ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

نحوه مرتب سازی پست های اینستاگرام بر اساس تعداد لایک ، کامنت ، تاریخ (بیشترین لایک و کامنت)

4 سال پیش

اگر از شیوه پیشفرض اینستاگرام برای نمایش پست های خود خسته شده اید یا اینکه قصد دارید تا آنالیزهایی را بر پست های خود انجام دهید (به طور مثال بدانید که بیشترین پستی که در پیجتان لایک خورده چه پستی است؟ یا بیشترین پستی که برای آن کامنت ارسال شده است چه پستی است؟ و...) ، در این مقاله ابزاری را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک خواهد کرد تا به تمامی این سوالات پاسخ دهید.
در این مقاله چگونگی مرتب سازی پست ها بر اساس لایک ، کامنت ها ، تاریخ و... اینستاگرام را با کمک افزونه ای در مرورگر کروم یا مروگرهای مبتنی بر کرومیوم مانند Microsoft Edge آموزش خواهیم داد.

متاسفانه قابلیت های این افزونه فقط برای مرورگر کروم (کرومیوم) قابل استفاده است و برنامه اندروید یا ios برای اینکار وجود ندارد.


نصب افزونه Oh My IG

در ابتدا باید این افزونه را در مرورگر کروم خود نصب کنید ، برای همین اینجا کلیک کنید تا وارد افزونه شوید.

قبل از اینکه افزونه را نصب کنید باید به حساب کاربری خود در اینستاگرام لاگین کنید ، برای همین به سایت instagram.com رفته و بر وری Log in کلیک کنید ، سپس مشخصات حساب خود را وارد کنید.

پس از اینکه به حساب کاربری اینستاگرام لاگین کردید در صفحه افزونه Oh My IG بر روی Add to Chrome کلیک کنید.

دانلود افزونه Oh My IG

پس از نصب افزونه در کنار نوار آدرس آیکون افزونه را مشاهده خواهید کرد ، بر روی آن کلیک کنید.

در صفحه فوق تنظیماتی برای همگام سازی پیج با افزونه را مشاهده میکنید ، به طور مثال هر چند دقیقه یکبار فید حساب کرابری شما در افزونه بروز شود.
در صورتی که این اعداد را تغییر دادید بر روی Save کلیک کنید و سپس Start Sync را انتخاب کنید.

افزونه Oh My IG

برای مشاهده فید (پست) های اینستاگرام خود بر روی Feed کلیک کنید.

افزونه Oh My IG

در اینجا باید تاریخ انتشار پست را انتخاب کنید ، برای همین از بالا بر روی Select Date کلیک کنید تا روزهایی که در آنها پست ارسال کرده اید را مشاهده کنید.

برای اینکه تعداد روزهای بیشتری را مشاهده کنید باید بر روی آیکون افزونه کلیک کنید و Sync Count را به تعداد بالاتری ببرید ، آنگاه بر روی Start Sync کلیک کنید و پس از اتمام همگام سازی به Feed بروید. 

پس از انتخاب تاریخ ، در قسمت Sort by میتوانید نوع مرتب سازی پست های موجود را مشخص کنید ، مرتب سازی میتواند بر اساس تاریخ و ساعت درج ، لایک و کامنت ها باشد. همچنین با تغیر سوئیچ از dec به Asc روند را از نزولی به صعودی تغییر خواهد یافت (و بلعکس).

در قسمت Sort by میتوانید نوع مرتب سازی پست های موجود را مشخص کنید ، مرتب سازی میتواند بر اساس تاریخ و ساعت درج ، لایک و کامنت ها باشد

در قسمت Search میتوانید در مشخصاتی مانند نام کاربی ، user ID ، توضیحات پست ، موقعیت مکانی ، تگ ها و.. جستجو انجام دهید.
چنانچه تیک گزینه Liked را بزنید تمامی پست های شما نمایش داده خواهد شد (تمامی پست های لایک شده).

در قسمت Search میتوانید در مشخصاتی مانند نام کاربی ، user ID ، توضیحات پست ، موقعیت مکانی ، تگ ها و.. جستجو انجام دهید.

در قسمت Display Options میتوانید ظاهر نتایج خروجی را تغییر دهید ، به طور مثال تعداد ستون ها در هر ردیف را تغیر دهید (افزایش عدد باعث کوچکتر شدن پست ها خواهد شد) ، نام کاربری ، موقعیت مکانی ، پروفایل ، زمان ، کپشن و... را مخفی یا نمایش دهید.

در قسمت Display Options میتوانید ظاهر نتایج خروجی را تغییر دهید

این ابزار قابلیت های زیادی دارد که بررسی سایر موارد را به شما واگذار میکنیم ، لطفا نظرات و انتقادات خود و تجربه کار با این افزونه را در قسمت نظرات بنویسید.

0
کــارمـا :
35
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
fatemehnabi