ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

کمد فلزی شیک

5 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه

کمد فلزی به دلیل وزن سبک و حمل آسان آن بسیار طرفدار دارد همچنین این مدل از کمدها به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای دکوراسیون و طراحی داخلی خانه و محیط های اداری استفاده می شود چرا که این نوع کمدها کشوهای زیادی دارد و متنوع است امروزه این مدل کمدها در اشکال مختلفی تولید می شودبرای افرادی که دنبال وسایل شیک و برند هستند کمد فلزی شیک می تواند گزینه مناسبی باشد که هم می توانید وسایل مورد نیاز خود را به صورت منظم و مرتب نگهداری کنید و از به هم ریختگی آن جلوگیری کنید و همچنین برای پیدا کردن ابزارهای دم دستی دچار سردرگمی نشوید کمد فلزی در ابعاد و اندازه های مختلف به کمک شما می آید و به عنوان یک همراه خوبی است‌‌.

کمد دیواری ریلی

استفاده از کمد دیواری ریلی، رو به افزایش است. چرا؟ چون این روزها فضای اتاق‌ها و خانه‌ها کوچک شده، به همین دلیل کمد دیواری ریلی برای صرفه‌جویی در فضا خیلی مناسب است.

علاوه بر آن طرح کمد دیواری ریلی با سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی خانه مدرن همخوانی خیلی خوبی دارد.

اولین مدل کمد دیواری ریلی را که توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده است را در تصویر بالا می‌بینید. با کلیک روی عکس می‌توانید درخواست خودتان را ثبت کنید و مشاوره رایگان بگیرید. این کمد دیواری با درب ریلی به رنگ طوسی و قاب طرح چوب اجرا شده که با رنگ کف‌پوش هماهنگی زیبایی ایجاد کرده است. در تصویر بعدی می‌توانید نمای داخلی این کمد دیواری را قبل از نصب درب‌های ریلی ببینید.

فضای داخلی کمد از کشوهای متعدد، فضایی برای آویز لباس‌ها، آینه به همراه باکس‌های کشویی که کاربرد میز آرایش دارد و فضای تقسیم بندی بالای کمد برای قراردادن وسایل متنوع تشکیل شده است. یک کمک تمام عیار که با حداکثر استفاده طراحی و اجرا شده است. مشاورهای سلام ساختمان به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را برای اجرای کمد دیواری خودتان داشته باشید.  مدل کمد لباس ریلی با فضایی برای آویز لباس، کشوهای متعدد و رگال آویز شلوار که بسیار کاربردی و جذاب است.

2. کمد دیواری لولایی

حالت معمولی بازشوی کمدها به صورت لولایی است. مثل درهای معمولی اتاق و … البته این نوع کمد دیواری بیشتر در اتاق‌هایی به کار می‌رود که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب کمد را داشته باشند.

کمد دیواری با درب لولایی که در نگاه اول درها به شکل کرکره‌ای به نظر می‌رسند. این مدل درب‌های لولایی که عرض کمی دارند برای اتاق‌های کوچک هم می‌تواند به کار روند.

کمد دیواری با بازشوی ترکیبی: لولایی-ریلی

مدل دیگر حالتی است که درب‌ها با لولا باز می‌شوند، اما بالا و پایین آن، ریلی برای قرار دادن آن‌ها کنار همدیگر وجود دارد. مثل عکس زیر که البته مناسب کمدهای بزرگ با عمق زیاد است.

استفاده از این مدل کمد دیواری لولایی، بیشتر برای فضاهایی شبیه اتاق پرو یا اتاق مجزای کفش و لباس که در گوشه‌ای از اتاق اصلی هستند، مرسوم است. فراموش نکنید که ظاهر این مدل کمد دیواری، نسبت به کمد دیواری لولایی قبلی که درب آن به‌صورت ساده باز و بسته می‌شد، جذاب‌تر است.

کمد دیواری بدون درب

نوع دیگری از طراحی داخلی که خیلی مرسوم شده، استفاده از کمد دیواری بدون درب است. بهتر است قبول کنیم که این سبک کمد دیواری حقیقتا ظاهری مدرن و متفاوت دارد به خصوص اگر از رنگ مشکی ساده در ساخت آن استفاده شود. حضور در فضایی مثل تصویر زیر چشم‌اندازی جدید و بسیار متفاوت از آنچه که هرروز می‌بینیم را برایمان به همراه دارد.

انواع کمد دیواری بر اساس متریال مورد استفاده چیست؟


انواع کمد دیواری بنا به سلیقه و میزان بودجه شما با متریال مختلفی ساخته می‌شوند. هر یک از انواع متریالی که برای ساخت کمد دیواری استفاده می‌شوند عبارت‌اند از:


ام دی اف


ممبران


هایگلاس


ملامینه


چوب


پلی اورتان


انزو


پی وی سی

برای توضیحات بیشتر به سایت مبل پدر حتما سر بزنید


0
کــارمـا :
32
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
nazbanoofkh1400