ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

3 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

یکی از پرتکراری ترین سوال هایی که دوستان از من می پرسند این است که چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد کرد ؟  آیا روش های خاصی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد ؟

ابتدا قبل از اینکه وارد حوزه کسب درآمد از اینستاگرام بشیم. باید هدف کسب و کاری خود را مشخص کنید. دوستان یکی از مهمترین معضل هایی که من در دوستان می بینم این است که افراد فقط برای کسب درآمد اضافی وارد حوزه های بی مربوط با حوزه اصلی کاری خود می شوند.

این کار بسیار اشتباه است، مگر مگر اینکه واقعا به آن حوزه علاقه داشته باشید و دوست داشته باشید در آن زمینه حتی بدون درآمد خاصی به پیش برید. البته بدون پول هیچ چیزی شاید لذت بخش نباشه ، اما آن عشق و علاقه باید محرک شما برای پیش روی در آن زمینه باشد.

هدف خیلی از افراد در اینستاگرام ، کسب درآمد نیست !!!!!

خب پس چی میتونه باشه ؟ چرا این همه وقت و سرمایه گذاری می کنند در اینستاگرام ؟

هدف اصلی این افراد برندسازی شخصی است، که باعث ایجاد درآمدهای بسیار بیشتری برای آن ها می شود.

اگر در زمینه برندسازی شخصی اطلاعاتی ندارید وارد لینک زیر شوید:

https://college.tapsell.ir/personal-branding-tips

 

خب حالا به ما بگو که ما که دنبال برندسازی نیستیم چطوری میتوانیم از اینستاگرام پول دربیاریم؟

قبل از اتمام مقاله حتما یه سری به یک مقاله بهتر از این مقاله که لینکشو این زیر قرار می دهم، بزن!

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام


1. آموزش

یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام آموزش است که در حال حاضر خیلی از افراد مشغول آموزش هستند. خب شما چی رو می توانید آموزش دهید؟؟ ببینید چه توانایی هایی دارید که مردم نیاز به آن مهارت دارند؟ این حوزه خیلی وسیع است هر چیزی میتونه در این زمینه قرار بگیره 

مثل : آشپزی ، تزئین ، رانندگی ، گوشی ، عکاسی و...


2. مشاوره 

خب بعد از آموزش مشاوره نیز بسیار کار درآمدزایی است، اما همه می توانند مشاور باشند ؟؟

بله اگر در زمینه کاری خودشون به درجه تخصص برسند و محتوای حرفه ای و با کیفیت تولید کنند.


3. فروش

شاید باور نکنید، پردرآمدترین حوزه در همه کسب و کارها فروش است. فروش رگ اصلی هر کسب و کاری است و بدون فروش هیچ کسب و کاری دوام نمی آورد.

فروش در اینستاکرام در چندسال اخیر بسیار رواج داشته است و فروشگاه های زیادی دارند محصولات خود را در اینستاگرام به فروش می رسانند. این فرصت را از دست ندهید و در این مورد یکم فکر کنید.

حتما بخوانید : بازاریابی احساسی در اینستاگرام


4.  تبلیغات

خیلی از پیج های اینستاگرامی از این راه درآمد سازی می کنند. تبلیغات همیشه بوده و همیشه نیز خواهد بود ، فقط شکل و شمایل آن در گذر زمان تغییر می کند. کسب و کار ها و پیج های مختلف برای جذب فالوور و افزایش فروش همیشه برای خود یک پلن تبلیغاتی دارند و در این حوزه بسیار حرفه ای عمل می کنند.

پیج هایی که فالوور زیادی دارند (فالوور واقعی اینستاگرام) پیج هایی هستند که منبع درآمد اصلی آنها تبلیغات است.

حتما بخوانید : پنج سایت برتر 2020 در زمینه جذب و خرید فالوور


دوستان این 4 روش درآمد زایی از اینستاگرام روش هایی بود که به ذهن من رسید. اگر غیر اینها روش دیگری نیز است لطفا در کامنت ها برای من و دوستانمان به اشتراک بگذارید.


1
کــارمـا :
453
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
beghammm