ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

فرش کناره کرم رنگ و فانتزی آشپزخانه

2 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

کناره فرش چیست؟

کناره فرش و یا فرش کناره که به اسم کناره قالی نیز شناخته می شود. بافت هایی هستن که بصورت فرش کناره رولی و برای استفاده در راه پله راه رو و فضای های باز کوچک خانه مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از فرش های بسیار کاربردی برای منزل محسوب می شود. فرش کناره فانتزی کاربردهای فرش کناره چیست؟

بیشترین استفاده فرش کناره در منزل ها راه رو هاو راه پله ها کاربرد دارد که می توانید با این نوع فرش ها آنها را پوشش دهید همچنین در منازل و در کناره مبلمان و جاهای باز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.


انواع مدل های فرش کناره جدید

این محصول در انواع و اقسام طرح و نقشه ارائه می شود که باید با توجه به دکور و رنگ فرش های منزل بهترین مدل را برای ست کردن انتخاب کنید.


از انواع این مدل فرش ها می تواند به مدل های مدرن همچنین فانتزی آن اشاره کرد که به تازگی رو بورس هستن و طرفداران زیادی پیدا کرده است همچنین دارای انواع طرح های سنتی و همچنین بصورت تک رنگ نیز موجود است که می توان آنه را خریداری کرد.


کناره فرش فانتزی


ابعاد فرش چقدر است؟

معمولا این نوع فرش ها در عرض یک متر و طول بسته به نیاز شما ارائه می شود و بصورت رولی می باشد. بعد از اینکه طول فرش مشخص شد فرش بریده شده و روی کار شیرازه دوخته می شود.


همچنین در انواع ابعاد یک در دو متر و سایز های دیگر موجود است که از نوع رولی نیست و بصورت آماده و فقط در ابعاد مخصوص ارائه و قابل تهیه هستن.


نکاتی که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید؟

 


جنس نخ استفاده شده

حتما هنگام خرید به نوع متریال استفاده شده دقت کنید که از چه نوعی است آیا کوبیده می شود و یا خیر و …


پرز فرش

پرز فرش هر چقدر بلندتر باشد آن فرش نرم تر و راحت تر است ولی جارو کشیدن آن نیز به مراتب سختر می شود پرز اگر کوتاه باشد زبرتر می شود ولی جارو کردن آن راحت تر است.


این مورد با توجه به نوع کاربری تعیین می شود مثلا برای راه پله و راه رو پرز کوتاه بهتر است و برای منزل کنار فرش و مبل پرز بلند مناسب است.


خاصیت کوبیده شدن

سعی کنید از نوعی انتخاب کنید که جای پایه مبل روی و یا اشیا که روی فرش قرار می گیرد بعضی مدتی کوبیده نشود و فرش به حالت اولیه خود برگردد.


کنار فرش جدید


دست بافت یا ماشینی

اگر در منز ل خود تماما از فرش های ماشینی استفاده کرده اید بهتر است از نوع ماشینی تهیه کنید که یکدست باشد اگر از فرش دستباف در خانه استفاده می کنید سعی کنید از نوع دست بافت تهیه کنید.


هچنین مکان استفاده نیز در این مورد دخیل است برای مکان هایی که پا خور زیاد دارد و احتمال کثیف شدن وجود دارد بهتر است از نوع ماشینی استفاده شود.


فرش کناره فانتزی

این نوع فرش در انواع طرح ها و نقشه ها بصورت دستبافت و ماشینی ارائه می شود همچنین بصورت تک رنگ در انواع فرش کناره کرم رنگو غیره همچنین کناره فرش مدرن ارائه می شود. فرش کناره فانتزی یکی از جدید ترین مدل های این نوع فرش است.


0
کــارمـا :
104
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
clubnews.ir