ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

10 مرحله برای جستجوی مناسب وب سایت جدید

4 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

بهترین زمان برای شروع فکر کردن در مورد SEO برای وب سایت شما زمانی است که تازه شروع به کار کرده اید. می توانید کارها را با پای راست شروع کرده و بعداً خود را نجات دهید.


1. نام دامنه خود را با دقت انتخاب کنید.

نام دامنه یکی از فاکتورهای رتبه بندی است که موتورهای جستجو برای فهمیدن اینکه یک صفحه چیست ، مورد بررسی قرار می گیرند. اگر امکان انتخاب نام دامنه ای مناسب ، قابل یادآوری آسان و ترکیب کلمه کلیدی اصلی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید وجود دارد ، ایده آل است.

این چیزی نیست که شما مجبور شوید به عنوان مثال ، اگر تجارت شما Howard’s Deli نامیده می شود و دامنه www.howards-deli.com در دسترس است ، احتمالاً انتخاب بهتری از www.egg-salad-sandwiches.com است. وقتی مشتریانی که از قبل می دانند شما سعی در یافتن سایت دارند ، ممکن است باعث سردرگمی شود.


2. یک ارائه دهنده معتبر میزبانی وب را انتخاب کنید.

گوگل در مورد سرعت سایت به عنوان یک عامل رتبه بندی برای سئو پیشرو بوده است. بازدیدکنندگان بی تاب هستند و انتظار دارند صفحات وب در عرض چند ثانیه بارگیری شود (یا کمتر) ، بنابراین Google سعی می کند فقط نتایجی ارائه دهد که این نیاز را برآورده کند.

در حالی که شما چندین استراتژی دارید ، می توانید سعی کنید سایت خود را به مرور زمان سریع کنید ، اما یکی از بهترین اقدامات از روز اول ، انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب است که می تواند سرعت ثابت را ارائه دهد.


3. انجام تحقیقات کلمات کلیدی.

دانستن چگونگی انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی قسمت بزرگی از سئو است. به منظور انجام بسیاری از کارهای دیگر در این لیست ، ابتدا باید ایده واضحی از اصطلاحات اصلی و موضوعاتی که می خواهید تلاش خود را در زمینه سئو جستجو متمرکز کنید داشته باشید.

تعدادی از ابزارهای جستجوگرها پیشنهادات و داده های مربوط به میزان ترافیک و رقابتی را که می توانید انتظار داشته باشید برای هر کلمه کلیدی در اختیار شما قرار دهند ، ارائه می دهند.


4. معماری سایت خود را برنامه ریزی کنید.

اگر با یک سایت ساده که فقط چند صفحه دارد شروع می کنید ، ممکن است در حال حاضر این همه مهم به نظر نرسد. اما هنوز هم هوشمندانه است که از قبل برای طراحی معماری سایت خود برنامه ریزی کنید تا در هنگام کار ساختاری داشته باشید.

برای اکثر وب سایت ها ، معماری سایت شما باید ساختار هرمی داشته باشد. صفحه اصلی شما در بالای صفحه قرار دارد و مهمترین صفحات بعدی (معمولاً همان صفحاتی که در فهرست اصلی شما قرار دارند) دقیقاً در زیر آن قرار دارند. در زیر این موارد ، زیر مجموعه ها و صفحات جداگانه ای را که در آنها قرار دارد اضافه خواهید کرد.


5. اولویت بندی خودآموز در طراحی خود.

معماری سایت شما گام خوبی در این راه است ، اما این تنها بخشی از ایجاد شهود وب سایت برای بازدیدکنندگان است. وقتی در حال ساخت وب سایت خود هستید ، به طور مداوم به آنچه مشتریان شما در هر صفحه ای که قرار دارند فکر کنند و فکر کنند ، فکر کنید. شما می خواهید برای آنها آسان باشد که آنچه را که در هر مرحله از راه بدنبال آن هستند پیدا کنند.


6. یک ساختار URL استاندارد و مناسب SEO جستجو کنید.

هنگامی که یک الگوریتم موتور جستجو در تلاش است تا تعیین کند که یک صفحه وب چیست ، یکی از اصلی ترین مکان هایی که به نظر می رسد URL است. URL آدرس اصلی هر صفحه از سایت شما در وب است. هر URL در سایت شما با نام دامنه اصلی شما شروع می شود (به عنوان مثال www.yourname.com). برای هر صفحه (غیر از صفحه اصلی شما) ، نویسه های اضافی منحصر به فرد آن صفحه دنبال می شود.

برای اهداف SEO ، شما همیشه باید URL را که برای هر صفحه وب سایت خود استفاده می کنید بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر خود برای آن صفحه تنظیم کنید.


7. طراحی برای سرعت سایت.

طراحی وب شما تنها یک فاکتور در سرعت وب سایت شما به همراه بسته میزبانی وب و افزونه هایی است که استفاده می کنید. اما بسیاری از تصمیماتی که در مرحله طراحی می گیرید می تواند بر سرعت بارگذاری سایت شما برای بازدید کنندگان تأثیر بگذارد.

زمان بارگیری سریع باعث ایجاد تجربه کاربری بهتری می شود و یکی از فاکتورهای رتبه بندی است که الگوریتم های موتور جستجو در نظر می گیرند.


8. از یک طراحی پاسخگو و سازگار با موبایل استفاده کنید.

اکنون بیش از نیمی از بازدید از وب سایت توسط افرادی صورت می گیرد که با تلفن های همراه خود در حال مرور وب هستند. جایی که فقط چند سال پیش طبیعی بود که تصور می کنید بیشتر بازدیدکنندگان شما وب سایت شما را از طریق یک رایانه کامل مشاهده می کنند ، اکنون اکثر افرادی که شما را پیدا می کنند این کار را در صفحه کوچک گوشی های هوشمند انجام می دهند.

به منظور بازدیدکنندگان موبایل و موتورهای جستجو که به تجربه آنها اهمیت می دهند ، طراحی وب شما باید به همان اندازه در دسک تاپ روی دستگاه های تلفن همراه کار کند.


9. سلسله مراتب بصری را برای هر صفحه در نظر بگیرید.

آنچه افراد هنگام ورود به یک صفحه وب در سایت شما مشاهده می کنند ، به اندازه صفحه و پنجره مرورگر آنها بستگی دارد. به عبارت دیگر ، بسیاری از کاربران فقط قسمت کوچکی از کل صفحه را مشاهده می کنند. هنگامی که هر صفحه را طراحی می کنید ، به آنچه می خواهید در اولین ثانیه های موجود در صفحه ببینند ، فکر کنید


10. تمرکز بر محتوای قابل فهرست گذاری.

یکی از چالش های طراحی وب SEO این است که بسیاری از م visualلفه های بصری طراحی به خوبی به چگونگی خواندن الگوریتم های موتور جستجو در وب سایت ترجمه نمی شوند. به عنوان مثال ، الگوریتم نمی تواند اطلاعات داخل یک تصویر یا یک انیمیشن را ترجمه کند ، حتی اگر این امر ممکن است چیزی واضح را برای یک بازدید کننده انسانی بیان کند.

1
کــارمـا :
266
سعی می کنم همیشه تو لحظات زندگی دیگران خاطره خوبی ازم به یاد بمونه.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mordadi