ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

6 روش برای حل خطا Sorry, something went wrong در اینستاگرام

4 سال پیش

گاهی اوقات ممکن است در هنگام استفاده از اینستاگرام با خطای “sorry, something went wrong” مواجه شوید ، این خطا بارها و بارها میتواند بر روی گوشی شما نمایش داده شود ، در این پست تمامی راه حل های موجود برای برطرف کردن این خطا را معرفی خواهیم کرد.

خطا Sorry, something went wrong در اینستاگرام


1. چند ساعتی منتظر بمانید

گاهی اوقات اینستاگرام در حال بروزرسانی سرورهای خود است یا اینکه مشکلی در سرورهای اینستاگرام و خطوط اینترنتی رخ داده است که دلیل نمایش این خطا است.
متاسفانه شما هیچ راه حلی در این مواقع به جز صبر کردن ندارید ، بنابر این بهتر است که چندین ساعت صبر کرده و چنانچه مشکل شما حل نشد به سراغ راه حل های دیگر بروید.


2. حافظه کَش اینستاگرام را حذف کنید

گاهی اوقات فالیهای اضافی و خراب در حافظه کَش اینستاگرام باعث بروز مشکلاتی از جمله نمیاش خطای sorry, something went wrong میشود.
 برای همین به تنظیمات گوشی رفته و بر روی Apps ضربه بزنید ، در بخش Downloaded برنامه Instagram را پیدا کرده و بر روی آن مجدد ضربه بزنید.
از مشخصات برنامه بر روی Clear cache ضربه زده تا حافظه کش اینستاگرام حذف شود (در برخی از گوشی ها باید وارد قسمت Storage شوید).

اگر حافظه پنهان یا همان کش را در مرحله قبلی پاک کردید و کماکان مشکل پابرجا بود باید داده های برنامه اینستاگرام را پاک کنید. برای همین به تنظیمات رفته و وارد Apps شوید سپس وارد Downloaded شده و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید.
در صفحه مشخصات بر روی Clear Data ضربه بزنید (در برخی از گوشی ها باید وارد قسمت Storage شوید).

برای حذف حافظه کش در گوشی های آیفون مراحل زیر را انجام دهید :
1. به Settings > General > iPhone Storage بروید.
2. اینستاگرام را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید.
3. بر روی Offload App ضربه بزنید تا حافظه کش اینستاگرام پاک شود.


3. از طریق حساب کاربری فیسبوک وارد اینستاگرام شوید

از آنجیی که که کاربران میتوانند حساب اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنند یکی از روش های حل این خطا ورود توسط حساب کاربری فیسبوک است. اگر شما در ورود به اینستاگرام مشکلی دارید و قبلا حساب کاربری اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده اید سعی کنید که در هنگام ورود از حساب کاربری فیسبوک لاگین کنید این راه حل ممکن است مشکل شما را حل کند.


4. از نسخه ویندوز یا مَک اینستاگرام استفاده کنید

شما میتوانید با استفاده از برنامه اینستاگرام نسخه ویندوز یا مک همان کارهایی را انجام دهید که در برنامه اینستاگرام انجام میدهید.
روش ها و برنامه های زیادی برای ورود به اینستاگرام وجود دارد که ما سه روش آن را معرفی میکنیم :

روش 1 :

1. به Microsoft Store یا Mac App Store بروید.
2. برنامه instagram را جستجو کنید و آنرا نصب کنید.
3. اطلاعات هویتی خود را برای لاگین وارد کنید.

روش 2 : نصب شبیه ساز BlueStacks

برخی از شبیه ساز ها مانند BlueStacks میتوانند برنامه های مختلف را در رایانه اجرا کنند ، بنابر این شما میتوانید اینستاگرام را توسط BlueStacks نصب کرده و لاگین کنید.
1. به وبسایت BlueStacks بروید.
2. برنامه را برای نسخه ویندوز یا مَک دانلود کنید.
3. برنامه را نصب کنید.
4. اطلاعات هویتی خود را برایلاگین وارد کنید.

روش 3: از برنامه های کاربردی دیگر استفاده کنید.

برنامه های زیادی برای کار با اینستاگرم وجود دارند که هر کدام قابلیت های جداگانه ای از اینستاگرام را ارائه میکنند ، قبلا در سایت omigo.ir چندین برنامه معرفی شده است که میتوانید پست های مربوط به آنها را جداگانه مطالعه کنید.


5. به طور موقت حساب کاربری خود را غیرفعال کنید

شما میتوانید حساب کاربری خود را به طور موقت غیرفعال کنید و بعد از چند روز مجدد لاگین کنید. برای اینکار شما میتوانید به وب سایت instagram.com رفته و سپس به حساب کاربری خود لاگین کنید ، بر روی آیکون Settings کلیک کرده و Edit Profile را انتخاب کنید.
اینبار temporarily disable را انتخاب کنید.
دلیل و رمزعبور خود را وارد کنید و بعد از چند روز مجدد به حساب کاربری خود به صورت عادی لاگین کنید.


6. با مرکز راهنمای اینستاگرام تماس بگیرید

اگر تمامی راه حل های گفته شده را انجام داده و کماکان مشکل شما حل نشد میتوانید به طریق مرکز راهنمای اینستاگرام تماس بگرید. با این حال تماس با پشتیبانی کار آسانی نیست و بسیار کم جواب خواهید گرفت ولی به هر حال مجبور هستید که منتظر بمانید در برخی از حالات ممکن است چندین هفته پاسخگویی به شما زمانبر باشد.

0
کــارمـا :
42
و خدایی که در همین نزدیکیست...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
seyed68