چگونگی اجرا بازی های اندرویدی در رایانه به صورت تمام صفحه

1397/11/12 17:14

قبلا در مقاله ای برترین برنامه های شبیه ساز اندروید در رایانه را با هم بررسی کردیم ، همانطور که میدانید برنامه های شبیه ساز اندروید میتوانند برنامه ها و بازی های اندرویدی را در رایانه اجرا کنند.
یکی از دلایل محبوبیت این شبیه سازها بخاطر اجرای  بازی های اندرویدی بر روی رایانه است اما بسیاری نمیدانند که چگونه بازی اندرویدی را با کیفیت بالا و تمام صفحه بازی کنند زیرا رزولیشن بازی های اندرویدی کوچکتر از رزولیشن صفحه نمایش هستند و گیمر پس از مدتی بخاطر تصویر کوچک بازی خسته میشود.
برای لذت بردن از بازی و همچنین تمام صفحه بازی کردن با ما در این مقاله همراه باشید تا دو روش که به واسطه آنها میتوانید بازی را با کیفیت و تمام صفحه در صفحه نمایش رایانه انجام دهید را معرفی کنیم.
در این مقاله میخواهیم بازی Street Racing 3D که یک بازی محبوب اندرویدی است را برای نصب و بازی مورد بررسی قرار دهیم.

بازی Street Racing 3D


1) توسط شبیه ساز (Emulator)

ساده ترین و بهترین روش برای اجرای بازی ها اندرویدی همین روش استفاده از برنامه شبیه ساز است ، در حالی که نمونه های زیادی از این برنامه ها وجود دارند فقط تعداد انگشت شماری مناسب هستند که قبلا در اینجا آنها را معرفی کرده ایم. برنامه BlueStacks یکی از بهترین این شبیه سازها است که برای اجرای بازی های اندرویدی بسیار مناسب است ، وب سایت رسمی تولید کننده BlueStacks ادعا دارد بیش از یک میلیون بازی در هر ماه در این پلتفرم انجام میشود و سرعت این شبیه ساز 6 برابر سریعتر از Samsung Galaxy S9+ است.

BlueStacks

پس از دانلود و نصب شبیه ساز باید به گوگل پلی در BlueStacks رفته و فقط بازی مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید.

همانطور که انتظار میرفت در Bluestacks میتوانید بازی های زیادی را دانلود کنید، میتوان گفت اجرای این بازی ها با سرعت فوق العاده ای انجام خواهد شد و تجربه بی نظیری از بازی را در رایانه نسبت به گوشی یا تبلت اندرویدی تجربه خواهید کرد.

شبیه ساز BlueStacks دقیقا تمامی تجربیات و کنترل های بازی را در یک صفحه بزرگتر ارائه میکند و به راحتی میتوانید آنرا تمام صفحه بازی کنید ، شبیه سازهای دیگری همانند Nox و Genymotion نیز برای اجرا بازی ها مناسب هستند.

2) بدون شبیه ساز

اجرای بازی ها در شبیه سازها دردسرهای لازم خود را دارند و بسیاری از کاربران علاقه ای به اجرا بازی ها در شبیه ساز ها را ندارند ، بنابر این میتوان خبر خوبی را برای این افراد داد و آن هم این است که میتوانند بازی ها را در مرورگر گوگل کروم اجرا کنند فقط کافی است افزونه ای به نام Welderio(Arc Welder) را دانلود و نصب کنید.

Arc Welder معمولا برای بار اول نصب نمیشود بلکه باید برای نصب آن چندین بار تلاش کنید ، پس از نصب موفقیت آمیز در مرورگر افزونه های خود را مشاهده خواهید کرد ، در اولین قدم افزونه از شما میخواهد تا یک فایل APK که فرمت برنامه ها و بازیهای اندرویدی است را انتخاب کنید بنابر این بر روی Add your APK کلیک کنید.

بازی های اندرویدی را میتوانید به راحتی در موتورهای جستجو پیدا کنید و به طور مستقیم با فرمت APK دانلود کنید ، یکی از این سایت ها Apkpure است.

دانلود اندروید

فایل APK را دانلود کنید.

هم اکنون باید فایل APK را در رایانه خود مشاهده کنید.

فایل APK را در رایانه انتخاب کنید تا اگر هیچ مشکلی وجود نداشته باشد بازی بدون مشکل نصب شود.
در قسمت Test your App میتوانید تنظیمات مختلفی را برای چگونگی اجرای بازی اعمال کنید بر روی دکمه Test کلیک کنید.

اجرا بازی اندروید در مرورگر کروم

اجرای بازی در مرورگر میتواند به مراتب بهتر از شبیه سازها باشد و هیچ چیزی کمتری از گوشی و شبیه ساز ها ندارد.

نتیجه گیری

همزمان با اجرای بازی گوشی هوشمند در رایانه میتوانید با برنامه های XSplit یا OBS از صحنه بازی فیلم برداری کنید و صدای بازی ها را با هدفون رایانه گوشی دهید.
هم اکنون نظر خود در در مورد تجربه بازی در شبیه سازها و مرورگر را بیان کنید ، از کدام روش اجرا بازی ها در رایانه لذت بردید؟ نظرات خود را در همین صفحه با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza