پرسند درباره هزینه درمان فیستول با لیزر و جراحی است که در ادامه به بررسی آن و موارد مهمی که در تعیین این مبلغ تاثیرگذارند می‌پردازیم:

هزینه درمان فیستول با لیزر

در حال حاضر درمان فیستول با لیزر بهترین روش درمان این بیماری است، زیرا در این روش اولاً هیچ نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و این خود مخارج را به شدت کاهش می‌دهد.

دوماً عمل سرپایی لیزر فیستول بدون خونریزی و یا احساس درد انجام می شود و از طرفی دیگر لیزر بیماری‌های نشیمنگاهی یک روش قطعی برای درمان این بیماری ها است.

بنابراین با یک بار پرداخت هزینه درمان فیستول با لیزر برای همیشه از شر این عارضه خلاص خواهید شد و به هیچ عنوان دچار عوارض و مشکلات بعد از عمل جراحی نمی‌شوید.

تعیین دقیق هزینه عمل فیستول با لیزر و یا سایر بیماری‌های نشیمنگاهی قبل از معاینه امکان پذیر نیست، زیرا این مبلغ بسته به محل و تعداد مسیرهای فیستول، نوع لیزر، میزان پیشرفت بیماری، مطب یا کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، دستمزد دکتر متخصص و… تعیین می شود. پس لازم است برای این منظور شخصاً به دکتر فیستول مراجعه کنید تا پس از معاینات دقیق، قیمت لیزر تعیین شود.

چرا هزینه عمل فیستول با لیزر کمتر از جراحی است؟

جراحی بیماری‌های نشیمنگاهی مثل فیستول در بیمارستان انجام شده و نیازمند این است که بیمار یک روز قبل  و شاید یک روز بعد از عمل جراحی، برای دریافت مراقبت های ویژه در بیمارستان حضور داشته باشد که این امر خود هزینه‌های بیشتری را می طلبد.

به خصوص اگر بیمار در بیمارستان خصوصی بستری شود، هزینه عمل فیستول خیلی افزایش می یابد. البته مبلغ عمل فیستول هم مشابه روش لیزر بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود:

به طور مثال نوع بیماری و تعداد مسیرهای فیستول، شرایط بیمار، شهر و مرکز درمانی که جراحی در آن انجام می شود، دستمزد جراح، تخصص آن و غیره همگی در تعیین دقیق هزینه تاثیرگذار هستند. از همین روی عنوان کردن هزینه عمل جراحی فیستول بدون معاینه و بطور دقیق مشکلی است.

اما نکته منفی که در مورد جراحی وجود دارد این است که معمولاً عمل جراحی فیستول نمی تواند روشی قطعی برای درمان بیماری باشد و ممکن است بیمار علاوه بر تحمل درد و مشکلات جراحی، بعد از مدتی دچار بازگشت مجدد بیماری شود.



0
کــارمـا :
34
کلینیک پایتخت مرکز درمان با لیزر بیماری‌های بواسیر، شقاق، فیستول، کیست مویی و زگیل تناسلی درمان کلینیک | https://darman.clinic/
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ghazalpanah