ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

پنل ویو و بازدید اینستاگرام چیست؟همه چیز پنل ویو

2 سال پیش - خواندن 20 دقیقه

خرید ویو (بازدید) اینستاگرام

امروزه شاید دنیای مجازی بزرگترین دنیای کسب و کار اینترنتی و محیطی وسیع برای گسترش ارتباطات بین افراد جهان باشد. اینستاگرام هم اکنون یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن ها در این زمینه میباشد. به جرئت میتوان گفت اکثر ما از برنامه پرکاربرد اینستاگرام در زمینه های مختلف استفاده میکنیم. همچنین بسیاری از افراد نیز تمرکز کسب و کار و اهداف خود را روی این برنامه متمرکز کرده اند. بنابراین با وجود این شرایط محیطی رقابتی بین کاربران اینستاگرام شکل میگیرد که تفاوت بین کاربران را عواملی مثل تعداد ویو اینستاگرام، بازدید اینستاگرام، فالوور ها، کامنت ها و لایک پست های اینستاگرام مشخص میکنند. ویو اینستاگرام یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در افزایش آمار یک پیج اینستاگرام میباشد. راه های بسیار زیادی برای افزایش بازدید و ویو اینستاگرام ( Instagram Views ) وجود دارد که اکثر آنها نیازمند زمان گذاری و برنامه ریزی میباشد. یکی از راه های افزایش ویو اینستاگرام که به زمان گذاری و برنامه ریزی نیاز ندارد، خرید پنل ویو اینستاگرام میباشد. خرید ویو یکی از آسان ترین راه ها برای افزایش تعداد ویو و بازدید پست اینستاگرام میباشد. هنگامی که نیازمند افزایش ویو پیج اینستاگرام خود هستید شاید تنها گزینه و مقرون به صرفه ترین روش برای افزایش بازدید پیج خود، خرید ویو اینستاگرام باشد. امروزه بسیاری از افراد از این راه برای مطرح کردن پیج خود استفاده میکنند، زیرا امری ساده بوده که بدون صرف زمان و هزینه سنگین میتوان بهترین نتیجه را در زمینه افزایش بازدید پیج اینستاگرام خود گرفت. وبسایت خرید ویو نیز با ارائه خدمات گسترده و کامل کلیه خدمات خرید ویو اینستاگرام خود را با ارزانترین قیمت و در نهایت کیفیت به کاربران عزیز خود ارائه میدهد.


خرید بازدید اینستاگرام و مزایای آن

جالب است که بدانید که در اینستاگرام پست های ویدیویی بیشتر از عکس ها مورد توجه قرار میگیرند! از این رو افراد زیادی برای دریافت بازخورد بیشتر پست های ویدویی در پیج اینستاگرام خود قرار میدهند. پست های ویدویی نیز برای دریافت بازخورد بهتر نیازمند شیر شدن، سیو شدن و افزایش قابل توجه ویو میباشد؛ بنابراین میتوانیم با خرید بازدید اینستاگرام مسبب افزایش بازدیدکنندگان واقعی پیج خود شویم. خرید بازدید اینستاگرام میتواند مزایای زیادی برای پیج شما به ارمغان بیاورد. افزایش بازدید اینستاگرام باعث میشود که طبق الگوریتم های جدید پست ویدویی وارد اکسپلور شده و جلب توجه هزاران کاربر در سراسر دنیا قرار گیرد. در فضای پیچیده اینستاگرام بسیاری از پیج ها روزانه به واسطه قرارگیری در اکسپلور (Explore) در آمار خود تفاوت بسیار زیادی را ایجاد کرده اند. شما نیز میتوانید به کمک خرید بازدید اینستاگرام هرچه زودتر وارد اکسپلور شده و شاهد تغییرات مثبت در پیج اینستاگرام خود باشید. ویو یا بازدید اینستاگرام به شدت روی رتبه و رنک پیج شما تاثیر میگذارند. تمامی تلاش شما باید تولید و ایجاد محتوایی باشد که برای کاربران اینستاگرام فراگیر بوده و نظر کاربران را به خود جلب کند. شما میتوانید با افزایش بازدید اینستاگرام از رقبای خود پیشی بگیرید و به اهداف خود در اینستاگرام نزدیکتر شوید.


بهبود آمار پیج با افزایش بازدید اینستاگرام!

طبیعی است که انتظار داشته باشید با افزایش ویو (Views)؛ شاهد افزایش لایک، کامنت و حتی فالوور نیز باشید! وقتی شما بازدید زیادی را برای پست اینستاگرام خود دریافت میکنید، افراد زیادی در سراسر دنیا پست شما را سین میکنند و در صورتی که برای آنها جالب باشد آن را بین دوستان و همکاران خود شیر (Share) خواهد کرد و طبیعتا پیج شما در دیدرس میلیون ها کاربر قرار میگیرد که از بین اینها، کاربرانی هستند که سلیقه و علایق آنها با پیج شما سازگار است؛ در این هنگام این افراد نیز شما را فالوو میکنند و شروع به فعالیت های مفید در پیج شما کرده و در نتیجه آن افزایش آمار برای پیج اینستاگرام شما اتفاق خواهد افتاد و این یعنی موفقیت برای یک پیج!


خرید ویو اینستاگرام مناسب چه کسانی است؟

شاید برای شما نیز این پرسش مطرح شده باشد که بدانید چه کسانی نیازمند خرید ویو هستند. در جواب به این سوال باید گفت؛ اغلب افراد بجز پیج های شخصی! شاید بطور مختصر شامل :


افرادی که میخواهند پست ویدویی خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنند.

کسانی که میخواهند با افزایش ویو برای پیج اینستاگرام خود اعتبار کسب کنند.

کسانی که میخواهند با خرید ویو ، یک پست ویدویی یا یک مطلب خاص را به همگان نمایش دهند.

افرادی که با خرید بازدید اینستاگرام میخواهند سبب افزایش آمار پیج خود شوند.

افرادی که در مسابقات اینستاگرامی شرکت میکنند و باید بیشترین تعداد ویو (بازدید) را جذب کنند.

کسانی که تمایل دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین تعداد ویو اینستاگرام را دریافت کنند.

شرکت ها و برندهایی که با افزایش ویو اینستاگرام تمایل به اعتبار بخشی به پیج خود را دارند.

افرادی که میخواهند با خرید ویو به شهرت بیشتری دست پیدا کنند.

پیج های اینستاگرامی که نیازمند افزایش بازدید بصورت کاملا ارگانیک و واقعی میباشند.

و ......

خرید ویو اینستاگرام


ویو (بازدید) پست ویدویی اینستاگرام

اگر با اینستاگرام و محیط آن اندکی آشنا باشید حتما مطلع هستید که در اینستاگرام میتوان چندین نوع پست در قالب های عکس، ویدیو، استوری و .... منتشر نمود. پست های عکس در اینستاگرام از قابلیت های دریافت کامنت و لایک برخوردارند ولی پست های ویدیویی علاوه بر لایک و کامنت از گزینه دیگری به نام ویو یا بازدید نیز برخوردار هستند. پست های ویدیو در اینستاگرام را میتوان در قالب فیلم های یک دقیقه ای ارسال نمود. تعداد ویو اینستاگرام نشان دهنده این است که این ویدیو به چه تعداد مورد بازدید یا نمایش کاربران قرار گرفته است. بنابراین اگر قصد افزایش بازدید برای پست ویدویی خود را داشته باشید باید با خرید ویو پست ویدویی اینستاگرام به تعداد ویو یا بازدیدی که برای مطلب خود نیاز دارید دست پیدا کنید. شما با خرید ویو واقعی اینستاگرام علاوه بر افزایش بازدید های دریافتی آمار پیج و رتبه پیج خود را نیز بالابرده و به برندسازی پیج خود کمک شایانی خواهید کرد.


ویو IGTV اینستاگرام

نوع دیگری از پست های اینستاگرامی که اخیرا منتشر شد، پست های آی جی تی وی یا IGTV بودند. پست های IGTV در اینستاگرام در قالب پست ویدویی قرار میگیرند و قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4K را داشته و مدت زمان فیلم ارسالی در قالب IGTV حدقل 15 ثانبه بوده و حداکثر 60 دقیقه یا یک ساعت میباشند. ارزش پست های IGTV نیز همانگونه که اطلاع دارید با نمایش تعداد ویو (بازدید) مشخص میشود. بنابراین باید تمامی تلاش شما در این باشد که بتوانید فیلمی را در اینستاگرام منتشر کنید که ارزش دیدن و شیر شدن بین کاربران را داشته باشد. هرچند برای افزایش ویو پست IGTV میتوانید از خرید آن نیز بهره برده و به تعداد بازدید مطلوب خود دست پیدا کنید. خرید ویو IGTV اینستاگرام در این وبسایت با قیمتی ارزان و در نهایت کیفیت با ارسال فوری ارائه میشود.


بازدید استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام در قالب عکس یا فیلم برای بیان حالت روزمره ما استفاده میشود. استوری ها معمولا 24 ساعت روی پیج باقی میماند و پس از آن پنهان میشوند. اگرچه امروز از استوری استفاده های گوناگونی از جمله معرفی محصولات، استوری های فان، فروش خدمات و .... استفاده میگردد. بازدید استوری تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد و رتبه پیج اینستاگرام شما میگذارد. بسیاری از پیج های اینستاگرام با پخش استوری های جذاب و جالب به دنبال افزایش آمار بازدید و ویو استوری اینستاگرام خود هستند. شما میتوانید با خرید ویو استوری اینستاگرام به راحتی و به تعداد دلخواه خود بازدید استوری اینستاگرام خود را تا حد قابل توجهی افزایش داده و شاهد افزایش آمار پیج خود باشید. خرید ویو استوری در سایت خرید ویو بصورت فوری بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما انجام میگردد. خرید ویو استوری اینستاگرام مناسب تمامی پیج ها از جمله پیج های بیزنس و کاری بوده و علاوه بر اینکه سبب افزایش بازدید استوری شما میشود، تاثیر مثبت و بسزایی در روند پیج شما خواهد گذاشت.


ویو REELS (ریلز) اینستاگرام

در آخرین آپدیت های اینستاگرام از پست ریلز یا REELS رونمایی شد. اکنون همه کاربران قادر به استفاده از REELS در اینستاگرام میباشند. با ریلز میتوانید تصاویری ویدویی با سایزی مشابه استوری اینستاگرام منتشر کنید. شاید بتوان گفت اینستاگرام REELS را برای رقابت با تیک تاک وارد اینستاگرام کرد. پست های REELS نسبت به استوری از قابلیت ها و ابزارک های بیشتری بهره مند هستند. پست های ریلز اینستاگرام را میتوانید هم در قالب پست و هم در قالب استوری منتشر کنید. خوشبختانه سایت خرید ویو، خدمات ویو REELS اینستاگرام را نیز به سرویس های ویو خود افزوده و شما کاربران عزیز اینستاگرام میتوانید با خرید ویو REELS اینستاگرام بازدید پست ریلز خود را نیز افزایش دهید.


بازدید لایو اینستاگرام

لایو اینستاگرام یا همان پخش زنده اینستاگرام به قابلیتی از اینستاگرام گفته میشود که میتوانید بصورت زنده (Live) با فالوور های خود ارتباط برقرار کرده و شروع به گپ و گفت کنید. ویدیو لایو برای بسیاری از کاربران اینستاگرام از جمله سلبریتی ها و بلاگر ها مناسب بوده و حتی کاربران عادی نیز از این قابلیت جالب استفاده میکنند. لایو اینستاگرام کاربرد های بسیار زیادی دارد. برای مثال اگر شخص معروفی باشید میتوانید با برگذاری لایو اینستاگرام با فالوور های خود ارتباط بگیرید و بصورت زنده با آنها صحبت کرده با آنها تعامل کنید همچنین اگر صاحب خدمات خرید و فروش باشید، میتوانید در لایو اینستاگرام به معرفی محصول جدید خود پرداخته و سوالات فالوور های خود را نیز بصورت زنده پاسخ دهید. لایو اینستاگرام کاربرد های بسیاری داشته و اکثر افراد خواهان افزایش بازدید لایو اینستاگرام خود هستند. خیلی از سلبریتی ها و حتی کاربران ساده اینستاگرام با گذاشتن لایو میخواهند بازدید پیج و آمار خود را افزایش دهند از این رو بسیاری از افراد در ساعات مشخصی لایو گذاشته و با برنامه ریزی مناسب در لایو اینستاگرام سعی میکنند برنامه جالبی را اجرا کنند تا از این طریق تعداد تماشاگران لایو آنها افزایش یافته و آماری جالب را کسب کنند. با این حال بسیاری از کاربران نیز به هر دلیلی با خرید ویو لایو اینستاگرام سعی بر افزایش بازدید لایو اینستاگرام خود دارند. خرید بازدید لایو اینستاگرام امر کاربردی میباشد چرا که هیچکس تمایلی ندارد به لایوی قدم بگذارد که بینندگان کمی دارد. شما هم با خرید ویو لایو اینستاگرام آمار بینندگان ویدیو زنده خود را افزایش دهید و محبوبیت بیشتری نزد فالوور های خود کسب کنید.


کیفیت خدمات ویو اینستاگرام

خدمات خرید ویو اینستاگرام در این سایت طبق جدیدترین الگوریتم های روز اینستاگرام به کاربران گرامی ارائه میگردد. تمامی سفارشات بازدید اینستاگرام بطور دقیق برای شما کاربران عزیز اعمال میگردد. خدمات ویو اینستاگرام با بهترین کیفیت ممکن در ایران و قیمت ارزان به شما همراهان گرامی ارائه گشته و انجام سفارشات ویو و بازدید اینستاگرام را بطور تمام و کمال را برای شما تضمین میکنیم.


افزایش بازدید اینستاگرام بصورت واقعی

پروفایل های بازدید کننده از پست اینستاگرام شما کاملا واقعی بوده و پست شما توسط افراد حقیقی بازدید میخورد. در بسیاری از سایت ها خدمات خرید ویو فیک به مشتریان ارائه میگردد که این مخالف قوانین اینستاگرام بوده و ممکن است پیج شما دچار افت رتبه شود. در اینجا با خرید ویو واقعی اینستاگرام شاهد پیشرفت چشمگیر و افزایش آمار بازدید پیج خود خواهید بود و از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت. خرید بازدید واقعی اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای جذب و افزایش کاربران واقعی پیج میباشد.


ویو فوری اینستاگرام در نهایت سرعت!

یکی از مهمترین دقدقه های کاربران سرعت انجام خدمات ویو اینستاگرام میباشد. سفارشات بازدید اینستاگرام شما به محض ثبت شدن، شروع به انجام گشته و با بالاترین سرعت ممکن سرویس های ویو اینستاگرام به شما کاربران گرامی ارائه میشود. خرید ویو فوری اینستاگرام به شما کمک میکند تا در سریعترین زمان ممکن و با خیال راحت به بازدید مد نظر خود دست یافته و آمار جالبی را برای پست خود به ثبت برسانید.


بازدید ایرانی اینستاگرام

از آنجایی که در کشور عزیزمان ایران زندگی میکنیم برای همه ما حائز اهمیت است که پروفایل های بازدید کننده ایرانی باشند. اکثر کاربران اینستاگرام به دنبال افزایش ویو ایرانی اینستاگرام برای پیج خود هستند. در این وبسایت نیز شما میتوانید با خرید ویو ایرانی اینستاگرام از این امکانات بهره مند شده و ویو ایرانی پروفایل و بازدید پست اینستاگرام خود را بالا ببرید. همچنین در صورت تمایل میتوانید پیغامی مبتنی بر خارجی بودن ویو اینستاگرام برای شما ارسال نمایید تا سفارش بازدید شما مطابق میلتان انجام گیرد.


خرید ویو اینستاگرام چگونه انجام میگیرد؟

در وبسایت خرید ویو، ثبت سفارش بسیار ساده و آسان بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد. هنگامی که میخواهید برای پست مد نظر خود ویو یا بازدید خریداری کنید، کافی است تنها با چند کلیک از طریق فرم ثبت سفارش در ابتدا نوع ویو اینستاگرام مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از آن تعداد بازدیدی که نیاز دارید را وارد کنید و سپس لینک پست ویدویی اینستاگرام یا آیدی اینستاگرام خود که متناظر با سفارش بازدید شما میباشد را وارد کرده و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید. پس از آن سفارشات شما توسط ما در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت. ویو و بازدید های اینستاگرام ارسالی از جانب ما کاملا واقعی بوده و توسط پروفایل های ایرانی بصورت فوری برای شما ارسال میگردند.


گارانتی و ضمانت افزایش ویو اینستاگرام

خرید ویو عودت هزینه را در صورت هرگونه نارضایتی از قبیل انجام نشدن، دیر انجام شدن یا ناقص انجام شدن سفارش خرید ویو شما را تضمین کرده و تمامی مبالغ پرداختی از جانب شما بصورت تمام و کمال بازگشت داده میشود. خرید ویو به شما این اطمینان را میدهد که تمامی سفارشات در نهایت دقت و کیفیت انجام خواهد شد و ویو های ارسالی و بازدید های دریافتی شما هرگز دچار ریزش نخواهد شد. تمامی بازدید های اینستاگرام ارسالی از جانب ما ماندگاری دائمی داشته و پشتیبانی ما شامل حال شما عزیزان در بیست و چهار ساعت شبانه روز خواهد بود. باعث افتخار است که بتوانیم با شما عزیزان همکاری داشته و شاهد پیشرفت روز افزونتان باشیم.

خرید ویو اینستاگرام؛ جدید ترین نوع بازدید ویدیو در ایران !

خرید بازدید اینستاگرام: سرویسی که برای شما عزیزان قرار دادیم ، یک سرویس ویژه می باشد که توسط توسعه دهندگان مای ممبر تهیه شده است .


خرید ویو اینستاگرام: این سرویس به منظور افزایش بازدید های ویدیو شما در اینستاگرام توسط کاربران ایرانی و فعال استفاده می شود .


استفاده از سرویس افزایش ویدیو اینستاگرام مای ممبر باعث می شود تا اینستاگرام ارزش ویژه ای برای ویدیو شما قائل شود و در پی آن شانس شما برای نمایش ویدیوتان در اکسپلور اینستاگرام افزایش می یابد !

به ویدیو های خود در اینستاگرام اعتبار بخشید + رتبه پیج خود را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهید !

ویو اینستاگرام (view) ، یا همان بازدید اینستاگرام که مربوط به پست های ویدیویی در اینستاگرام می باشد نمایشگر تعداد افرادی است که از آن ویدیو کلیپ در اینستا بازدید کرده اند . شما با خرید بسته های افزایش ویو مای ممبر می توانید آمار view پست ویدیویی خود را در اینستاگرام افزایش دهید و بهبود بخشید …


استفاده از سرویس افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام چه سودی داره ؟

ببینید اول از همه یک نکته خیلی مهم وجود داره که دلسوزانه خدمت شما کاربرای محترم و عزیز مای ممبر عرض میکنم . ارزش ویدیو در اینستاگرام خیلی بالاست! یعنی چی؟ یعنی اینکه تاثیرگذاری ویدیو در اینستاگرام خیلی خیلی بیشتر از عکس هاست . این رو آمار ثابت کرده و احتمالا خودتون هم میدونید ! البته که تهیه یک ویدیو بی نقص و جذاب همیشه سخت تر از تهیه یک عکس می باشد ! ولی با این حال ارزشش رو داره که مدت زمان بیشتری صرف ساخت یک ویدیو خیلی باحال بکنید ! البته زمانی به ارزشش پی خواهید برد که بازده خیلی خوبی از اون ویدیو مشاهده کنید !


خرید وی اینستاگرام

حالا بازده خوب یعنی چی ؟

وقتی یک ویدیو عالی آپلود میکنید و میبینید که توی زمان نسبتا کوتاهی آمار مشارکت فالوور هاتون و یا سایر کاربرای اینستاگرام با ویدیو شما بالا رفته است این یعنی یک بازده خیلی خوب که از اون ویدیو براتون بدست میاد !



حالا شاید بپرسید آمار مشارکت یعنی چی ؟

منظور مشارکت (Engagement) کاربران اینستاگرام با یک پست است مثل اکشن هایی نظیر مشاهده کردن آن پست (view) ، لایک آن (Like) ، کامنت قرار دادن برای آن  (comment) ، منشن کردن افراد دیگر در قسمت کامنت آن پست (Mention) ، ارسال آن برای دیگر کاربران (Forward) ، سیو کردن (Save) و … اعمالی نظیر این ها ! این ها همه نشان دهنده مشارکت بالای کاربران با پست شما می باشد . هدف اصلی هم همین است ! افزایش مشارکت یا همان Engagement !


عکس یا ویدیویی که نرخ مشارکت در آن بالا باشد محبوبیت بسیار زیادی بدست میاورد !


یکی از فاکتور های تاثیرگذار در افزایش نرخ مشارکت کاربران ، که در پاراگراف بالا خدمتتون عرض کردم ، افزایش ویو – view پست می باشد !


با خرید بسته های افزایش ویو مای ممبر ویدیو خود را محبوب نمایید ?? !


اگر قصد خرید لایک ایرانی فوری دارید، کلیک کنید:)


خرید بازدید اینستاگرام

افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام شما به سبک مای ممبر !

مای ممبر با بیش از ۳ سال سابقه خدمت رسانی در زمینه خدمات جانبی اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ و افزایش و بهبود رتبه و رنک پیج های اینستاگرامی مفتخر است اعلام کند که تا به اینجای کار توانسته است بیش از ۱۰۰ پیج اینستاگرامی از جمله “حواشی هنرمندان” و “ویدیوهایِ دیدنی و دانستنی” و .. را به جایگاه و رتبه بسیار عالی برساند و در جهت افزایش بازدید ویدیو و افزایش لایک اینستاگرام یک شتاب دهنده بسیار عالی برای آنها باشد !


افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام ، با اکانت های با کیفیت و تاثیر گذار !

لایک های صد در صد واقعی اینستاگرامشاید برای شما هم جالب باشه که بدونید کیفیت اکانت ها ، از نظر اینستاگرام یک فاکتور مهم به حساب میاید !


به زبان خودمونی بخوام بگم : یعنی اینستاگرام خیلی براش مهمه که اکانت ها با کیفیت هستن یا نه ! و از نظر اینستاگرام اکانت های با کیفیت باید تاثیرگذار تر باشند و البته که هستند ! یعنی خیلی مهمه که افرادی که شما را لایک میکنند یا ویدیو شما را مشاهده میکنند دارای اکانت با کیفیت باشند تا بهترین تاثیر رو روی پست شما و در نتیجه بهبود رنک و رتبه پیج شما بگذارند ! این تاثیرِ غیر قابل انکار میتواند تا درصد بسیار زیادی احتمال وارد شدن پست شما به اکسپلور را افزایش دهد 


حالا شاید براتون سوال شه چه چیزی کیفیت اکانت رو مشخص میکنه ! چند فاکتور مهم هست که میتونه کیفیت بالا یا پایین رو برای یک اکانت رقم بزنه :


عکس پروفایل اکانت های بازدید کننده :

یک فاکتور نه چندان مهم ولی حائز اهمیت از نظر اینستاگرام عکس پروفایل می باشد ! البته عکس پروفایل به صورت مستقیم تفاوتی برای اینستاگرام ندارد ولی با این حال تجربه نشان داده افرادی که در پیج شما مشارکت دارند بهتر است واقعی به نظر برسند تا بهترین تاثیر رو روی پست شما بگذارند .. از این رو تمامی اکانت های بازدید کننده از ویدیو شما دارای عکس پروفایل می باشند !


محتوی (پست های) پیجِ اکانت های بازدید کننده :

اینکه محتوی این اکانت ها به حد کافی خوب باشد ، ویو  و لایک خورده باشد و از همه مهم تر به اندازه کافی محتوی (پست) داشته باشد ! دقیقا اکانت هایی که ما از آنها برای زیاد کردن view ویدیو شما استفاده میکنیم این مشخصه را دارند !


سابقه فعالیت اکانت های بازدید کننده در اینستاگرام :

اینکه چند سال است که در قرعه کشی اینستاگرام نام نویسی کرده اند و فعالیت دارند ! اکانت هایی که از ویدیو شما دیدن میکنند و باعث افزایش ویو ویدیو شما می شوند همگی دارای سابقه بیش از ۴ سال می باشند .


اگر قصد خرید فالوور باکیفیت اینستاگرام  دارید، کلیک کنید.


از همه مهم تر ! فعالیت اکانت های بازدید کننده :

اینکه چقدر این اکانت ها فعال هستند و با سایر پیج ها و کاربران مشارکت دارند . اکانت های بازدید کننده ویدیو شما همگی دارای فعالیت هستند !


سرویس افزایش ویو اینستاگرام مای ممبر : بسیار بسیار بسیار ارزان تر از همه جا !

سرویس لایک ایرانی و واقعی ارزان اینستاگرامسرویس افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام ، ارزان تر از همیشه و همه جا ! ?


تقریبا همه ما ایرانی ها به دنبال محصول ارزان میگردیم و خیلی از مواقع قیمت بسیار پایین یک محصول یا کالا باعث می شود از کیفیت آن قافل شویم ! ولی صادقانه و قلبا خدمت شما عزیزان عارض می شویم که علاوه بر کیفیت بسیار بالا ، قیمت ارزان و کاملا اقتصادی بودن را ضمیمه محصولات و خدماتمان کرده ایم تا فقط و فقط رضایت مشتریان پشت و پناهمان باشد [!!?] ..


البته قیمت یک محصول یا خدمت نسبی است و به نسبت کیفیت آن میتوان مقدار آنرا سنجید که زیاد است یا کم ؟ ارزان است یا گران ؟ و به این ضرب المثل می رسیم که “هر ارزانی بی علت نیست” ! البته این ضرب المثل در مورد خدمات مای ممبر نیز صدق میکند ! بله ! ارزان بودن خدمات بازدید ویدیو ایرانی مای ممبر نیز دلیل دارد و صد البته که بی علت نیست ! دلیل آن هم ۲ مورد است :


۱- قیمت های کاملا رقابتی و حرفه ای در مارکت ویو – بازدید اینستاگرام !


۲- جلب رضایت مشتری و وفاداری ایشان با توجه به ارائه خدمات ارزان و با کیفیت !


در ضمن ، مای ممبر یک گارانتی خیلی شیک و با کلاس را ضمیمه خدمات و سرویس های خود کرده تحت عنوان “گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری” ! که در باکس بعد بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد .


اگر قصد خرید فالوور ایرانی واقعی دارید، کلیک کنید:)


افزایش بازدید ویدیو ، با بازدید کننده های کاملا ایرانی اینستاگرام !

افزایش بازدید ویدیو ایرانی اینستاگرامبازدید کننده ها همگی ایرانی می باشند و از این نظر تاثیر بسیار مثبتی برای رنک پست و پیج شما خواهد داشت ! زیرا یکی از مسائلی که اینستاگرام به آن اهمیت می دهد و از آن برای سنجش اعتبار یک پست به منظور وارد کردن آن پست به اکسپلور اینستاگرام استفاده میکند ، موقعیت جغرافیایی (location)  اکانت های بازدید کننده می باشد ! مهم است که بازدید ها ایرانی باشند تا اعتبار پست شما بیشتر شود و در نتیجه پست ویدیویی شما بین پست های هموطنانتان در اکسپلور نمایان شود ..


افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام فوری و سریع !

ویو پرسرعت مای ممبریکی از عواملی که کیفیت و به اصطلاح خوب بودن یک خدمت یا سرویس خدمات جانبی را مشخص میکند سرعت انجام آن خدمت است ! بازدید های خریداری شده توسط شما روی ویدیو مورد نظرتان ، سریع تر از آنچه که فکر میکنید اعمال می شوند !


وقتی میگیم فوری یا پرسرعت منظور چیست ؟


این ویو ها در سریع ترین زمان ممکن و به صورت فوری انجام خواهند شد ! برای مثال :


برای ویو های کمتر از ۱۰ هزار عدد : کمتر از یک ربع اعمال خواهد شد !


برای ویو های بین ۱۰ تا ۲۰ هزار عدد : بین یک ربع تا نیم ساعت  !


و برای ویو های سنگین و تعداد بالا (مثلا ۱۰۰۰۰۰ عدد ویو !!) : معمولا کمتر از ۲ ساعت اعمال خواهد شد !


اگر قصد خرید فالوور ایرانی اینستاگرام دارید، کلیک کنید:)


0
کــارمـا :
30
پنل فالوور اینستاگرام و پنل لایک اینستاگرام
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
newblog456