کمد فلزی شیک

4 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه

کمد فلزی بایگانی نوعی  کمد اداری است که اغلب برای ذخیره و سازماندهی اسناد، پرونده‌ها و فایل‌ها، کتاب‌ها و دفاتر و ... در مدارس، بیمارستان‌ها، ادارات و انبارها استفاده می‌شود.

کمد فلزی بایگانی نگهداری و مرتب کردن تعداد زیادی از مدارک و اسناد در ادارات و مدارس را راحت می‌کند.

 اگر نظم خاصی برای چیدمان مدارک و اسناد در نظر نگیرید هنگام پیدا کردن آن به مشکل بر می‌خورید و زمان زیادی باید صرف آن کنید. اما این مشکل به سادگی و تنها با خرید کمد فلزی حل می‌شود و به راحتی می‌توانید با استفاده از این وسیله به سادگی تمام مدارک و اسناد مجموعه خود را دسته بندی کنید.

حال اگر که قصد خرید کمد اداری فلزی دارید، کمی اطلاعات در مورد نحوه خرید و انواع آن بدانید تا بتوانید کمد فلزی شیک انتخاب کنید. پس تا انتها مطلب همراه ما باشید.


کمد اداری بایگانی اسناد چیست؟

اگر در مجموعه ای کار میکنید که مشتریان شما پرونده های مختلفی نزد شما دارند باید به گونه ای آنها را نگهداری و مرتب کنید که هنگام پیدا کردن آنها کم ترین زمان ممکن را صرف کنید این کار تنها با خرید کمد اداری بایگانی انجام میشود.

ظاهر این کمد ها بسیار ساده بوده و در انواع 2 تا 5 طبقه وجود دارد شما میتوانید هر طبقه را اختصاص به یک نوع پرونده یا مدرک دهید. همچنین این کمد ها دارای قفل رمز دار یا مرکزی می‌باشد که امنیت آنها را تضمین میکنیم.

مزیت های استفاده از کمد اداری فلزی بایگانی

توانایی نگهداری مقادیر زیادی از اسناد و پرونده ها در یک فضای کم

تسریع در بازیابی اطلاعات توسط کارمندان

افزایش بهره وری و بازدهی کار

امکان دسته بندی و ذخیره پوشه ها

امکان اضافه کردن قفل و افزایش سطح امنیت


ویژگی های کمد فلزی اداری

قبل از خرید کمد فلزی اداری برای محل کار و اداره خود حتما ویژگی ها و خصوصیات آن را بررسی کنید. خرید عمده کمد فلزی اداری نیازمند بررسی تعداد پرسنل و حجم کاری می باشد. نوع فایل و اسناد و پوشه ها و ابعاد آن ها در نحوه انتخاب کمد اداری تاثیر گذار هستند.

چطور کمد اداری فلزی بایگانی را انتخاب کنیم؟

انتخاب کمد اداری فلزی باید براساس چند فاکتور مهم انجام شود:

اگر شما مجموعه کوچکی دارید که تعداد پرونده ها و یا دسته بندی آنها محدود است کمد فلزی اداری ۲ طبقه برای شما مناسب است .

اگر شما صاحب مجموعه ای هستید که تعداد پرونده های بالایی دارد و روز به روز به آن اضافه میشود بهتر است کمد فلزی اداری 5 طبقه یا کم تر را خریداری کنید.

اگر در مجموعه خود دچار کمبود جا هستید به جای استفاده از کمد اداری فلزی میتوانید اقدام به خرید فایل اداری کنید.

در صورتی که تعداد پرونده های شما بسیار بالاس و هیچ محدودیت فضا برای بایگانی آنها ندارید بهترین انتخاب برای شما خرید بایگانی ریلی میباشد.

قیمت کمد اداری فلزی با توجه به ابعاد، تعداد قفسه، جنس فلز و پارامتر های دیگر متفاوت است. همچنین با توجه به وضعیت ارز کشور و نوسانات قیمت مواد اولیه، نمی توان قیمت ثابتی ارائه داد.

جهت خرید و اطلاع از جدیدترین کمد اداری فلزی به سایت مبل پدر رجوع کنید.


نکات خرید کمد فلزی اداری

۱. جنس و ضخامت کمد فلزی اداری

اصولا کمد های فلزی اداری از ورق های روغنی با کیفیت ساخته می شوند. ضخامت های این ورق ها برابر با ضخامت کمد می باشد. کمد های اداری فلزی عموماً دارای ضخامت های 0.2 و 0.4 0.5 و 0.7 و 0.9 هستند.

۲. رنگ کمد اداری فلزی

رنگ های مورد استفاده در کمد های فلزی معمولا از نوع هوا خشک، کوره ای و یا الکترواستاتیک می باشند.

رنگ هوا خشک نوعی رنگ مایع است که پس از پاشیدن بر روی کمد، در هوای آزاد خشک می شود.

رنگ کوره ای نیز از نوع مایع بوده اما بعد از پاشیدن رنگ کوره ای، کمد را در کوره ای با درجه حرارت 180 درجه سانتی گراد قرار می دهند.

رنگ الکترواستاتیک از نوع پودری می باشد و پس از استفاده، کمد را در داخل کوره با درجه حرارت 230 درجه سانتی گراد قرار می دهند.

کاربرد کمد فلزی اداری

دسته بندی اوراق و مدارک


نظم بخشی و سازمان دهی محیط


قابلیت جابجایی آسان

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
01201001071