ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

کتاب های جذاب که یک روزه به پایان می رسند چه ویژگی ای دارند؟

2 سال پیش - خواندن 9 دقیقه

هیچ غذای بهتری نسبت به کتاب برای مغز و ذهن شما وجود ندارد، خواندن یکی از بهترین راه های ممکن برای سرعت بخشیدن به درک عمیق شما در طیف گسترده ای از موضوعات منظم یا غیر منظم است. همچنین راه هایی وجود دارد که شما می توانید یک کتاب کامل را در یک روز بخوانید، اما همه چیز به خود به قیمت می آید و هر موفقیتی تمرین و تلاش زیادی طول می کشد. ممکن است در نگاه اول یک هدف بزرگ، غیرقابل دسترس یا غیرمنطقی به نظر برسد که کل یک کتاب را در یک روز بخوانیم، اما این تجربه ای است که ما قبلا ً سعی کرده ایم. همیشه باید بیشتر مراقب موضوعات کتاب هایی باشید که قرار است به سرعت بخوانید. خواندن کل یک کتاب در یک روز تجربه ای است که شما را شادتر، راضی تر و با ارزش تر خواهد کرد.

کتاب های با قدرت جذب بالا و ورود به دنیایی تازه

به عنوان یک قاعده ، خوانندگان خشن سعی می کنند ایده های موجود در کتاب را در نظر بگیرند. ایده هایی که می تواند کمک به رسیدن به اهداف بلند مدت خود را. سعی کنید به خواندن کتاب زمانی که شما در خلق و خوی نیست ، چرا که ممکن است برای شما بسیار مفید است. افراد موفق اغلب در همه جا مطالعه, حتی اگر آنها تنها 5 دقیقه اضافی. ممکن است بهتر است برای قرار دادن تلفن همراه خود را به جای گوش دادن به یک آهنگ و یا چک برای چند دقیقه و سعی کنید برای پیدا کردن یک پاراگراف و حتی در صورتی که مورد است. برخی از کتاب ها فقط برای خواندن یک بار مناسب هستند و خیلی زود می توانید آنها را به دیگران منتقل کنید. اما کتاب های دیگر که نیاز به زمان بیشتری از شما وجود دارد. سوال اصلی در اینجا این است که چقدر زمان می خواهید بر روی آنها صرف کنید یا چرا این کتاب را می خوانید؟ اگر شما می خواهید را به یک گام به سوی پیشرفت شخصی خود را, و یا شما در حال آموزش چیزی جدید. شما می توانید کتاب کامل روز را بر اساس اهداف خود و دقت اعمال خود بخوانید.

خواندن کتاب خوب و اثرات آن بر زندگی و شادی آفرینی در زندگی

شاید در نگاه اول آن است که واقع بینانه به خواندن کل کتاب در یک روز اما آقای پاتریک الن از سایت Lifehacker توضیح می دهد که چرا خواندن کل کتاب در یک روز می تواند واقع بینانه باشد. البته ، اگر شما می توانید ساعت خود را مدیریت کنید. شاید خواندن یک کتاب برای چند ساعت ممکن است برای شما بسیار جذاب باشد ، اما هرگز هیچ اقدامی را انجام ندهید زیرا فکر می کنید نمی توانید آن را بپردازید. من باید به شما بگویم که همه این را می توان با ریاضی ساده انجام می شود. میانگین سرعت خواندن و خواندن برای بزرگسالان بین 200 و 400 کلمه در دقیقه است که می تواند بین 6000 و 100000 کلمه در دقیقه باشد. اگر سرعت خواندن است و به طور متوسط 300 کلمه در هر دقیقه اگر شما به طور متوسط خواندن یک رمان در حدود 80 هزار کلمه شما می توانید خواندن یک رمان در مورد 5 دقیقه. شاید شما کسی است که علاقه زیادی در خواندن کتاب را نشان می دهد ، اما بسیاری از کتاب های شما را در قفسه خود را نگه دارید چون شما می توانید زمان شما نیاز به مطالعه را نمی خواند. اما از امروز به بعد ، شما می توانید عادات خواندن خود را تغییر دهید و در نتیجه قادر به استفاده از یک مطالعه دقیق تر و مناسب باشد. 

هنگامی که شما برنامه ای برای خواندن و درک کار از یک نویسنده و یا زمانی که شما علاقه مند در کار خود را با خواندن یک کتاب توسط این نویسنده را آسان تر برای شما و در نتیجه زمان کمتری را. انتخاب کتاب و علاقه مند بودن در یک موضوع است که یکی از بهترین راه برای خواندن آن دقیق است. بسیاری از نویسندگان راهنمایی های بسیاری به کتاب های خود را که می تواند آن را آسان تر برای شما به خواندن این نکات کلیدی از درک در این کتاب کمک کرده اند. هنگامی که معنای یک کتاب را درک می کنید ، سرعت خواندن افزایش می یابد و به محض افزایش سرعت خواندن ، می توانید یاد بگیرید و به کتاب بعدی بروید.

خواندن و بدست آوردن آرامش و تجربه های تازه

بسیار معروف و قدیمی نویسنده به نام سر فرانسیس بیکن می گوید: "برخی از کتاب ها باید خوشمزه, برخی باید بلافاصله جذب می شود و دیگران باید جذب شود برای مدت زمان طولانی."این به این معنی است که برخی از کتاب ها باید مورد مطالعه به صورت یک تکه برخی از آنها تنها می تواند در نظر گرفته شود و دیگران باید مورد مطالعه به عنوان یک کل و سعی کنید به توجه بیشتر به خواندن آنها. بنابراین ، مهم است که شما مجبور نیستید تمام کتاب ها را با ذهنیت مشترک مطالعه کنید. مدیران موفق جهان که هر روز با مشکلات مختلف مواجه می شوند ، کتاب های زیادی را مطالعه می کنند. در این مقاله ، کتابهای پیشنهادی مدیران موفق در سراسر جهان ارائه شده است.

همیشه کتاب شما می خواهید به خواندن برای مقاصد خاص را انتخاب کنید. هرگز هدف اصلی خود را به فقط خواندن یک کتاب تنظیم شده است. لذت بردن از یک خرید کتاب روانشناسی و کمک به مثبت اندیشی است که در واقع مانند بهره گیری از یک برنامه تلویزیونی و یا یک فیلم. اگر شما این فیلم و یا این برنامه تلویزیونی را دوست ندارد, شما در واقع وقت خود را هدر رفته ام. همیشه قسمت را بررسی کنید و مطالعه بخش اول از این کتاب به یک بهتر شانس. اگر در همان بخش شما توجه کنید برای اولین بار که شما یک علاقه ویژه ای در این کتاب شما لازم نیست به من توصیه می کنند که شما به عنوان خوانده شده آن را در دسته و شروع به خواندن کتاب دیگری به انجام این کار در این مورد هدر ندهید دیگر نیمی از وقت خود را برای جلوگیری از. خواندن یک کتاب باید یک آزمایش است که می تواند شما را شادتر, شادتر, و با ارزش تر; خواندن یک کتاب فقط یک کار و یا یک کار اجبار نیست. مهم ترین چیز این است که کتاب خود را با دقت انتخاب کنید و همیشه خودتان دلایل خوبی برای ادامه این موضوع را. این است دلیل که چرا شما می توانید با استفاده از بهینه سازی یادگیری چیزهای جدید بهبود زندگی یا روابط اجتماعی یا هر موضوع دیگر این است که هدف از یادگیری و بهبود کیفیت زندگی خود را.

استفاده از چشم انداز محیطی خود را برای سرعت بخشیدن به خواندن کتاب. با استفاده از یک چشم انداز زیست محیطی و یا یک چشم انداز زمان, شما می توانید با معایب کمتر یاد بگیرند. سعی کنید برای افزایش دید خود را به طوری که شما می توانید خواندن و پردازش کلمات بیشتر در همان زمان. سعی کنید برای قرار دادن خواندن کلمه فضای خالی بین دو کلمه نگاه کنید و چگونه چشمان خود را درک خواهد کرد که در حال حاضر زمانی که شما نیاز به خواندن ورد و تنظیمات را تغییر دهید. دو کلمه با هم, شما را در درک, و سپس حرکت به چند از کلمات زیر.

ما به شما توصیه به استفاده از چشم انداز محیطی خود را به خواندن سریع تر و تقویت این مهارت به سرعت به دنبال در تعدادی از کلمات. محل سکونت بسیار مهم است. هنگامی که شما خودتان را مجبور به سرعت بخشیدن به خواندن و کتاب های متعدد برای همان هدف را انتخاب کنید ، شما در حال حاضر نیاز به یک محیط ایده آل برای خواندن کتاب های خود را. است حواس پرتی وجود دارد در همه جا, سعی کنید به دور ماندن از تمام حواس او را پرت. بیشتر منزوی محل سکونت خود را و به دور از اشیاء اضافی ، بیشتر به شما در این کتاب است که شما به سرعت به عنوان خوانده شده تمرکز می کنند. در صورت لزوم ، شما می توانید هدفون برای قطع صداهای محیط استفاده کنید.

مزایای استفاده از کتاب های صوتی

اگر زمان خواندن شما محدود است یا شما یک مکان مناسب برای مطالعه ندارید ، پیشنهاد می کنیم یک کتاب صوتی برای خودتان انتخاب کنید. با استفاده از کتاب های صوتی ارائه می دهد مزایای بزرگ از قبیل این که آیا شما می توانید آنها را در حالی که رانندگی, خرید, ورزش, و غیره. برای انجام و انجام هر کار دیگری که نیاز به تمرکز به جای گوش دادن به آنها. یکی دیگر از مزایای گوش دادن به کتاب های صوتی این است که شما می توانید سرعت صدا را تنظیم کنید. استفاده از تمام لحظات خود را برای یادگیری و یا گوش دادن. اگر شما در حال راه رفتن, شما هم در خانه, داشتن ناهار, خوردن به تنهایی, و یا بازگشت از مسیر خانه برای شما. تمام ساعتهای کوارتز است که شما به راحتی و به راحتی می توانید استفاده از آنها برای مشاهده و یا گوش دادن به کتاب های صوتی با پرداخت خود را. حتی اگر من باید سعی کنید با خرید کتاب  به از دست دادن یک ساعت از زمان به تماشای تلویزیون و مطالعه. این بسیار مهم است که بدانید که منافع بلند مدت نمی تواند همراه با لذت کوتاه مدت از دست داده است.

مزایای خلاصه کتاب صوتی هر فصل سرعت خواندن خود را افزایش دهد و به شما اجازه ادامه خواندن کتاب کامل در طول روز. این یک توصیه مهم از پیتر برگمن نام شخصی او ارائه می دهد شما عنوان و چند پاراگراف برای هر بخش است که شما به عنوان خوانده شده برای پیدا کردن آنچه نویسنده این پست است که اگر وجود دارد هر چیزی که به شما نشان می دهد. اگر شما می توانید علاقه خود را با اطلاعات اولیه همان بیدار, ما به شما پیشنهاد خواندن پاراگراف بیشتر. به یاد داشته باشید که این توصیه ها برای کتاب هایی مانند داستان ها و رمان ها بسیار مفید نیستند ، زیرا شما باید تمام بخش ها را مطالعه کنید تا کل داستان را درک کنید. اگر یک راه وجود دارد و یا یک فرصت برای یادداشت برداری از آن بسیار مفید خواهد بود برای شما در هر بخشی که کوتاه است برای ذهن خود و یا در یک ردیف و کشیدن و یا برجسته کردن بخشی از محتوا از کل موضوع کلی.

همیشه سعی کنید به آرامی شروع کنید ، لازم نیست که کتاب را در روزهای اول به پایان برسانید ، اما سعی کنید هر روز در مقایسه با روز قبل کمی بهبود بخشید. این اجازه خواهد داد که شما را به پیشرفت بیش از دیروز هر روز.


خرید بهترین کتاب ها در:

https://abooata.com

0
کــارمـا :
37
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
findi