ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

4 راهی که برندها می توانند از کامنت پین شده اینستاگرام استفاده کنند

2 سال پیش - خواندن 7 دقیقه

سلام اینستاگرام کامنت پین شده کامنت ترول خداحافظ

ویژگی کامنت پین شده اینستاگرام با هدف مقابله با تعاملات منفی یا توهین آمیز در سیستم عامل ، به شما کمک می کند پست ها را تعدیل کرده و با اطلاعات غلط یا قلدری مقابله کنید.

به علاوه می توانید از آن برای پاسخ به س FAالات متداول و توصیفات مرکز توجه استفاده کنید!

در اینجا 4 روش استراتژیک وجود دارد که می توانید از کامنت پین شده اینستاگرام برای تجارت خود استفاده کنید:

فهرست مطالب: 

  1. ویژگی کامنت پین شده اینستاگرام چیست؟
  2. 4 روش استفاده از کامنت پین شده اینستاگرام برای کسب و کار شما
  3. نحوه استفاده از کامنت پین شده اینستاگرام

ویژگی کامنت پین شده اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام در سال جاری چند ویژگی برای کمک به مقابله با کامنت منفی و قلدری در سیستم عامل خود منتشر کرده است ، از جمله امکان پاک کردن کامنت به صورت عمده ، محدود کردن حساب هایی که مرتکب مجرم هستند و انتخاب افرادی که می توانند شما را ذکر یا برچسب گذاری کنند.

 

کامنت پین شده اینستاگرام یکی دیگر از ابزارهای تعدیل نظر است. با Pinterest اشتباه گرفته نشود ، کاربران می توانند حداکثر سه نظر را در قسمت بالای کامنت خود انتخاب و پین کنند.

 

شما نمی توانید نظر خود را سنجاق کنید اما می توانید در کامنتی که انتخاب می کنید استراتژیک باشید - زمان و توجه کمتری را روی ترول ها و کامنت هرزنامه صرف کنید و بر روی توصیفات و مبتدیان مکالمه تمرکز کنید.

کامنت در اینستاگرام مهم هستند - آنها به شما درمورد جامعه خود بینشی می دهند ، به شما امکان می دهند روابط برقرار کرده و به سوالات پاسخ دهید. و کامنت پین شده به شما کمک می کند تا آنها را تعدیل کنید.

 شما می توانید با خرید کامنت اینستاگرام از دیجی فالوور به سرعت کامنت های با کیفیت و دلخواه خود را دریافت نماید.

4 روش استفاده از کامنت پین شده اینستاگرام برای کسب و کار شما

آماده پین کردن کامنت در اینستاگرام هستید؟

مارک ها ، سازندگان ، اینفلوئنسرها و مدیران شبکه های اجتماعی می توانند از این ویژگی برای جلب کامنت مثبت ، مبارزه با اطلاعات نادرست ، پاسخ به س سوالات متداول و موارد دیگر استفاده کنند.

در اینجا 4 روش وجود دارد که می توانید از کامنت پین شده اینستاگرام برای تجارت خود استفاده کنید:

  توصیفات کانون توجه در مورد ارسال محصولات 

طبق یک نظرسنجی ، 91٪ از مصرف کنندگان می گویند بررسی های مثبت احتمال خرید آنها از یک تجارت را بیشتر می کند. در حالی که این نظرسنجی در درجه اول بررسی وب سایت ها بود ، مهم است که توصیفات را نیز در استراتژی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید.

پین کردن کامنت مثبت بر روی پست های محصول ، به شما امکان می دهد توصیفات را در زمان واقعی برجسته کنید. به شما این امکان را می دهد که جامعه شما از طرفدارانی که از محصولات شما استفاده می کنند و عاشق آن هستند ، چیزی بشنود.


پین کردن این توصیفات در بالای یک موضوع همچنین می تواند به مبارزه با هرزنامه یا ترول کمک کند ، زیرا در کامنت بیشتر به پایین هدایت می شوند.

اگر مشتری احتمالی توصیه شخصی را که قبلاً از شما خرید کرده است مشاهده کند ، احتمالاً ممکن است به فروشگاه شما مراجعه کند - این به شما در ایجاد اعتماد و اعتبار در محصول شما کمک می کند.

بردن؟ بعضی اوقات بهتر است به انجمن خود اجازه دهید صحبت های شما را انجام دهد. آنها به یک دلیل برند شما را دوست دارند و اگر از اشتراک گذاری خوشحال هستند ، توجه آنها را به آنها جلب کنید!

نکته: تعامل کامنت پین شده خود را کنترل کنید - این یک روش عالی برای جمع آوری بازخورد ، درک مخاطبان و اطلاع رسانی استراتژی محتوای شما است.

 مسئولیت پذیری را بپذیرید 

مطالعه انجام شده در سال 2019 نشان داد که 74٪ از مصرف کنندگان فکر می کنند مارک ها باید در مورد موضوعات مهم موضع بگیرند. و در این سال جنبش های اجتماعی در اینستاگرام دوباره زنده شد - به ویژه Black Lives Matter.

مارک ها ، سازندگان محتوا و تأثیرگذاران صنایع مختلف - مانند بعداً ، کوتن و کرل میکس - بیانیه هایی را منتشر کردند که از این جنبش حمایت می کرد و خواستار تغییر بود.

نظرات پین شده اینستاگرام - نمونه های BLM

پس از ارسال های اولیه ، مارک های تجاری مملو از کامنت مخاطبانشان شد که می پرسند چه اقدامات عملی دیگری را انجام می دهند. آیا آنها کمک مالی می کردند؟ چه تعداد کارمند سیاه پوست در سمت های رهبری داشتند؟

پاسخ به یک نظر و پین کردن آن در بالای یک موضوع ، مانند بعدا ، نشان می دهد که شما از پاسخگویی نمی ترسید.

به جای حذف یا جلوگیری از سوالات سخت ، با جامعه خود درگیر شوید و اعتماد آنها را به تجارت خود افزایش دهید.

کامنت پین شده اینستاگرام را فرصتی برای نشان دادن شفافیت ، انسانی سازی نام تجاری خود و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوطه بدانید.

 سوالات متداول پاسخ دهید 

محصول جدیدی راه اندازی می شود؟ با ارسال پیام ، از مخاطبان شما سوالاتی ارائه می شود - و آنها معمولاً سوالتی هستند (چه کسی ، چه کسی ، کجا ، چه زمانی و چرا).

پاسخ به سوالات متداول پیش بینی شده و پین کردن آن می تواند از گسترش هرگونه اطلاعات غلط جلوگیری کند.

به عنوان مثال ، یک مارک تجاری که یک مرطوب کننده جدید SPF راه اندازی می کند می تواند کامنت خود را در مورد مواد تشکیل دهنده ، مکان موجود یا بسته بندی پایدار سنجاق کند.


پین کردن این کامنت باعث دیده شدن بیشتر آنها شده و شما را از پاسخ دادن به یک سوال چند بار بازمی دارد.

نتیجه؟ جامعه ای کاملاً مطلع ، سوالات تکراری کمتر و بینش ارزشمند در مورد پاسخهایی که جامعه شما به دنبال آن است.

نکته: از س FAالات متداول برای کمک به ساخت کپشن های مربوط به محصول جدید خود استفاده کنید. اگر مواد تشکیل دهنده برای مخاطبان شما مهم هستند ، اطمینان حاصل کنید که در یک پست ثانویه روی آنها تمرکز می کنید.

  مکالمه را تشویق کنید 

اینستاگرام مکانی عالی برای مکالمه و رشد جامعه شماست.

پین کردن کامنت برانگیز در مورد پست های شما می تواند منجر به مکالمه در میان مخاطبان شما شود - افزایش تعامل.

یک حساب مم ، یا یک وبلاگ نویس - مانند Janea Brown - می تواند کامنت خنده داری را نشان دهد که دیگران را ترغیب می کند لطیفه ها یا سخنان خود را به اشتراک بگذارند.

به همین ترتیب ، یک خالق که در مورد بیماری روانی یا مثبت بودن بدن صحبت می کند ، می تواند کامنت شخصی را که خواندن برای دیگران مفید است سنجاق کند و بداند که آنها تنها نیستند.

پین کردن کامنت به مخاطبان شما یادآوری می کند که آنها نه تنها با شما درگیر هستند بلکه با یکدیگر نیز درگیر می شوند. به آنها امکان می دهد با دیگران در انجمن شما ارتباط برقرار کنند - ایجاد فضای آنلاین سرگرم کننده ، باز یا آموزشی.

نکته: هنگام تهیه کپشن های خود ، سعی کنید دستورالعمل هایی را در اختیار شما قرار دهد که مخاطبان شما را به نوشتن نظر ترغیب کند. می توانید یک جای خالی را وارد کنید ، یک سوال بپرسید یا یک نقل قول که بحث را برانگیزد.


نحوه استفاده از کامنت پین شده اینستاگرام

در اینجا یک مرحله به مرحله چگونگی عملکرد پین کردن کامنت در اینستاگرام آورده شده است:

ابتدا ، برای پین کردن نظر ، روی iOS به سمت چپ بکشید (یا روی Android ضربه بزنید). گزینه هایی برای گزارش ، حذف یا پاسخ همراه با یک نماد pushpin جدید ظاهر می شود.

بعد ، روی نماد pushpin ضربه بزنید و نظر پین می شود.

چند نکته که باید توجه داشته باشید:

  • شما نمی توانید نظر خود را روی موضوعی سنجاق کنید - به یاد داشته باشید که در کامنتی که برای پین کردن انتخاب می کنید استراتژیک باشید!
  • شما می توانید حداکثر سه نظر را پین کنید - عاقلانه انتخاب کنید (یا به سادگی لغو پین را بزنید و نظر دیگری را دوباره سنجاق کنید)
  • اگر نظر شخصی را سنجاق کنید ، او اعلانی دریافت می کند - مشابه برچسب یا نام

بنابراین ، آیا شروع به پین کردن کامنت در اینستاگرام می کنید؟

این نه تنها یک ابزار تعدیل کننده مفید است ، بلکه راهی ساده برای مقابله با اطلاعات غلط ، کانون توجه طرفداران علاقه مند به تجارت شما ، پاسخگویی به سQالات متداول ، و تجاری سازی برند شما با در نظر گرفتن مسئولیت هرگونه اشتباه است.

0
کــارمـا :
66
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ek3nk4r