چگونه بهترین سینما و تلویزیون فروشگاه اینترنتی انتخاب کنیم و بخریم؟

2 سال پیش - خواندن 10 دقیقه

مشخصات و قیمت و خرید تلویزیون مهمترین موارد در انتخاب تلویزیون هستند


خرید تلویزیون در میان این همه هیاهو و تیزر های تبلیغاتی محسور کننده شاید در ظاهر آسان به نظر برسد، اما اگر در این مواقع به یک سری معیار های مهم توجه نکنید ممکن است بعد ها از خریدتان احساس پشیمانی کنید. به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید تلویزیون به ملاک هایی مانند اندازه ی تلویزیون، قیمت، کیفیت صفحه نمایش، طراحی، برند سازنده و ویژگی های هوشمند توجه کنید. همچنین فروشگاه اینترنتی بانه دات کام با ارائه ی نقد و بررسی تخصصی شما را در انتخابی راحت و درست یاری می رساند. انتخاب اندازه ی تلویزیون بایستی با توجه به متراژ محلی که قرار است تلویزیون در آن واقع شود صورت گیرد. در فروشگاه بانه دات کام شما شاهد انواع سایز صفحه نمایش مانند 24، 32، 43، 49، 50، 55، 60، 65، 75 و 85 اینچ و... خواهید بود. در کیفیت تصویر مقوله های مهمی مانند نوع صفحه نمایش، رزولوشن، نوع موتور پردازشگر تصویر به کار رفته، میزان نرخ رفرش و سایر تکنولوژی های اختصاصی تصویر تاثیر دارد.
اگر قصد خرید تلویزیون برای اتاق خواب و یا محل کار خود دارید تلویزیون های 32 اینچی می تواند جواب گو باشد. تلویزیون های Full HD نیز برای کاربرانی مناسب است که بیشتر به تماشای شبکه های داخلی می پردازند زیرا این کانال ها هنوز از رزولوشن های بالا پشتیبانی نمی کنند. تلویزیون فورکی نیز گزینه ای مناسب برای گیمر ها و کسانی است که به تماشای محتوای سرویس های آنلاین می پردازند چرا که این سرویس ها و کنسول های بازی از رزولوشن فورکی پشتیبانی می کنند. همچنین تلویزیون های 8k نیز که در سال 2021 و  2022 با امکانات و فناوری های نوین روانه بازار شده اند را در فروشگاه بانه ببینید و شایان ذکر است که این تلویزیون ها از کیفیت تصویر عالی برخوردار هستند و در مقابل نیز از نمایشگرهای اولد OLED و کیولد پشتیبانی می کنند . 

 

محبوب ترین برند های تلویزیون از سامسونگ تا شارپ


برای کسانی که در زمینه ی محصولات صوتی و تصویری مانند تلویزیون اطلاعات کافی دارند، یک سری نام ها مانند « sony »، سامسونگ « samsung » و ال جی « lg » جایگاه خاصی دارند. البته در این حیطه برند های دیگری مانند فیلیپس « philips »  پاناسونیک « panasonic » توشیبا « toshiba » و شارپ « sharp » نیز فعالیت می کنند اما سه برند فوق با تلاش بی وقفه ی خود توانسته اند فروش بیشتری از مدل های خود کسب کنند. در فروشگاه آنلاین بانه دات کام می توانید شاهد تمامی برند های فوق و مدل های عرضه شده توسط این برند ها باشید.
 با وجود این که امروزه بازار تلویزیون ها بیشتر به وسیله ی کمپانی هایی مانند ال جی و سامسونگ قبضه شده اما باز هم سونی جایگاه خاصی در میان کاربران دارند. در واقع کسانی که به کیفیت تصویر تلویزیون ها بیش تر از هر چیز دیگری اهمیت می دهند می دانند که تلویزیون سونی کیفیت تصویر بهتری دارد به همین دلیل به خرید تلویزیون سونی روی می آورند. سامسونگ نیز در بیشتر مواقع به عنوان اولین ها ظاهر شده و اولین کمپانی بوده که مفهوم تلویزیون منحنی و هوشمند را به دنیای تلویزیون ها وارد کرده است. با این تفاسیر تلویزیون سامسونگ می تواند گزینه ای ایده آل برای کسانی باشد که به دنبال خاص ترین تلویزیون ها هستند.
 

خرید تلویزیون

چرا خرید تلویزیون سامسونگ بهتر است؟


آنچه هنگام خرید تلویزیون سامسونگ از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ ابعاد و میزان رزولوشن نمایشگر یا همان کیفیت تصویر است . در حال حاضر سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده تلویزیون در جهان محسوب می شود . که انواع تلویزیونهایش را در رده های میان رده و پایین رده اقتصادی گرفته تا بالارده روانه بازار میکند. برای خرید انواع تلویزیون سامسونگ به صورت آنلاین و اینترنتی به فروشگاه بانه دات کام مراجه فرمایید . تا از نقد و بررسی کامل و مشخصات جدیدترین ، بهترین و آخرین مدلهای تی وی سامسونگ باخبر شوید برای خرید تلویزیون سامسونگ  ال ای دی led با فناوری صفحه نمایش QLED برای کاربرانی که به دنبال بالاترین وضوح و کیفیت صفحه نمایش هستند ؛مشاهده خرید تلویزیون سامسونگ گزینه خوبی است . چراکه با تکنولوژی کوانتوم دات (Quantum Dot) و ایجاد نقطه‌های کوانتومی روی نور پس زمینه به ایجاد رنگ های واقعی و طبیعی کمک می کند.
برای خرید تلویزیون سامسونگ لازم است قبل از خرید ، نیاز خود از خرید و امکانات تلویزیون مورد نظرتان را بررسی کنید. تلویزیونهای با کیفیت فورکی بسیار وضوح بالایی دارند با اینکه قیمتشان نسبت به تلویزیون‌های با کیفیت فول اچ دی 1080p بیشتر است. در حال حاضر تلویزیون‌های 8K هم روانه بازار شده اند که با کیفیت نمایش فوق العاده ، تصویر و رنگ را بسیار طبیعی و نزدیک به واقعیت ارائه میدهد.  هنگام خرید تلویزیون های سامسونگ از بانه دات کام باید انواع مدل ها را باهم مقایسه کنید چراکه هر کدام با یکدیگر متفاوت هستند و همین بر روی قیمت تلویزیون تاثیر زیادی میگذارد. در خرید تلویزیون سامسونگ اسمارت 4k و 8k متناسب با بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید تلویزیون مورد نظرتان را خریداری نمایید . بهترین انتخاب در خرید تلویزیون سامسونگ برای اتاق‌ نشیمن‌ معمولی اندازه بین 55 تا 65 اینچ است.
 

خرید تلویزیون سامسونگ

کیفیت تصویر ملاک مهم در خرید تلویزیون


از آن جایی که کار اصلی تلویزیون ها به تصویر کشیدن تصاویر و ویدئو های مختلف می باشد و خیلی ها به دنبال خرید تلویزیونی با کیفیت تصویر بالا هستند، مقوله ی کیفیت تصویر در تلویزیون ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل سازندگان تلویزیون در پی یافتن تکنولوژی های تاثیر گذار در تصاویر هستند تا بتوانند از رقبا پیشی بگیرند. البته در میان تلویزیونها برخی اصطلاحات یکی است و در اکثر آن ها با ویژگی هایی مانند رزولوشن، نوع صفحه نمایش، موتور پردازشگر تصویر، تکنولوژی HDR و نرخ رفرش مواجه هستیم. در واقع کیفیت تصویر عرضه شده توسط هر تلویزیون به نوع و میزان تکنولوژی های به کار رفته در آن ها بر می گردد.
به عنوان مثال در دنیای تلویزیون ها با 3 اصطلاح نوع صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه ی LED، OLED و QLED مواجه هستیم، اگر در تلویزیونی از پنل اولد یا QLED استفاده شود مسلما کیفیت تصویر بهتری به نسبت تلویزیون ال ای دی عرضه می کند. مثلا رزولوشن Full HD به نسبت HD کیفیت تصویر بهتری دارد این در حالیست که رزولوشن 4K تا 4 برابر بهتر از فول اچ دی و کیفیت تصویر 8k با وضوحی 4 برابر فورکی به ارائه ی جزئیات و وضوح بسیار بالاتری می پردازد. نا گفته نماند سایر فناوری های اختصاصی که هر شرکت در تلویزیون هایش به کار می گیرد در بالا بردن کیفیت تصویر نقش مفیدی دارند. 

 

مشخصات انواع تلویزیون اسمارت 


امروزه مفهوم تلویزیون های هوشمند برای همگان شناخته شده است به همین دلیل خیلی ها هنگام خرید تلویزیون به این ویژگی تلویزیون اهمیت بالایی می دهند و آن را به عنوان یکی از معیار های اصلی خرید در نظر می گیرند. تلویزیون هوشمند به نسبت مدل های معمولی امکانات و ویژگی های وسیع تری در اختیار کاربران قرار می دهند. در واقع این ویژگی، کاربران را تنها به دیدن فیلم ها محدود نخواهد ساخت و امکان انجام برخی امور را همانند گوشی هوشمند و کامپیوتر به آن ها می دهد. با خرید تلویزیون هوشمند از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام می توان به دنیای اینترنت و وب دسترسی داشت و در میان وب سایت های مختلف گشت و گذار نمود. همچنین می توان در برخی موارد به اپلیکیشن های مختلف، سرویس های آنلاین ویدئویی و شبکه های اجتماعی نیز دسترسی داشت.
البته استفاده از تمامی امکانات فوق در گرو داشتن یک سیستم عامل کارآمد خواهد بود. امروزه شاهد سیستم عامل هایی کارا با رابط کاربردی آسان و کاربرپسند هستیم. از جمله سیستم عامل های محبوب در میان کاربران می توان به اندروید Android سونی ، Web Os ال جی و تایزن Tizen سامسونگ اشاره کرد. به جرات می توان گفت امروزه تلویزیون اندرویدی در میان کاربران محبوبیت ویژه ای کسب کرده اند. برای سهولت حرکت در میان منو ها و وب سایت های مختلف، کنترل هایی هوشمند با قابلیت هایی نظیر موس، پد لمسی و اسکرول عرضه شده است. با خرید از بانه دات کام جدا از اینکه می توانید انتخاب سریع و راحتی تجربه نمایید می توانید از سرویس هایی نظیر 7 روز بازگشت کالا، ارسال سریع، ضمانت کمترین قیمت، تضمین اصالت کالا و پرداخت درب منزل بهره مند شوید.

 

 انتخاب مشخصات انواع سینمای خانگی در خرید


تنوع بالای مدل های سینمای خانگی از برند های معروفی چون ال جی  « LG »، سونی  « Sony »، پاناسونیک « Panasonic » ، فیلیپس  « Philips »، ساموسنگ « Samsung » و شارپ  « Sharp »در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام موجود می باشد. انواع سینمای خانگی با طراحی ، قدرت خروجی صدا و امکانات مختلف وجود دارند که هر کس با توجه به نیاز و بودجه ی مورد نظرشان می توانند به انتخاب نوع و خرید سینمای خانگی بپردازند. این دستگاه ها در بازار با نام های سینمای خانگی معمولی، سیستم صوتی خانگی و ساندبار ها شناخته می شوند. سینمای خانگی معمولی از چندین بلندگو، پخش‌ کننده‌ ی DVD و ساب ووفر ساخته شده. در این نوع مدل ها اغلب 4 عدد بلندگوی اصلی و یک عدد مرکزی عرضه یم شود، کاربران با تعبیه ی چهار بلندگو در گوشه های مختلف نشیمن می توانند به تولید صدای سه بعدی بپردازند. به نظر می رسد کاربران تمایل بیشتری به خرید سینما خانگی معمولی نشان می دهند زیرا این مدل ها قدرت صدا و قیمت مناسبی دارند.
ساندبار ها از ظاهری کاملا متفاوت با سینمای خانگی معمولی بهره می برند و از یک عدد سابووفر و یک عدد بلندگوی نواری تشکیل می شود. این نوع دستگاه ها به دلیل اندازه ی جمع و جوری که دارند برای نشیمن های با مساحت کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم های صوتی خانگی نیز از ظاهری متفاوتی بهره می برند و به اغلب به نسبت سایر سینمای خانگی های فوق، خروجی صدای بالاتری دارند. برخی برند ها مانند سونی به تلفیق افکت های نوری با این نوع دستگاه ها پرداخته اند تا بر جذابیت این محصول بیافزایند.
 

سینما خانگی و سیستم صوتی

 

چرا انتخاب فروشگاه بانه دات کام 


فروشگاه اینترنتی بانه https://baneeh.com از بزرگ ترین سایت و فروشگاه های اینترنتی برای خرید آنلاین است . که با داشتن مجموعه ای کامل از انواع لوازم خانگی و محصولات صوتی تصویری و با تنوع بالا در قیمت، فعالیت دارد . فروشگاه بانه دات کام یکی از برندهای شناخته شده در سراسر ایران است . که به عنوان کارآفرین برتر و بهترین استارتاپ استان شناخته شده که با ارائه نقد و بررسی مشخصات کالاها و مشاوره رایگان به مشتریان کمک میکند خرید خوب و راحتی داشته باشند . تنوع زیاد محصولات ، قیمت مناسب و به صرفه و ارائه کالاهای اصلی از شاخص های برجسته فروشگاه بانه است . بانه دات کام با  داشتن مشخصاتی همچون ، ضمانت اصل بودن کالا ، ارائه کمترین قیمت و از همه مهمتر ارسال سریع و تست در محل . سفارشات را در کمترین زمان به دست مشتری می رساند . 

بانه
همچنین به منظور ایجاد حس خوب اعتماد و اطمینان در خرید آنلاین ، امکان بازگشت و تعویض کالا را به سادگی فراهم کرده است . فروشگاه بانه دات کام با داشتن انواع محصولات از جمله : ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، انواع لوازم پخت و پز، یخچال فریزر و ساید بای ساید، تلویزیون ، کولر گازی ، سینمای خانگی انواع ابزار و باند و پخش ماشین را به فروش می رساند . همچنین با معرفی بهترین برندها از جمله سونی، سامسونگ ، ال جی، فیلیپس، پاناسونیک ، شیائومی و ... متناسب با سلیقه و نیاز کاربران به فعالیت می پردازد .

0
کــارمـا :
780
---
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
moarefi