ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

کوینکس یا نوبیتکس؟ مسئله این است!

2 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

کوینکس یا نوبیتکس

کوینکس چیست؟

کوینکس یک رابط کاربرانه پسند ارائه می‌دهد، بسیار روان است، تراکنش های خودکار برای سپرده ها و برداشت ها توسط استخر استخراج برتر جهان پشتیبانی می شود؛ تمام دارایی های دیجیتالی شما در CoinEx محفوظ است و در هیچ جای دیگر استفاده نمی شود. امنیت بالا و بسیاری از ابزارهای دیگر کوینکس را به یکی از بهترین صرافی‌های مبادلات کریپتو تبدیل می‌کند.

نوبیتکس چیست؟

امروزه و با افزایش سطح تجارت و تعداد بالای تاجران، میزان نیاز به صرافی‌های مختلف بیشتر شده است. با وجود آنکه صرافی‌های بسیار زیادی در کشورمان، ایران، وجود دارند؛ با این حال همواره به دلیل تحریم‌های اقتصادی مختلف، تاجران و صاحبان کسب و کارها به دنبال یک صرافی مطمئن هستند که توان انجام گردش‌های مالی بالا را داشته باشد. از طرف دیگر، مشتریان، خدمات و امکانات خاصی را از صرافی‌ها انتظار دارند که برای کسب رضایت آنها، باید تحقق یابند.

در ادامه با بررسی خدمات و نحوه انجام معاملات در نوبیتکس، به سوال اساسی کوینکس یا نوبیتکس خواهیم پرداخت و این دو صرافی را با هم مقایسه خواهیم کرد.   

صرافی نوبیتکس در سال 1396، شروع به کار کرده و خدمات ارزنده‌ای را برای معامله‌گران ایرانی و طرفین معامله فراهم کرده است. آنها می‌توانند با ارز ملی «ریال»، اقدام به تبادل بی‌واسطه ارزهای دیجیتال کنند.

خدمات نوبیتکس

از جمله خدمات و امکاناتی که صرافی نوبیتکس در اختیار مشتریان خود قرار داده است، می‌توان به امکان انجام معاملات مختلف، بدون محدودیت زمانی در 24 ساعت از شبانه روز در هفت روز هفته اشاره کرد. سرعت انجام معاملات در این صرافی بسیار بالا است و از طرفی رابط کاربری سایت بسیار آسان بوده و کاربر به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. 

علاوه بر این، اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه نیز برای انجام معاملات تجاری در صرافی نوبیتکس عرضه می‌شود. از دیگر امکانات نوبیتکس، امکان انجام معامله در مارکت اصلی (رمز ارز به ریال و برعکس) و مارکت حرفه‌ای (ارز دیجیتال به ارز دیجیتال) می‌باشد. در صرافی نوبیتکس امکان تبدیل ریال به رمرزارزهای بیت کوین، لایت کوین، بایننس ‌کوین و... و همچنین امکان مبادله تتر با دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، بایننس کوین و... وجود دارد. 

کوینکس یا نوبیتکس

در واقع نوبیتکس از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند و به ازای هر ارز دیجیتالی که هر کاربر داشته باشد، یک کیف پول برای او در نظر گرفته می‌شود. کلیدهای این کیف‌های پول دیجیتالی برای امنیت بیشتر، به شکل آفلاین نگهداری می‌شوند.

کارمزد معاملات در نوبیتکس

از مهم‌ترین خدمات نوبیتکس به کارمزد پایینی که در معاملات مختلف دریافت می‌کند، اشاره می‌کنیم. علاوه بر این، با بالا رفتن حجم معاملات کاربر در نوبیتکس، کارمزد معاملات نیز کاهش می‌یابد. علت وجود کارمزد در معاملات مختلف در این صرافی، جلوگیری از ثبت معاملات بسیار زیاد و همچنین غیر واقعی و صوری است.

 این کار امنیت بازار معاملات را بهبود می‌بخشد و فضای بهتری را برای انجام معاملات مختلف، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نوبیتکس، درصدی ار مبلغ کل معامله به عنوان کارمزد تعیین می‌شود. برای مبالغ کمتر از 10 میلیون تومان 0.35%، بین 10 تا 50 میلیون تومان 0.3%، بین 50 تا 100 میلیون تومان 0.25% و برای بیشتر از 100 میلیون تومان 0.2% کارمزد مشخص شده است. 

هنگام انجام معامله، کارمزد دقیق آن ثبت شده و از طرفین معامله گرفته می‌شود.

تفاوت کوینکس با نوبیتکس چیست؟

برای آنکه بتوانیم صرافی ارزی مناسبی را برای انجام معاملات خود، انتقال پول و سایر خدمات انتخاب کنیم، باید با دانستن تفاوت میان صرافی‌های مختلف، نسبت به انتخاب، اقدام کنیم. برای انتخاب بین کوینکس یا نوبیتکس، در نظر داشته باشید که برخلاف نوبیتکس که یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در داخل کشور ایران است، صرافی کوینکس یک صرافی خارجی است که در میان کاربران ایرانی نیز محبوبیت دارد. 

دلیل محبوبیت آن نیز عدم محدودیتی است که برای ایرانیان دارد. در انتخاب بین کوینکس یا نوبیتکس باید درصد کارمزد معاملات را نیز در نظر بگیرید. در حال حاضر میزان کارمزد در کوینکس 0.12% از حجم کل معامله است.

یکی دیگر از تفاوت‌های کوینکس و نوبیتکس در این است که نوبیتکس صرفا دارای بازار Spot است. این صرافی فاقد دیگر بازارهای future، margin، لوریج و غیره است.

نوبیتکس یا کوینکس

کوینکس یا نوبیتکس؟

در مقایسه صرافی‌ها برای انتخاب بین کوینکس یا نوبیتکس، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند. برای مثال، صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی خارجی ممکن است در آینده با تحریم‌های اقتصادی بیشتر علیه ایران برای ایرانیان محدود شود.

 یا نوبیتکس به عنوان صرافی داخلی، تحت تاثیر تغییر قوانین در زمینه ارز دیجیتال قرار بگیرد. لذا صرافی کوینکس با پوشش دادن ارزهای دیجیتالی بیشتر و نوبیتکس با ارائه پلتفرم مناسب برای کاربران ایرانی، مزیت‌هایی دارند. بنابراین برای انتخاب بین کوینکس یا نوبیتکس، مزیت‌های هر صرافی باید اولویت‌بندی شوند.

نتیجه‌گیری نوبیتکس یا کوینکس

صرافی نوبیتکس، صرافی است که توسط بسیاری از ایرانیان استفاده می‌شود. چه آنانی که قصد ترید در صرافی بایننس، FTX و دیگر صرافی‌های خارجی را دارند و چه کسانی قصد هولد کردن سرمایه‌شان را دارند. بنابراین، اگر تریدری حرفه‌ای هستید و قصد شروع را شارژ سرمایه‌تان را دارید، می‌توانید با خرید تتر و انتقال ان به صرافی‌های خارجی از نوبیتکس استفاده کنید. همچنین برای هولد کردن نیز صرافی نوبیتکس مناسب است.

برای شروع در صرافی Nobitex می‌توانید از طریق وارد کردن کد دعوت 732488 در انجام معاملاتتان ۵٪ از پرداخت کارمزد معاف شوید.

همچنین برای شروع در صرافی کوینکس می‌توانید با وارد کردن کد معرف ggp2f نیز از پرداخت بیش از ۵٪ از کارمزد معاف شوید. همچنین جهت احراز هویت در کوینکس تیم جک‌بلک در خدمت شماست.

0
کــارمـا :
38
شرکت جک‌بلک، مجری و صاحب امتیاز، از جمله شرکت‌های فعال در حوزه وریفای اکانت برندهای جهانی، خدمات ارزی و تجارت الکترونیک می‌باشد..
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
jackblack