ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی مخفی کردن استوری از دید همه بجز یک نفر در اینستاگرام

4 سال پیش

استوری را میتوان قلب و روح اینستاگرام دانست. اکثر ما علاقه داریم تا فعالیت ها و مطالب روزانه خود را به صورت استوری با دوستانمان به اشتراک بگذاریم.
ممکن است شما استوری اینستاگرام خود را از دید دو یا چند نفر پنهان کنید و به سایرین نمایش دهید ، اما اگر بخواهیم این قضیه را برعکس کنیم چه میشود؟ یعنی اینکه استوری به هیچکسی جز یک نفر نمایش داده نشود!
دلایل زیادی برای این کار وجود دارد به عنوان مثال من برای تست یک ویژگی جدید در اینستاگرام که در استوری وجود دارد قصد انجام اینکار را دارم ، به همین ترتیب ممکن است کسی بخواهد بررسی کند که آیا مشکلی در نمایش استوری وجود دارد یا خیر؟. همچنین میتوانید با بیان اینکه استوری را برای همه به اشتراک گذاشته اید دوست خود که استوری را نمیبیند (به دلیل مخفی کردن شما) به گونه ای فریب دهید (البته فراموش نشود که فریب دادن کار غیر اخلاقی است).
در صورتی که میخواهید استوری خود را فقط به یک نفر نمایش دهید دو روش روبرو خود دارید که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

روش اول) استفاده از گزینه Hide Story

روش اول شامل مراحلی برای مخفی کردن استوری از دید دیگران است یعنی باید به تنظیمات اینستاگرام بروید و افرادی که میخواهید استوری شما را نبینند را انتخاب کنید. در این روش همه میتوانند استوری را ببینند به غیر از افرادی که مشخص کرده اید.
حالا بیایید مراحل گفته شده را به صورت دقیقتر بررسی کنیم :
1. برنامه اینستاگرام را باز کرده و به پروفایل خود بروید. در بالا سمت راست بر روی منو سه خط ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید.

برنامه اینستاگرام را باز کرده و به پروفایل خود بروید.

2. به Privacy و سپس Story بروید.

به Privacy و سپس Story بروید.

3. در زیر قسمت Hide Story From بر روی people ضربه بزنید.

در زیر قسمت Hide Story From بر روی people ضربه بزنید.

4. هم اکنون فالوئرهایتان نمایش داده خواهند شد ، همه افراد را تیک دار کنید ، متاسفانه باید اینکار را به صورت دستی انجام دهید زیرا گزینه "انتخاب همه" یا Select All وجود ندارد.
دقت کنید فردی که میخواهید استوری را ببیند را تیک دار (انتخاب) نکنید.
در گوشی های اندرویدی بر روی آیکون تیک و در آیفون بر روی Done ضربه بزنید.

Hide your story اینستاگرام

چندین نکته

وقتی از این روش استفاده میکنید افراد متوجه اشتراک گذاری استوری شما نخواهند شد و فقط آن شخصی که علامت دار نکرده اید متوجه استوری خواهد شد، همانطور که گفته شد این روش به دلیل انتخاب دستی تمامی فالوئرها خسته کننده است.
علاوه بر این ها اگر حساب کاربری شما عمومی یا public باشد فقط فالوئرهای شما قادر به دیدن استوری نیستند ولی افراد دیگری که جز فالوئرهای انتخابی نبوده اند قادر هستند تا استوری را ببینند.
اگر میخواهید که این اتفاق نیفتد باید حساب کاربری خود را خصوصی یا Private کنید.

خصوصی کردن پیج در اینستاگرام

آیا دیگران متوجه مخفی کردن استوری شما میشوند؟

خیر. وقتی استوری را از آنها مخفی میکنید هیچ اعلان و پیامی برای آنها نخواهد رفت.

روش دوم) استفاده از دوستان نزدیک (Close Friends)

راه دیگر برای پنهان کردن استوری خود از همه و نمایش به یک نفر استفاده از Close Friends است. این قابلیت سال گذشته معرفی شد که باعث میشود شما بتوانید برخی از استوری های خود را برای افراد خاص نمایش دهید.
در واقع شما باید افرادی که میخواهید به انها استوری را نمایش دهید را درون یک لیست اضافه کنید و در زمان انتشار استوری Close Friends را انتخاب کنید.
در ادمه چگونگی این کار را خواهیم گفت :
1. در اینستاگرام و در تب profile بر روی منو سه خطی در بالا ضربه بزنید ، سپس Close Friends را انتخاب کنید.

Close Friends اینستاگرام کجاست

2. برای یافتن شخص میتوانید از جستجو استفاده کنید ، کسی که باید استوری شما را ببیند را پیدا کرده و بر روی یی Add ضربه بزنید ، اگر کسی در لیست وجود دارد را Remove کنید.
در نهایت بر روی Done ضربه بزنید.

چگونگی کار با Close Friends

3. به صفحه اصلی اینستاگرام بروید و بر روی نماد دوربین ضربه بزنید و یا بر روی your Story ضربه بزنید.

بر روی your Story ضربه بزنید

4. عکس جدید بگیرید یا از گالری تصویری را انتخاب کنید ، سپس در پایین بر روی دکمه Close Friends ضربه بزنید.

در پایین بر روی دکمه Close Friends ضربه بزنید

در این صورت استوری شما فقط به شخص اضافه شده در لیست نمایش داده خواهد شد ، البته باید گفت که دوست شما با یک حاشیه سبز رنگ اطراف تصویر پروفایل شما متوجه وجود استوری به صورت Close Friends خواهد شد.

نوار سبز زنگ دور پروفایل اینستاگرام



چگونه استوری را از دید افرادی که جزء فالوئرهای شما نیستند مخفی کنید؟

همانطور که گفته شد اگر پروفایل عمومی دارید همه میتوانند استوری شما را ببینند ، اما برای مخفی کردن استوری برای یک شخص خاص مراحل زیر را انجام دهید.
1. در اینستاگرام به پروفایل آن شخص بروید و از بالا سمت راست بر روی منو سه نقطه ضربه بزنید.

چگونه استوری را از دید افرادی که جزء فالوئرهای شما نیستند مخفی کنید؟

2. گزینه Hide Your Story را انتخاب کنید. در ادامه بر روی Hide ضربه بزنید.

چگونه استوری را از دید افرادی که جزء فالوئرهای شما نیستند مخفی کنید؟

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin