ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چرا سرویس خواب سفید بخریم ؟

2 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

بسم الله الرحمن الرحیم

همه انسان ها نیاز به خواب و استراحت کامل در طول روز دارند . بنابراین بسیار مهم است که یک مکان راحت و آسوده را برای خواب خود داشته باشند.اتاق خواب شما که یکی از عنصر های اصلی خانه به شمار می رود ، مناسب ترین مکان برای خواب و استراحت شماست . اصولا سرویس خواب های سفید اتاق خواب را دلباز تر می کنند، چشم را جذب می کنند و باعث جذاب تر شدن اتاق خواب شما میشوند.

مجموعه آریا چوب که یکی از بهترین مجموعه ها در این حوزه میباشد ، در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بهتر با سرویس خواب و اجزای آن آشنا بشوید.البته سرویس خواب مارال هم که یکی از محصولات این مجموعه می باشد ، بسیار قابل اطمینان است و شما می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

اجزای اصلی سرویس خواب دو نفره  سفید چیست؟

یک سرویس خواب کامل شامل موارد زیر می باشد اما شما می توانید با توجه به مقدار فضای اتاق خواب خود ، هر یک از اجزای زیر را سفارش دهید:

تخت خواب دو نفره : یکی از اصلی ترین اجزای سرویس خواب دو نفره ، تخت خواب می باشد که با توجه به نیاز افراد ، اندازه و ارتفاع آن مشخص خواهد شد.

پا تختی : نقش پاتختی ها رفع نیازهای اصلی اتاق خواب است که در کنار هم قرار می گیرد. بر روی پاتختی ها میتوانید لیوان آب ،ساعت و یا داروهای خود را قرار دهید که هر وقت نیاز به استفاده از آنها دارید می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

میز آرایش و آیینه : معمولا میز آرایش و آیینه کنار تخت قرار دارند و با هدف نظم دادن به وسیله های آرایشی و بهداشتی بانوان سفارش داده میشوند.

کمد : یکی از کاربردی ترین اجزای سرویس خواب دو نفره ، کمد میباشد اما عموما به دلیل اتاق خواب های کوچک سفارش داده نمیشوند . اگر فضای اتاق خواب شما بزرگ است ، حتما کمد هم در کنار دیگر اجزای سرویس خواب سفارش دهید تا بتوانید وسایل زیادی را درون آن قرار دهید.

پاف : معمولا پاف ها جنبه تزئینی دارند اما اگر فضای کافی در اختیار دارید ، میتوانید به عنوان نشینمن در اتاق خواب خود استفاده کنید.


ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره چقدر است؟

یکی از مهمترین مسائلی که قبل از خرید سرویس خواب باید به آن توجه ویژه کرد، سایز تخت خواب است. البته ابعاد تخت خواب به فضای شما هم بستگی دارد اما یک تخت خواب دو نفره استاندارد 200 سانتی متر طول و 160 یا 180 سانتی مت عرض دارد.


جنس  کیفیت سرویس خواب دو نفره چقدر اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید معمولا سرویس خواب ها در دو جنس چوبی و فلزی تولید میشوند اما کیفیت این دو جنس اصلا قابل قیاس نیستند چرا که سرویس خواب های دو نفره چوبی بسیار بهتر و با کیفیت تر از فلزی هستند. همچنین قیمت سرویس خواب های چوبی به دلیل کیفیت بالایی که دارند ، بالاتر است.

سرویس خواب های دو نفره سفید چه مزیت هایی دارند؟

اگر اتاق خواب کوچکی دارید میتوانید با خرید سرویس خواب دو نفره سفید ، آن را بزرگتر جلوه دهید. هم چنین سرویس خواب سفید بسیار آرامش بخش می باشد و انتخاب مناسبی برای اتاق خواب شما می باشند.


مجموعه آریا چوب دارای سیر متنوعی از سرویس خواب های دو نفره سفید می باشند که شما به راحتی میتوانید از آنها خرید کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید.


0
کــارمـا :
39
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
27115055032