ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آموزش اجرا بازی های کامپیوتری بر روی گوشی اندروید

4 سال پیش

احتمالا برایتان پیش آمده که بخواهین بازی های اندرویدی را در کامپیوتر خود اجرا کنید که خوشبختانه شبیه سازهای زیادی برای این کار وجود دارند که میتونید نصب کنید و بازی ها و برنامه های اندرویدی را روی اون اجرا کنید.
اما آیا تا به حال با خودتون فکر کردین که میشه بازی های کامیپوتری را روی گوشی اندرویدی اجرا کرد یا خیر؟ آیا میشه بازی های کامپیوتری خودمو روی تبلت اجرا کنم؟
در جواب باید بگوییم بله امکانپذیر است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم اما توجه کنید که بازی های جدید با رم و گرافیک بالا نمیتونن روی گوشی اندروید که مشخصات سخت افزاری کمی دارند اجرا شوند در این صورت باید به سراغ سوین روش که گفته ایم بروید.


جستجو نسخه اندرویدی بازی

جالب است بدانید که برخی از بازی ها به غیر از نسخه کامپیوتری نسخه اندروید آن را هم ارائه میکنند ، پس اگر شما میخواهید یک بازی را در گوشی خود اجرا کنید باید در گوگل جستجو بزنید و نسخه اندروید اون را دانلود کنید.
بازی های زیادی قابل مثال هستند که چند مورد آنها عبارت اند از : Baldur’s Gate ،  Planescape: Torment و Grand Theft Auto: San Andreas


استفاده از شبیه سازها

اگر طرفدار بازی های قدیمی هستید شبیه سازهای زیادی هستند که میتونید توسط اونها بازی های قدیمی را روی گوشی اجرا کنید ، بنابر این به سراغ قفسه سی دی و حتی فلاپی های خود بروید و آنها را روی کامپیوتر خودتون بریزید و به کارت SD انتقال دهید و با یک برنامه شبیه ساز مخصوص این کار بازی را اجرا کنید.
به طور مثال با برنامه DOSBox Turbo میتونید این بازی های قدیمی را به سادترین شکل ممکن اجرا کنید.

استریم کردن بازی ها

گزنیه های گفته شده در بالا برای بازی های قدیمی و بازی های جدید که نسخه اندروید هم ارائه میشود گفته شد اما برای برخی از بازی ها که قدرت اجرای آنها را در گوشی ندارید میتوانید بازی را در رایانه خود اجرا کنید ولی در گوشی بازی را مشاهده کنید.
اگر شما دارای یک کارت گرافیکی انویدیا هستید میتوانید از Nvidia GameStream استفاده کنید همچنین برنامه Remotr Game Streaming هم میتونید استفاده کنید.
Remotr نیز یک برنامه دیگر است که در بسیاری از گوشی های اندریوید کار میکند ، برای همین باید به سایت Remotr رفته و نسخه اندروید و ویندوز اون را بر روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید.

0
کــارمـا :
42
و خدایی که در همین نزدیکیست...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
seyed68