بررسی سئو سایت

3 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

با نسخه حرفه ای، Rank Tracker به شما امکان می دهد تاریخچه SERP را ثبت کنید و رتبه بندی را برای حداکثر پنج رقیب دنبال کنید. علاوه بر این، امکان زمان‌بندی بررسی موقعیت کلمات کلیدی را فراهم می‌کند.

نسخه Enterprise Rank Tracker برای گزارش دادن به مشتریان SEO عالی است زیرا دارای ویژگی white-label برای اضافه کردن نام و لوگوی شرکت شما به گزارشات شما است.

اگر در مورد هر جنبه ای از سئو، از جمله ردیابی رتبه سایت خود، به کمک نیاز دارید، Serpstat یک ابزار قدرتمند سئو همه در یک است.

Serpstat با تجزیه و تحلیل کل سایت شما شروع می کند و موقعیت هایی را پیدا می کند که پیشرفت ها می تواند برای شما مفید باشد. در عین حال، رقبای شما را تجزیه و تحلیل می کند و به دنبال مناطقی است که شما در آن عقب هستید.

Serpstat همچنین به شما در ردیابی و واجد شرایط بودن بک لینک های سایت خود کمک می کند. تمام اطلاعات را در یک داشبورد بصری قابل درک ارائه می دهد که می توانید در صورت نیاز آن را تنظیم کنید. 

نمودار موقعیت ردیاب رتبه Serpstat

اگر در درجه اول به دنبال ویژگی های ردیابی رتبه هستید، Serpstat در اینجا نیز ویژگی های زیادی برای شما دارد. شما می توانید رتبه بندی خود را در هر نقطه از روزانه تا ماهانه پیگیری کنید. 

این به شما کمک می کند تا تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و در عین حال سایت خود را برای کلمات کلیدی مختلف رتبه بندی کنید. اگر سایت شما بر روی کلیدواژه هایی متمرکز شود که دارای فصلی هستند، Serpstat می تواند این موضوع را در هنگام ارائه اطلاعات تاریخی در مورد رتبه بندی خود در نظر بگیرد و تصویر واضح تری به شما ارائه دهد.

با Serpstat، می توانید سالانه یا ماهانه مشترک شوید . هنگام اشتراک سالانه، سطوح قیمتی بین 48 تا 349 دلار در ماه خواهید داشت. برخی از ویژگی های دیگر دارای هزینه اضافی هستند. Serpstat همچنین یک ردیف قیمت گذاری سفارشی برای شرکت های بزرگ ارائه می دهد.

چگونه بهترین ابزار ردیابی رتبه را برای خود پیدا کنید

ابزارهای ردیابی رتبه همه به یک شکل کار نمی کنند. برخی از این ابزارها بر معیارهای خاصی بر برخی دیگر تأکید دارند. 

هنگامی که به دنبال ابزاری برای ردیابی رتبه هستید که با نحوه عملکرد وب سایت شما مطابقت داشته باشد، مهم است که معیارهای مربوطه را درک کنید. ابزاری را پیدا کنید که اطلاعات مورد نظر شما را در سطح عمقی که نیاز دارید ارائه دهد.

رتبه بندی کلمات کلیدی تاریخی

اگرچه استفاده از این ابزارها برای وسواس در تلاش برای رتبه بندی سایت آسان است، اما این معمولاً سودمند نیست. اگر بلافاصله پس از راه اندازی یک کمپین به شماره یک نرسیدید، به این معنی نیست که کمپین شما در حال شکست است.

در عوض، می‌خواهید مطمئن باشید که کمپین‌های سئوی شما به وضوح و پیوسته به سمت نتایج مورد نظر حرکت می‌کنند. 

بهترین ابزار ردیابی رتبه پیشرفت شما را در طول زمان اندازه گیری می کند. اگر رتبه شما به آرامی در حال بهبود است، و اگر شاهد افزایش در ترافیک ارگانیک خود باشید، موفق شده اید.

از طریق این داده ها، می توانید مطمئن شوید که کدام یک از اقدامات مرتبط با سئو بهترین نتایج را به شما می دهد. سپس می‌توانید روی آن اقدامات در سطح بیشتری در کل سایت خود تأکید کنید.

این ابزارها نمودارهای تاریخی را در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی شما نمایش می دهند. شما باید بتوانید مدت زمانی را که می خواهید در ابزار مطالعه کنید مشخص کنید. 

علاوه بر این، اگر کلمات کلیدی شما دچار افت ناگهانی رتبه شوند، ابزار رتبه بندی باید به شما هشدار دهد. این می تواند نشان دهنده این باشد که شما نیاز به تعدیل جزئی در تاکید کلمه کلیدی خود دارید.

اطلاعات ردیابی دقیق

می‌توانید از ابزار ردیابی رتبه‌تان در مورد انواع دستگاه‌هایی که نتایج رتبه‌بندی‌تان با آنها قوی است، بینش ارزشمندی کسب کنید. 

ابزار شما باید بتواند ترافیک ارگانیک شما را بر اساس اینکه بازدیدکننده از رایانه رومیزی یا دستگاه تلفن همراه استفاده می‌کرده، تجزیه کند. اگر ترافیک شما عمدتاً از کاربران تلفن همراه است، ممکن است به شما بگوید که بازدیدکنندگان سایت شما جوان‌تر هستند. شاید به این معنی باشد که آنها در حین سفر به دنبال سایت شما هستند، مثلاً به دنبال بهترین فروشگاه سخت افزار یا رستوران در نزدیکی هستند. 

همچنین باید بتوانید ببینید کدام موتور جستجو این بازدید را ایجاد کرده است. به عنوان مثال، وب سایت شما ممکن است ترافیک ارگانیک بیشتری از Bing نسبت به Google ایجاد کند. این به شما می گوید که باید کار سئوی خود را برای بهبود نتایج در گوگل تنظیم کنید.

به عنوان یک مزیت اضافی، برخی از ابزارها به شما کمک می کنند موقعیت خود را در دسته های خاص پیگیری کنید. به عنوان مثال، با جستجوی Google، دریافت موقعیت به عنوان یک قطعه برجسته یا در بخش «افراد نیز سؤال می‌کنند» می‌تواند بسیار مفید باشد. ابزار رتبه بندی شما باید زمانی که سایت شما بخشی از این حوزه ها می شود و زمانی که این موقعیت مطلوب را از دست می دهید به شما هشدار دهد.

برخی از ابزارها همچنین زمانی که سایت شما در میان بخش‌هایی قرار می‌گیرد که بازدیدکنندگان به‌طور خاص تصاویر، ویدیوها و/یا گزینه‌های خرید را جستجو می‌کنند، اطلاع داده و ردیابی می‌کنند. رتبه بندی این بخش ها با جستجوهای عمومی متفاوت است، اما همچنان می تواند در این زمینه ها رتبه بالایی داشته باشد.

حجم جستجو را درک کنید

ممکن است به فکر راه اندازی یک کمپین سئو جدید در مورد موضوعی باشید که سایت شما در حال حاضر آن را پوشش نمی دهد. ابزار ردیابی رتبه شما باید بتواند جستجوی کلمه کلیدی و تخمین حجم را برای این موضوع ارائه دهد.

ممکن است متوجه شوید که حجم جستجو برای یک موضوع خاص آنقدر کم است که راه اندازی یک کمپین سئو جدید استفاده خوبی از زمان شما نیست.

با این حال، اگر ابزار رتبه‌بندی داده‌های تاریخی مربوط به حجم جستجو را به شما می‌دهد، ممکن است روندی برای یک موضوع خاص مشاهده کنید. اگر حجم جستجوی موضوع در حال حاضر نسبتاً کم است، اما به طور پیوسته در حال افزایش است، ممکن است بتوانید در حال حاضر از آن استفاده کنید. این می تواند شما را نسبت به رقبای خود برتری دهد.

داشتن این نوع اطلاعات می تواند به شما در تعیین مراحل بعدی در کمپین های سئو کمک کند.

https://seounique.ir/

https://www.quicksprout.com/best-rank-tracking-tools/

0
کــارمـا :
33
خدمات طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ https://seounique.ir/
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
seounique2022