آموزش استفاده از سرویس های آیکلود (iCloud) در اندروید

4 سال پیش

شرکت هایی مانند اپل با قفل کردن سرویس های خود کاربران را مجبور به استفاده از محصولات خود میکنند این بدان معناست که اشتراک گذاری خدمات اپل در گوشی های اندروید کار ساده ای نیست اما غیر ممکن هم نیست.
برخی از راه حل هایی وجود دارد که به شما کمک میکند تا برخی از خدمات آیکلود (iCloud) را در دستگاه گوشی اندروید خود انجام دهید یا به یک سرویس دیگر منتقل کنید.

همگام سازی ایمیل های آیکلود (iCloud Emails) در اندروید

اگر میخواهید همگام سازی ایمیل های آیکلود (مشاهده ایمیل های آیکلود در گوشی اندروید) خود را شروع کنید دیگر نیازی به برنامه های اضافی در گوشی اندروید خود ندارید ، تمام آنچه نیاز دارید یک گوشی اندرویدی است که سرویس های گوگل بر روی آن نصب باشند ، زیرا باید از برنامه Gmail استفاده کنید.
برنامه Gmail را در گوشی اندرویدی خود باز کنید و از بالا سمت راست بر روی دکمه Accounts کلیک کنید.

سپس بر روی Add another account از پایین ضربه بزنید و Other را انتخاب کنید.
آدرس ایمیل آیکلود و رمزعبور خود را در دومرحله بعدی وارد کنید. پس از ورود به حساب ایمیل خود ، ایمیل های آیکلود شروع به همگام سازی خواهند کرد ، همچنین میتوانید از این پس ایمیل های خود را درون برنامه جیمیل دریافت و ارسال کنید.

دسترسی به تقویم آیکلود در اندروید

دسترسی به تقویم آیکلود برای اندروید کمی دشوارتر است ، شما نمیتوانید به تقویم خاص آیفون دسترسی داشته باشید اما میتوانید تمام رویدادهای ایجاد شده و موجود در تقویم آیکلود خود را به گوگل منتقل کنید.
برای شروع در مرورگر خود وارد سایت iCloud شوید و آدرس ایمیل و رمزعبور را وارد کنید سپس به Calendar بروید.

دسترسی به تقویم آیکلاد در اندروید

در سمت چپ لیست تقویم ها را پیدا خواهید کرد. بر روی share calendar در کنار نام تقویم کلیک کنید و public calendar ، copy link را انتخاب کنید.
لینکی که شما هم اکنون دارید به صورت //:webcal است.  در نوار آدرس مرورگر به جای //:webcal عبارت //:http را وارد کنید و اینتر را بزنید.
یک فایل ics دانلود خواهد شد که میتاونید آنرا به تقویم گوگل خود اضافه کنید. تقویم گوگل (Google Calendar) را باز کنید و بر روی other calendars در سمت چپ کلیک کنید.
بر روی Import & export کلیک کنید و در زیر آن گزینه Import را انتخاب کنید.

هم اکنون شما باید از این صفحه فایل ics که دانلود کرده اید را انتخاب کنید.

انتقال مخاطبین آیکلود (iCloud Contacts) به اندروید

همانند تقویم شما باید مخاطبین آیکلود را دانلود کنید و آنها را به طور جداگانه به حساب گوگل خود منتقل کنید. فرض را بر این میگذاریم که شما از مخاطبین آیکلود خود پشتیبان گرفته اید.

به iCloud contacts از طریق مرورگر خود بروید ، تمامی مخاطبین را انتخاب کنید ، برای همینکار دکمه Shift رانگه دارید و بر روی اولین مخاطب کلیک کنید سپس به آخرین مخاطب رفته و بر روی آن هم کلیک کنید تا همه انتخاب شوند.
بر روی دکمه چرخ دنده یا همان Settings از پایین سمت چپ کلیک کند و گزینه Export vCard را انتخاب کنید.
سپس فایل vcf باید دانلود شود. هم اکنون وارد Google Contacts شوید سپس از منو سمت چپ بر روی More و Import کلیک کنید.
فایل vcf دانلود شده را انتخاب کنید و بر روی Import کلیک کنید.

0
کــارمـا :
35
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
fatemehnabi