ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونه متوجه خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام شویم؟ چگونگی خواندن پیام دایرکت بدون سین (Seen) خوردن

4 سال پیش

هنگامی که اینستاگرام در سال 2010 به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدئو منتشر شد کمتر کسی فکر میکند که این برنامه به رشدی چشم گیر برسد. تا مارس 2019 بیش از 95 میلیون پست روزانه در اینستاگرام منتشر میشود و بیش از 500 میلیون نفر در سرتاسر جهان هر روز استوریهای جدیدی را به اشتراک میگذارند.
اینستاگرام نه تنها یک پلتفرم برتر اشتراک گذاری عکس و ویدئو است بلکه این برنامه در سالهای اخیر قابلیت های فراتری در آن اضافه شده است.
یکی از این قابلیت ها ارسال پیام مستقیم کاربران به یکدیگر است که به آن دایرکت گفته میشود ، قابلیت دایرکت در آخر سال 2013 در اینستاگرام قرار گرفت.
از این رو میتواند چت کردن در دایرکت اینستاگرام لذت بخش باشد اما زمانهایی میتواند باعث کنجکاوی و حتی ناراحتی شما شود یکی از این ناراحتی زمانی است که شما یک پیغام را به دوست خود ارسال میکنید ولی پاسخی از آن شخص دریافت نمیکنید ، در این صورت است که نمیدانید واقعا قصد جواب دادن ندارد یا اینکه اصلا پیام توسط آن خوانده نشده است.
در دایرکت قابلیتی است که شما میتوانید متوجه خوانده شدن پیام در آن شوید ، در ادامه مقاله در مورد آن به طور کامل بحث خواهیم کرد.

چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام

اگر تاکنون از دایرکت اینستاگرام استفاده نکرده اید ، اجازه دهید ابتدا نحو کار با آن را مرور کنیم. دایرکت بر خلاف برخی از قابلیت های اینستاگرام که نیاز به آموزش دارند بسیار ساده و راحت است ، دایرکت چیزی بیشتر از چت را ارائه نمیکند اما داشتن یک سرویس چت در یک شبکه اجتماعی بسیار کاربردی است.
روش ارسال پیام در دایرکت به شرح زیر است :
1. اینستاگرام را باز کنید.
2. بر روی آیکون دایرکت در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. این کار باعث باز شدن Direct خواهد شد و در اینجا لیستی از مخاطبینی که قبلا با آنها چت کرده اید را خواهید دید.

چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام

اگر شما پیام نخوانده ای داشته باشید در آیکون دایرکت تعداد آنها را خواهید دید.

3. بر روی شخصی که میخواهید پیام ارسال کنید ضربه بزنید یا بر روی آیکون مداد در گوشه سمت راست بالا صفحه ضربه بزنید تا فقط نام کاربری که قصد پیام دادن به آن را دارید را وارد کنید.

چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام

4. پیام خود را در کادر بنویسید ، اگر میخواهد موارد دیگری مانند تصویر و... را اضافه کنید باید بر روی نمادهای کنار کادر ضربه بزنید.

چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام

5. دایرکت اینستاگرام کم و بیش مانند برنامه های پیامرسان دیگر کار میکند ، این پیام ها در بستر داخلی اینستاگرام رد و بدل میشوند و کاربر مقصد ، پیام را در دایرکت خواهد دید.

چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام

آیا پیام ارسال شده در دایرکت فورا خوانده میشود؟

اینستاگرام بازخورد فوری از خوانده شدن پیام را فورا به اطلاع فرستنده میرساند ، اگر پیام خصوصی است (یک به یک) وقتی گیرنده آن را میبیند متن Seen را در زیر پیام مشاهده خواهید کرد.

آیا پیام ارسال شده در دایرکت فورا خوانده میشود؟

در گروه ، یک نماد چشم کوچک در کنار نام کاربری کسانی که پیام را خوانده اند مشاهده خواهید کرد.

در گروه ، یک نماد چشم کوچک در کنار نام کاربری کسانی که پیام را خوانده اند مشاهده خواهید کرد.

خواندن پیام دایرکت ، بدون Seen خوردن

مواقعی رخ میدهد که شما میخواهید یک پیام را بخوانید بدون اینکه آن شخص ارسال کننده از خوانده شدن متن توسط شما مطلع شود یعنی متن Seen در پیام ارسالی ظاهر نشود.
کار سختی پیش رو ندارید فقط زمانی که متوجه دریافت پیام شدید (از طریق نوتیفیکیشن یا ورود به صفحه دایرکت) بدون اینکه وارد چت شوید اینترنت خود را قطع کنید و پیام را بخوانید.
در اینصورت به کاربر ارسال کننده اطلاع خوانده شدن نخواهد رسید.
اگر به هر دلیلی نمیخواهید که کسی متوجه خوانده شدن پیام ها توسط شما شوند ، مراحل زیر را انجام دهید :
1. هنگام مشاهده دریافت دایرکت بلافاصله آن را باز نکنید.

2. اینرتنت دیتا ، وای فای را قطع کنید یا گوشی را به حالت پرواز ببرید.

3. اکنون میتوانید پیام را بخوانید ، در واقع یک تاییده خوانده شدن به کاربر فرستنده ارسال میشود ولی به خاطر قطع بودن اینترنت به آن شخص نخواهد رسید.
4. به پروفایل حساب کاربری خود برگردید.
5. از حساب کاربری خود در اینستاگرام خارج شوید یعنی (Logout) کنید.

6. اینترنت خود را روشن کنید یا حالت پرواز را خاموش کنید.

7. در صورت نیاز میتوانید به اینستاگرام باز گردید اما به صفحه چت نروید ، زیرا در صورت باز کردن چت تاییده خوانده شدن به آن شخص خواهد رسید.
جالب است بدانید که این روشی که معرفی کردیم در سایر پیامرسان ها مانند واتساپ ، فسیبوک مسنجر و... قابل انجام است.

0
کــارمـا :
30
هر آنچه دارم و ندارم از لطف خداست... شاید بتونم قطره ای از علم خود را در اختیار دیگران بگذارم :)
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
soroushkazemi20