چگونه ویدیوها و گیف های تویتر را دانلود کنیم ؟

1 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

تویتر را میتوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در مورد موضوعات داغ روز است که این اتفاقات بوسیله ی هشتگ ها در تویتتر ترند می شوند. در تویتر افراد می توانند در مورد موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازند و متن مورد نظر را بنویسند و آن را به همراه عکس و ویدیو با دیگران به اشتراک بگذارند. این شبکه ی اجتماعی بر پایه ی متن است و افراد به صورت صریح می توانند در مورد موضوعات روزمره اظهارنظر کنند.

یکی از دلایلی که تویتر برای کاربران این شبکه ی اجتماعی جذابیت دارد این است که شما به کمک تویتر می توانید از اخبار و مباحث داغ روز باخبر شوید. هر لحظه می توانید از آخرین اتفاقات و جنجال های روز دنیا مطلع شوید. تویتر نیز بر اساس سلایق شما تویت های مورد علاقه ی شما را در صفحه ی اصلی خود به شما نشان می دهد.

مزیت دیگر استفاده از تویتر این است که اگر شما صاحب کسب و کاری هستید بهتر می توانید با افراد هم صنف خود تعامل بر قرار کنید و نیاز های آنها را بهتر بشناسید. تویتر نیز یکی از بهترین و موثرترین مکان ها برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است.


دانلود ویدیو ها و گیف های تویتر

افراد در تویتر می توانند نوشته های خود را به همراه ویدیو منتشر کنند و همچنین امکان ارسال گیف در تویتر نیز وجود دارد. امروز قصد دارم بهترین ابزار برای دانلود ویدیو ها و گیف های تویتر رو به شما معرفی کنم. TWMate یک ابزار آنلاین و تحت وب است که به شما این امکان را میدهد تا به آسانی ویدیو ها و گیف های تویتر رو در گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی خودتون دانلود کنید. این ابزار کاملا رایگانه و نیازی به نصب هیچ اپلیکیشنی ندارید و همچنین با تمامی سیستم عامل ها و دستگاه ها سازگاره.

Twitter downloader

مراحل دانلود ویدیو \ گیف از تویتر

1- در برنامه یا وب سایت توییتر، توییت مورد نظر را وارد کنید و روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید و سپس "Copy link to tweet" را انتخاب کنید.

2- به سایت TWMate.com بروید و لینک کپی شده را در فیلد آدرس که در بالا قرار دارد قرار دهید و سپس بر روی دکمه دانلود کلیک کنید

3- اکنون لیست فایل های ویدیویی/گیف با کیفیت های مختلف ظاهر می شود و می توانید ویدیو یا گیف را با کیفیت دلخواه دانلود کنید.

امیدوارم این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته باشه.

منبع :‌ Telegra.ph

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
23011339052