افزایش عملکرد سیستم در حین بازی های رایانه ای با GameMode

1397/7/22 11:47

در هنگام بازی کردن با رایانه باید یک سری از ویژگی های فعال در ویندوز را غیرفعال کنید تا بتوانید از منابع سیستم برای بازی ها به نحو احسن استفاده کنید. علاوه بر این باید گزینه هایی که اعلان های مختلف را در ویندوز نمایش میدهند و باعث خارج شدن ما از بازی میشود را غیرفعال کنیم. در این مقاله قصد داریم تا برنامه ای را به شما معرفی کنیم که میتواند با غیرفعال کردن ابزارها و قابلیت های ویندوز در روند اجرای بازی ها موثر باشد.
برنامه GameMode X برخی از برنامه ها و خدمات فعال مانند Windows Defender ، Microsoft Cortana ، Superfetch یا بروزرسانی خودکار ویندوز را غیرفعال میکند. با استفاده از GameMode X میتوانید به راحتی این تغییرات را در ویندوز اعمال کنید تا منابع برای اجرای بهتر بازی ها آماده شوند.


چگونگی کار با برنامه GameMode X

در ابتدا ایــنــجـا کلیک کرده تا برنامه GameMode X را از سایت گیت هاب دانلود کنید.

GameMode X دانلود

رابط کاربری GameMode X دارای سه دکمه و دو لیست است. لیست آبی سرویس ها و سایر ویژگی های ویندوز 10 که قبل از اجرای بازی میخواهید غیرفعال شوند را نمایش میدهد و لیست سبز برای زمانی است که شما بازی را انجام داده اید و قصد بازگشت تغییرات به حالت قبل را دارید.

رابط کاربری GameMode X

قبل از بازی کردن برنامه GameMode X را اجرا کنید ، بر روی دکمه آبی ON کلیک کرده و پس از آن بر روی Reboot کلیک کنید.
ویندوز شما راه اندازی مجدد خواهد شد تا سیستم منابع خود را برای اجرای بهتر بازی ها آزاد کند. با شروع ویندوز بازی را آغاز کرده و از آن لذت ببرید.

پس از اتمام بازی در صورتی که قصد بازگشت تغییرات را دارید برنامه GameMode X را مجدد اجرا کرده و بر وی دکمه سبز رنگ Stopped کلیک کنید. با زدن این دکمه تمامی تغییرات فعال خواهند شد ، در نهایت بر روی Reboot کلیک کنید تا مجدد سیستم راه اندازی شود.



از طرف توسعه دهنده این برنامه هیچ آموزش و راهنمایی در مورد این برنامه ارائه نشده است ، اما خوشبختانه توسعه دهنده با قرار دادن کد منبع باز C به ما کمک کرد تا پس از بررسی هایمان متوجه این بشویم که برنامه از طریق تغییرات در رجیستری ویندوز باعث فعال و غیرفعال شدن قابلیت ها و ویژگی های ویندوز میشود.

این برنامه میتوانید در اجرای بازی های آنلاین برای شما مفید باشد چون تمامی پهنای باند اینترنت را در اختیار بازی آنلاین قرار میدهد.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin