2 تا از بهترین دستگاه های تصفیه هوا

6 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه

دستگاه تصفیه هوا اساساً ماشین های ساده ای هستند که از فن و انواع فیلتر ساخته شده اند. با این حال، یک دستگاه تصفیه هوا با طراحی خوب می‌تواند تقریباً تمام آلودگی های موجود در هوا، مانند گرده‌ها و هاگ‌های کپک، باکتری‌ها، ویروس‌ها و دود را جذب کند.

آنها می توانند کیفیت هوا را بهبود بخشند و به شما کمک کنند راحت تر نفس بکشید.

دستگاه تصفیه هوا با طراحی خوب می‌تواند تمام آلودگی های موجود در هوا را جذب کند و کیفیت هوا را بهبود بخشد که برای افرادی که از آلرژی یا آسم رنج می برند بسیار مفید بوده زیرا کمک میکند راحت تر نفس بکشند.

برای افرادی که از آلرژی یا آسم رنج می برند استفاده از دستگاه تصفیه هوا خانگی با فیلترهای راندمان بالای هپا بسیار مفید است زیرا این دستگاه ها آلرژی های رایج، ذرات ریز معلق در هوا مانند گرد و غبار، دود و گرده‌ها را حذف می کنند.

آزمایش و اندازه‌گیری‌ بیش از 50 دستگاه تصفیه هوا در 9 سال گذشته ثابت کرده است که بهترین دستگاه های تصفیه هوا باید بی صدا و پرقدرت آلودگی ها را شناسایی و پاکسازی کند، که در میان برندهای شناخته شده دو برند کووی و بلو ایر استثنایی و بهترین در بین آنهاست در ادامه به بررسی این دو می پردازیم.

دستگاه تصفیه هوا کووی

دستگاه تصفیه هوا کووی

دستگاه تصفیه هوا کووی یا همان coway به اندازه کافی قدرتمند برای استفاده در یک اتاق بزرگ، به اندازه کافی آرام برای خوابیدن در نزدیکی آن، طراحی و مهندسی شده تا طول عمری بالایی داشته باشد و به اندازه کافی ارزان است تا در چند اتاق متعدد استفاده شود.

دستگاه تصفیه هوا کووی در 30 دقیقه، آلودگی شدید دود را در یک دفتر در کلان شهری آلوده کاهش میدهد. این قابل مقایسه با عملکرد سایر دستگاه های برتر است و در فضاهای آزمایشی متعدد ثابت بوده است.

ما این دستگاه را به روش‌های مختلف فراتر از محدودیت‌های روی کاغذ خود رسانده‌ایم، از جمله کارکردن فیلترهای آن 24 ساعته به مدت دو سال، دو برابر مدت زمانی که توصیه می‌شود و هرگز تزلزل یا ضعیف نشده است. این دستگاه تصفیه هوا ارزش زیادی در هزینه های اولیه و بلند مدت ارائه می دهد.

ابعاد جمع و جور، عملکرد بی صدا و خاموش شدن نور نمایشگر آن را به ویژه برای استفاده در اتاق خواب مناسب می کند.

فیلترهای دستگاه تصفیه هوا کووی قابل تعویض هستند و کنترل های مشابه دستگاه های مختلف به شما امکان می دهد چراغ های نمایشگر را خاموش کنید.

دستگاه تصفیه هوا خانگی کووی عملکردی استثنایی در پاکسازی آلودگی و ذرات معلق در هوا دارد و 99.9 درصد از دود اتاق آزمایش ما را تنها در 30 دقیقه تهویه کرده است. ما دستگاه تصفیه هوا کووی را به دلیل مصرف انرژی کمتر، ابعاد کوچکتر و ویژگی خاموش کردن نمایشگر دستی ترجیح می دهیم.

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر یا همان blueair از نظر قابلیت‌هایی شبیه به بعضی مدل های دستگاه های کووی همچون Airmega AP-1512HH Mighty، Airmega 200M  است، با عملکردی بی‌صدا، بهره ‌وری انرژی فوق‌العاده ای دارد و دارای کنترل پنلی است که پس از تنظیم، به‌طور خودکار کم نور می‌شود و همچنین ظاهری بسیار جذاب با روکشی قابل شستشو در چندین رنگ دارد.

شرکت بلوایر توصیه می کند فیلترها را هر شش ماه یکبار تعویض کنید .

دستگاه تصفیه هوای مدل Blueair Blue Pure 211 plus هوای بیشتری را در ساعت نسبت به دیگر انتخاب‌های ما فیلتر می‌کند، که باعث می‌شود در فضاهای بزرگ تا 650 فوت مربع، به‌ویژه آن‌هایی که پلان‌های کف باز یا سقف‌های بلند دارند، سریع‌تر به میزان ذرات آلوده دست پیدا کرده و حفظ شود.

اما آنها با اکثر تصفیه کننده های فضای بزرگ دیگر قابل مقایسه هستند. در آزمایش ما، Blue Pure 211 plus عملکردی استثنایی داشت و بی صدا و جذاب بود.

0
کــارمـا :
30
یونیت هیتر Unit Heater یا واحد گرم کننده دستگاهی است یک فصلی که از آن برای گرم کردن فضاهای بزرگ مانند سالن‌ها و کارخانجات و فضاهایی که نیاز کمی به هوای تازه دارند .
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
banooasal1400