ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بهترین زمان (روز و ساعت) برای ارسال پست و استوری در اینستاگرام چه موقعی است؟

4 سال پیش

اینستاگرام دارای 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که بیش از 500 میلیون آن هر روز از اینستاگرام دیدن میکنند و شاید جالب باشد که بدانید 71 درصد از کاربران آن زیر 35 سال سن دارند.
اکنون اینستاگرام به عنوان دومین شبکه اجتماعی دنیا بعد از فیسبوک شناخته میشود. همچنین آمارها نشان میدهد که 63 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک بار در روز وارد این برنامه محبوب میشوند.
از آنجا که تعداد کاربران ، پست ها و استوری های ایسنتاگرام در حال افزایش است جذب مخاطب و افزایش محبوبیت نیز پیچیده تر و سختر شده است.
همین امر باعث شده تا افراد به دنبال بهترین زمان برای ارسال های خود در اینستاگرام باشند تا بتوانند در زمانی مناسب محبوبیت خود را بیشتر کنند ، یا اینکه فروش خود را بالاتر ببرند و... .
تحقیقات نشان میدهد که 71 درصد از مشاغل در اینستاگرام فعال هستند ، از آنجایی که هر روز بر اعداد این کاربران افزوده میشود اینستاگرام به عنوان یکی از استراتژی های مهم محسوب میشود. این بررسی ها نشان میدهد که 7 تا 10 هشتگ در اینستاگرام مربوط به کسب و کارها هستند و 50 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک پیج تجاری و کسب کار را دنبال میکنند.
برای انجام بهتر و افزایش مخاطبین خود و همچنین بازخورد بهتر از پست ، استوری و... باید بهترین زمان ارسال ها در اینستاگرام را بدانید.

الگوریتم اینستاگرام در مورد زمان ارسال چگونه است؟

الگوریتم اینستاگرام در مورد زمان ارسال چگونه است؟

جدیدترین الگوریتم اینستاگرام به شدت به زمان ارسال ها اهمیت میدهد ، الگوریتم اینستاگرام تصمیم میگیرد چه افرادی را در هنگام بررسی فید خود ببینید. بنابر این ارسال پست در بهترین زمان (زمان اوج فعالیت کاربران در اینستاگرام) شانس بیشتری به شما برای مشاهده پستتان توسط دیگران دارد.
بر اساس الگوریتم محتوای ارسالی جدید نسبت به محتویات قدیمیتر بیشتر نشان داده میشوند.
شما باید زمانی فعال باشید که اکثر فالوئرهایتان آنلاین هستند و به هنگام بررسی فید اینستاگرام خود پست شما را مشاهده میکنند.
اول از همه ، بگذارید برخی از عواملی که نقش مهمی در دیده شدن پست های شما دارد را بررسی کنیم :

  • زمانی که اکثر فالورئهای شما فعال هستند
  • اختلاف منطقه زمانی
  • گستره مکانی فالوئرها
  • نوع پست ارسالی
  • روز در هفته
  • نوع مخاطبین
  • دفعات ارسال در اینستاگرام


بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام چه زمانی است؟

به نمودار زیر نگاهی بیندازید تا زمان تعامل جهانی در برنامه اینستاگرام را بررسی کنیم :

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام چه زمانی است؟

ممکن است روز اول هفته یعنی شنبه بهترین روز هفته برای ارسال نباشد ، سعی کنید در این روز ساعت های 6 صبح ، 8 صبح ، 10 صبح و 10 شب ارسالی های خود را انجام دهید.

زمان ارسال در روز یک شنبه در مقایسه با شنبه کمی متفاوت است ، در حالی که هر دو روز کاری هستند! تحقیقات نشان میدهد که افراد تمایل دارند که از ساعت 2 صبح ، 4 صبح ، 5 صبح و 9 شب فعالیت بیشتری داشته باشند.

ارسال ها اینستاگرام در چه زمانهایی بهتر است؟

شاید متوجه شده باشید که ارسال در دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه به عنوان بهترین روزهای هفته شناخته میشود که میزان تعامل بالایی را در مقایسه با سایر روزهای هفته بدست آورده است ، بنبار این هیچکسی نمیخواهد که این روزها را برای ارسال پست از دست بدهد.
سعی کنید که در ساعت 5 صبح ، 7 صبح ، 8 صبح ، 3 بعد از ظهر ، 4 بعد از ظهر و 11 شب پست های خود را ارسال کنید.
در بین تمامی ساعت های گفته شده بهترین زمان 3 تا 4 بعد از ظهر است.

همچنین گفته میشود که ارسال در روز پنجشنبه بسیار ارزشمند است. سعی کنید در ساعت 5 صبح ، 9 صبح ، 11 صبح ، 12 بعد از ظهر ، 3 بعد از ظهر ، 4 بعد از ظهر و 7 شب پست های خود را ارسال کنید.
بهترین زمان نیز مانند سایر روزها بین 3 تا 4 بعد از ظهر است.

ارسال در روز جمعه نیز مناسب است اما به مانند چهارشنبه و پنجشنبه مناسب نیست ، بدهی است که جمعه شب زمان مناسبی برای ارسال در اینستاگرام نیست زیرا مردم اکثرا از تعطیلات خود لذت میبرند و خود را برای یک روز کاری آماده میکنند.
بهرتین زمان نیز باری جمعه ساعت 5 صبح ، 1 بعد از ظهر و 3 بعد از ظهر است

ساعت های اوج فعالیت در اینستارگام

ساعت های اوج فعالیت در اینستارگام

همانطور که اکثر ما تجربه کرده ایم پس از بیدار شدن از خواب باید اینستاگرام و برنماه های خود را چک کنیم میتوانیم بگوییم که یک از بهترین زمان ها براس ارسال پست قبل از بیدار شدن افراد است.

آیا منطقه زمانی اهمیت دارد؟

همانطور که قبلا اشاره شد کاربران هنگام اشتراک گذاری در اینستارگام یاید به منطقه زمانی فالوئرهای خود دقت کنند.به عنوان مثال اگر بیشتر فالوئرهای شما آمریکا هستند باید بهترین زمان برای انتشار در آمریکا را انتخاب کنید.

در روز چند ارسال مناسب است؟

در روز چند ارسال مناسب است؟

ارسال مرتب و پشت سرهم پست میتواند باعث پدیدار شدن نتیجه معکوس و از دست دادن مخاطبینتان شود.
تحقیقات نشان میدهد که بهترین پیج ها به طور متوسط روازنه 1.5 پست در روز منتشر میکنند.
اگر میخواهید در یک روز چندین پست را منتشر کنید به این نکته توجه داشته باشید که فاصله زمانی بین ارسال ها حدقل 4 تا 6 ساعت زمان نیاز دارد.

0
کــارمـا :
37
##~~~~~~TEK AŞK BEŞIKAŞ. ###
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
omid_6x