آموزش عضویت در پیامرسان بیسفون پلاس

1397/4/25 18:44

بیسفون یکی دیگر از پیامرسان های داخلی است که سابقه قدیمیتری نسبت به بقیه رقبا خود دارد. در بیسفون تقریبا همه انتظاراتی که از یک پیامرسان دارید را میتوانید در آن پیدا کنید. مانند : پیام دونفره ، گروه ، کانال ، تماس صوتی ، اشتراک فیلم-عکس-ویدیو ، قابلیت Call out (با استفاده از امکان call out بیسفون ، می‌توانید با شماره تلفن همراه یا حتی ثابت در هر جای دنیا با قیمتی به صرفه تماس بگیرید)

از معایب بیسفون میتوانیم به نداشتن تماس ویدیویی ، استیکر و ربات اشاره کنیم ، و همچنین بیسفون فقط بر روی پلتفرم اندروید و ios قابل اجرا است و خبری از نسخه تحت وب،ویندوز،لینوکس و مَک نیست.


دانلود بیسفون پلاس

فعلا بیسفون پلاس برای دو نسخه اندروید و ios ارائه شده است.

پس از دانلود و نصب برنامه بیسفون صفحه ای مانند زیر مشاهده خواهید کرد. کشور مورد نظر خود را انتخاب و شماره خود را بدون صفر وارد کنید. تیک I accept terms and conditions را زده و بر روی تیک بالا صفحه ضربه بزنید.

صفحه ورود شماره در بیسفون

اگر پیامی مانند زیر برای شما نمایش داده شد بر روی OK ضربه بزنید.

تایید شماره موبایل در بیسفون

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنیم پیامک کد فعال سازی برای شما ارسال شده و برنامه به طور اتوماتیک آنرا خوانده و شما را تایید خواهد کرد.

دریافت کد فعال سازی بیسفون

پس از مشاهده تصویر زیر متوجه میشویم که کار ما برای ثبت نام در بیسفون به اتمام رسیده است. توضیحات اجزا صفحه اصلی در تصویر گفته شده است.

آشنایی با جزئیات صفحه اصلی بیسفون پلاس


تغییر اطلاعات پروفایل و ایجاد آی دی در برنامه بیسفون

دومین کاری که پس از نصب برنامه بیسفون باید انجام داد تغییر اطلاعات حساب از قبیل نام و تصویر پروفایل و ایجاد id است.

مطابق تصویر زیر مراحل را طی کنید :

تغییر اطلاعات پروفایل و ایجاد آی دی در برنامه بیسفون

id یا username نامی یکتا است که توسط آن میتوانید دیگران را پیدا کنید و به آنها پیام بفرستید.هر حساب کاربری در بیسفون فقط میتواند یک نام کاربری داشته باشد و نباید نام کاربری وارد شده نباید قبلا توسط کسی دیگر ثبت شده باشد.


تغییر زبان بیسفون پلاس

ممکن است زبان برنامه شما در حالت عادی انگلیسی باشد (چنانچه زبان گوشی شما فارسی باشد زبان برنامه بیسفون هم فارسی خواهد شد)

برای تغییر زبان برنامه بیسفون کافی است مراحل زیر را طی کنید :

تغییر زبان بیسفون


ارسال پیام برای دوستان خود در بیسفون پلاس

در صفحه آغازین پیامرسان بر روی علامت + ضربه زده تا لیست دوستانتان که عضو بیسفون هستند نمایش داده شود. یکی از دوستان خود را انتخاب تا صفحه چت مخصوص آن باز شود. سپس اقدام به ارسال متن ، عکس ، صوت ، ویدیو و یا ویس کنید.

ارسال پیام در بیسفون


پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را مطالعه کنید.




0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza