ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

7 روش برتر بازاریابی اینستاگرام برای سال 2021

2 سال پیش - خواندن 20 دقیقه


آیا می دانید روند  بازاریابی اینستاگرام در سال 202۱ چگونه خواهد بود؟

 در سال 2021 ، شاهد ادامه تغییر شکل اینستاگرام به یک پلت فرم تجارت الکترونیکی و یک پلت فرم ویدیویی با فرم طولانی به همراه تمرکز جدید بر تبدیل از طریق بازاریابی تأثیرگذار خواهیم بود.

شماره 1: لایک های پنهان یک تغییر بصری در محتوا ایجاد می کنند 

در سال 2021 تغییر بزرگی در محتوای بصری در اینستاگرام مشاهده خواهد شد ، ارسال پست های بسیار هدفمند تر شده است و کاربران به تولید محتوا های ویدیویی طولانی تر سوق پیدا کرده اندو

این حرکت قبلا توسط مارک های و برند های معتبر اجرا شده بود و حالا در بین عموم مردم بیشتر گسترش پیدا کرده است ، این خبر خوبی برای بازاریابان اینستاگرام در همه جا است که نمی خواهند ساعت ها برای ویرایش عکس های خود وقت بگذارند.

این روند برای محتوای ویدیویی نیز خبر خوبی است! ما همچنان محتوای ویدئویی بیشتری را در اینستاگرام مشاهده خواهیم کرد ، زیرا ویدئو در اینستاگرام به لطف عملکرد در صفحه کاوش ، واقعاً در افزایش دسترسی شما موثر است .

با تشکر از پیشرفت بیشتر دوربین های تلفن ما ، اکنون گرفتن یک فیلم با کیفیت بالا از کف دست بسیار ساده است و مصرف کنندگان از دیدن محتوای معتبر بیشتر از محتوای تنظیم شده لذت می برند. (می توانید از TikTok برای این تغییر تشکر کنید - اما بعداً در مورد آن بعداً بیشتر توضیح دهید).

در سال 2021 ، سعی کنید به جای عکس ، فیلم 3-10 ثانیه ای از یک لحظه خاص را ارسال کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد! اگر برای تطابق با خبرمایه خود نیاز دارید کمی فیلم خود را ویرایش کنید ، من برنامه های Tezza یا VSCO را پیشنهاد می کنم (هر دو در iOS و Android موجود است).

اما اگر واقعاً شاهد تغییر چشمگیر محتوای تصویری در اینستاگرام هستیم ، این امر به لایک های پنهان متکی است. اینستاگرام در حال آزمایش لایک های پنهان در حساب ها در سراسر جهان است و بسیاری از کشورها مانند کانادا و استرالیا ماه ها است که تعداد بازدیدهای عمومی را ندارند.

پیام اصلی اینستاگرام برای این تغییر رسیدگی به نگرانی های مربوط به بهداشت روان ، به ویژه در مورد نوجوانان بود ، اما بسیاری از بازاریابان (مانند خودم) به دلیل دیگر این تغییر نیز اشاره کرده اند: واداشتن افراد برای ارسال مطالب بیشتر به فید خود.

به عنوان خالقان ، کاربران و مارک ها در سال های اخیر تأکید بیشتری بر لایک داشته اند ، میزان ارسال مطالب خبره هر ساله کاهش می یابد.

در گزارش بازاریابی وضعیت اینفلوئنسر با Fohr ، تحقیقات ما نشان می دهد که پست های خوراک سال به سال کاهش می یابد:

گزارش بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام: ارسال های اینستاگرام در هر هفته

کاربران اینستاگرام فقط "بهترین" محتوای خود را برای خبرمایه ذخیره می کنند ، تا تلاش کنند نرخ تعامل خود را در همه پست های فید خود بالا نگه دارند. انتظار می رود اینفلوئنسرها در سال 2021 فقط 2 بار در هفته در شبکه خود ارسال کنند !

اما با حذف لایک ها ، نظریه اینستاگرام این است که افراد می توانند خلاقیت بیشتری داشته باشند و بدون نگرانی از میزان لایک گرفتن در یک پست ، آنچه را که می خواهند ارسال کنند. اگر این موفقیت آمیز باشد ، شرط می بندم که اینستاگرام نیز در افزایش پست های فید مشاهده شود .

اما همانطور که گفتم ، این به این بستگی دارد که اینستاگرام آزمایش لایک های پنهان خود را گسترش دهد ، اما من پیش بینی می کنم که لایک ها برای سال 2021 برای همیشه پنهان شوند .

به محض این که این اتفاق افتاد و همه در یک سطح بازی مساوی قرار گرفتند ، من فکر می کنم که تغییر چشمگیر تری در محتوای بصری و افزایش ارسال به خبرمایه شما مشاهده خواهیم کرد.

بنابراین ، چرا پست های فید برای اینستاگرام بسیار مهم هستند؟

خوب ، از زمان انفجار داستان های اینستاگرام ، تعداد بیشتری از کاربران اینستاگرام به جای پیمایش در خبرخودشان ، وقت خود را صرف تماشای داستان می کنند ، جایی که دلار تبلیغات اصلی است ( تبلیغات استوری ها در حال رشد هستند ، اما از آنجا که جدیدتر هستند ، محدودیت بیشتری دارند گزینه های تبلیغات و موجودی تبلیغات پایین تر).

زمان کمتری برای ویرایش ، زمان بیشتر برای ایجاد محتوا و ادغام ویدیو در همه موارد. شما می توانید با داشتن انعطاف پذیری در ارسال مطالب بیشتر ، با محدودیت های کمتری ، خلاق باشید و دوباره به خوراک خود فکر کنید و ببینید که مخاطبان شما به آن چگونه واکنش نشان می دهند.

بخاطر بسپارید: پیج اینستاگرام و ظاهر کلی خوراک شما ، بازدیدکننده ای را به یک دنبال کننده تبدیل می کند ، بنابراین گرچه زیبایی کاملاً منظم آن از بین رفته است ، اما همچنان مهم است که خبرمایه شما به طور کلی با هم متناسب باشد.

شماره 2: اینستاگرام به یک بستر بازاریابی و تجارت الکترونیکی تأثیرگذار تبدیل می شود

در سال 2019 ، اینستاگرام Checkout را راه اندازی کرد ، روشی آسان برای خرید محصولات بدون ترک برنامه Instagram.

آنها همراه با Instagram Checkout ، خرید از Creators را نیز راه اندازی کردند که به افراد تأثیرگذار ، هنرمندان و افراد مشهور اجازه می دهد برچسب های خرید را به پست های خود اضافه کنند.

فالوور ها آنها می توانند بر روی برچسب خرید کلیک کرده و محصول را بدون ترک برنامه اینستاگرام خریداری کنند:

هر دوی این ویژگی ها هنوز در بتا بسته قرار دارند و تنها تعداد معدودی مارک در ایالات متحده دارند ، اما قطعاً می توانید انتظار داشته باشید که Instagram Checkout و خرید از Creators در سال 2021 به مارک های بیشتری عرضه شود.

اما در یک تحول تا حدودی شگفت آور ، اینستاگرام در پایان سال 2019 اعلام کرد که آنها در حال راه اندازی یک پلت فرم جدید برای اتصال سازندگان با مارک هایی هستند که به دنبال محتوای حمایت شده اینستاگرام هستند.

بله ، این بدان معنی است که اینستاگرام اکنون نیز یک پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار است .

این یکی دیگر از مزایای حذف لایک است که مارک ها را برای یافتن اینفلوئنسرهای که می خواهند با آنها کار کنند دشوارتر می کند زیرا آنها نمی توانند به سرعت ببینند که میزان تعامل آنها چقدر است.  

اکنون ، "یک گروه منتخب از سازندگان اینستاگرام" به مدیر Collabs Brand فیس بوک که یک بازار تأثیرگذار است و قبلاً فقط به سازندگان فیس بوک محدود شده بود ، دسترسی خواهند داشت.


سازندگان اینستاگرام می توانند تجزیه و تحلیل و نرخ تعامل خود را با مارک ها به اشتراک بگذارند ، موضوعاتی را که علاقه مند هستند برای آنها محتوای مارک دار ایجاد کنند (مانند مسافرت یا زیبایی) شناسایی کنند ، و هم مارک ها و هم سازندگان می توانند شرکای خود را جستجو کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

این امکان وجود دارد که برای اینفلوئنسرها و مارک های اینستاگرام در سال 2021 بسیار زیاد باشد ، زیرا اینستاگرام به جای ارسال تأثیرگذار از طریق عکس ، به "تهیه معاملات جدید ، مدیریت مشارکت و به طور خودکار بینش اشتراک" در مورد محتوای حمایت شده با مارک ها کمک می کند.

این قابلیت را با توانایی اینفلوئنسرها در برچسب گذاری محصول یک نام تجاری در پست های خود و فالوور ها خود بدون خرید برنامه Instagram نصب کنید و بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام در سال 2021 بسیار پیچیده تر و مبتنی بر تبدیل است.

در حال حاضر ، نسبت دادن صحیح ROI از بازاریابی تأثیرگذار دشوار است ، بنابراین دادن اینفلوئنسرها برای فروش مستقیم محصولات یک مارک از طریق حساب خود ، می تواند یک تغییر دهنده برای صنعت باشد.

انتظار می رود مارک ها در سال 2021 تمرکز خود را بیشتر بر روی هدایت تبدیل با تأثیرگذار بگذارند ، زیرا این صنعت به جای فقط آگاهی ، به یک کانال اثبات شده برای خرید تبدیل می شود.

 روند بازاریابی اینستاگرام # 3: تصاحب TikTok

من می دانم که این یک پست در مورد روند بازاریابی اینستاگرام است ، اما شما واقعاً نمی توانید در مورد Instagram در سال 2021 صحبت کنید بدون اینکه در مورد TikTok صحبت کنید.

TikTok یک برنامه به اشتراک گذاری ویدئو است که به طور کلی در اطراف موسیقی است (که قبلاً Musical.ly نامیده می شد) و بین نوجوانان (و اکنون ، بزرگسالان) بسیار محبوب است. برنامه TikTok شماره 3 برنامه بارگیری شده در سال 2019 بود و با 500 میلیون کاربر فعال ، تقریباً همان استفاده از Instagram Stories را دارد .

در سال 2021 می توانید انتظار داشته باشید که تأثیر عمده TikTok بر نوع محتوایی که در اینستاگرام ، به ویژه داستان های اینستاگرام مشاهده می کنید ، مشاهده کنید.

محتوای TikTok به طور باورنکردنی واقعی ، فیلتر نشده و به جای زیبایی ، بر روی محتوا تمرکز دارد. به عنوان مثال ، بسیاری از فیلم ها در زیرزمین خانه های والدین به جای در اتاق های نشیمن با نور مناسب و قابل نمایش در اینستاگرام گرفته می شوند.

جذب فالوور اینستاگرام از دیجی فالوور بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

چند ماه پیش ، ما یک پست وبلاگ نوشتیم در مورد اینکه ویرایشگر فیلم TikTok بهترین برنامه برای ویرایش داستان های اینستاگرام است . سازندگان و مارک ها قبلاً این موضوع را مورد استفاده قرار داده اند ، مانند این پست توسط Nichole Ciotti ، ویدیوهای عجیب و غریب ویرایش شده در موسیقی را در داستان ها و اطلاعات خود به اشتراک می گذارند :

این یک بستر سرگرم کننده ، البته تصادفی است که می توانید از آن استفاده کنید و به دلیل پتانسیل ویروسی شدن بسیار محبوب است . TikTok در اطراف صفحه "For You" متمرکز شده است ، که نسخه آنها از صفحه کاوش اینستاگرام است و یک موتور فوق العاده قدرتمند برای توزیع محتوای شما است.

شما می توانید 20 دنبال کننده داشته باشید ، یک ویدیو بسازید و بیش از 1 میلیون بازدید و هزاران دنبال کننده داشته باشید (این اتفاق برای من هفته گذشته افتاد!).

بنابراین در حالی که اینستاگرام از شماره های تعامل عمومی فاصله می گیرد و الگوریتم آنها دیدن مطالب شما توسط فالوور ها خود را دشوارتر می کند ، TikTok عکس این موضوع را کاملاً برای بازاریابان ارائه می دهد. 

در نوامبر 2019 ، اینستاگرام برنامه "Reels" را در برزیل راه اندازی کرد که یک رقیب مستقیم برای TikTok است. استراتژی فیس بوک برای رقابت با TikTok برای اولین بار فالوورزی در بازارهایی است که TikTok هنوز محبوب نیست ، مانند مکزیک و برزیل.

در ادامه با ما همراه باشید ، زیرا ما می توانستیم شاهد آمدن برنامه Reels در سال 2021 به آمریکای شمالی باشیم!

اما یکی از ویژگی هایی که امسال از دیدن آن تعجب نخواهم کرد ، بهبود الگوریتم صفحه کاوش اینستاگرام است تا قابلیت کشف اینستاگرام را با TikTok کمی بیشتر کند.

ما قصد داریم در سال 2021 محتوای TikTok بسیار بیشتری ایجاد کنیم ، اما وقتی نوبت به بازاریابی کسب و کار شما می رسد و در واقع فروش را به راه می اندازد ، مطمئنا اینستاگرام بهتر (و پیچیده تر) پلتفرم تمرکز بر روی آن است.

اهداف شما برای TikTok باید فقط بر آگاهی از نام تجاری متمرکز باشد ، زیرا در حال حاضر شما حتی نمی توانید پیوندی به TikTok bio خود اضافه کنید!

روند بازاریابی اینستاگرام شماره 4: صدای نام تجاری شما از همیشه مهمتر است

طبق تحقیقات ما ، طول کپشن در اینستاگرام از سال 2016 دو برابر شده است!

سال 2019 قطعاً سال کپشن اینستاگرام بود ، زیرا سازندگان و مارک ها برای درگیر شدن و ارتباط با فالوور ها خود از قدرت کلمه نوشتاری استفاده می کردند.

و در سال 2021 ، خبرمایه ما با طول کپشن متوسط 405 نویسه پر می شود - که میانگین آن حدود 65-70 کلمه است.

بله ، ممکن است کپشن های طولانی یک "روند" باشد ، اما آنها همچنین بخشی از تغییر کلی در اصالت است که در سیستم عامل Instagram مشاهده می کنیم.

این فرصتی را برای شما فراهم می کند تا یک داستان عمیق تر بگویید ، از فالوور ها خود بخواهید که وقت بیشتری را برای خواندن پست های شما (که یکی از عوامل الگوریتم اینستاگرام است ) صرف کنند و تعامل را افزایش دهند.

در اینجا چند نکته برای استفاده از این روند در استراتژی بازاریابی اینستاگرام 2021 شما ذکر شده است:

  • متن را برگردانید و ابتدا به آنچه می خواهید در عنوان خود بیان کنید فکر کنید و سپس عکسی را پیدا کنید که مطابقت داشته باشد.
  • در مطالب مرتبط با نام تجاری خود در خبرمایه اینستاگرام خود "میکرو وبلاگ" ایجاد کنید. می توانید چند پاراگراف از پست های وبلاگی را که قبلاً داشته اید به اشتراک بگذارید یا یک پست جدید بنویسید.
    کپشن های خود را بنویسید وقتی در منطقه خلاقیت مناسب هستید . خیلی راحت تر است که به جای اینکه بخواهید هر روز با یک کپشن صحبت کنید ، 30 دقیقه بنشینید و تمام کپشن های هفته خود را در "منطقه نوشتن" بنویسید.
  • از کپشن ها برای ایجاد راهنماهای کوچک استفاده کنید ، به عنوان مثال می توانید نکات مربوط به سفر را در عنوان خود در مورد یک مقصد به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که برای ذخیره "پست" خود برای آینده CTA اضافه کنید! در مورد مهم بودن ذخیره در اینجا بیشتر بیاموزید .
  • یک مارک راهنمای صوتی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید ، از جمله ماموریت نام تجاری خود ، اصطلاحاتی که از آنها استفاده می کنید / از آنها اجتناب می کنید و اینکه کپی شما باید چگونه احساسات مردم را ایجاد کند. قبلاً یکی دارید؟ عالی است ، این زمان مناسب برای بررسی آن و انجام هرگونه به روزرسانی است!
  • کپشن های خود را به جای تلفن روی رایانه بنویسید . با استفاده از بعداً ، می توانید پست های اینستاگرامی خود را به صورت رایگان برنامه ریزی کنید و همه کپشن های خود را از راحتی دسک تاپ خود به جای تلفن خود بسازید. بعلاوه ، بعداً به صورت خودکار وقفه های خطی را به پست های برنامه ریزی شده شما اضافه می کند ، بنابراین می توانید کپشن های طولانی تر خود را بیشتر بخوانید به وضوح!

در سال 2021 ، متعهد شوید که کپشن های خود را به جای تلفن در رایانه خود بنویسید. با استفاده از بعداً ، می توانید پست های اینستاگرام خود را به صورت رایگان برنامه ریزی کنید و همه کپشن های خود را از راحتی دسک تاپ خود به جای تلفن خود بسازید.

به علاوه ، بعداً به صورت خودکار وقفه های خطی را به پست های برنامه ریزی شده شما اضافه می کند ، بنابراین می توانید کپشن های طولانی تر خود را با وضوح بیشتری بخوانید!

روند بازاریابی اینستاگرام شماره 5: وقت آن است که سری IGTV خود را ایجاد کنید

سالهاست که اینستاگرام برای تبدیل شدن به بستری برای محتوای ویدئویی با فرم طولانی ، به رقابت با Youtube متمرکز شده است. و در سال 2019 ، آنها به لطف تغییرات بزرگ و بهبود در ویژگی های IGTV ، پیشرفت های عمده ای انجام دادند.

IGTV با افزودن قابلیت بارگذاری فیلم منظره ، پایان نامه "فیلم عمودی" خود را کنار گذاشت و بازدیدهای IGTV به لطف امکان ارسال "پیش نمایش" فیلم IGTV شما به فید و پیج شما ، سر به فلک کشید.

سال 2019 برای IGTV بسیار بزرگ بود ، زیرا این پلتفرم واقعاً به یک ویژگی تبدیل شد که نه تنها بیشتر مورد استفاده قرار گرفت ، بلکه "عالی" نیز به حساب می آمد.

مدتی طول کشید ، اما اکنون مردم در واقع وقت خود را صرف تماشای فیلم های IGTV می کنند و سازندگان به جای تلاش برای ایجاد ترافیک خارج از برنامه ، شروع به سرمایه گذاری بیشتر در ارائه ارزش بیشتر برای فالوور ها خود در اینستاگرام می کنند. این امر را می توانید هم با افزایش وبلاگ نویسی خرد از طریق کپشن ها و هم ارسال فیلم ها به جای Youtube به IGTV مشاهده کنید.

در اکتبر 2019 ، سری IGTV راه اندازی شد ، که به سازندگان اجازه می دهد فیلم های خود را در یک صفحه جداگانه سازماندهی کنند و دارای یک نشان با نام سریال برای جدا کردن آن از سایر ویدیوهای IGTV است.

اکنون بینندگان می توانند سریال های مورد علاقه خود را پر از تماشا کرده و در اعلان های قسمت های جدید مشترک شوند (مشابه نحوه انجام این کار در Youtube). وقتی بیننده ای یک قسمت از سریال را تماشا می کند ، قسمت بعدی به طور خودکار برای ادامه مشاهده توصیه می شود.

سری IGTV قرار است در سال 2021 به یک روند بازاریابی جدی اینستاگرام تبدیل شود و این فقط مربوط به مارک های بزرگ با بودجه ویدئویی بزرگ نیست.

به دلیل تغییر در محتوای تصویری و ویدئویی که امسال شاهد آن خواهیم بود ، ایجاد یک فیلم یا سریال IGTV به سادگی جمع آوری تلفن و ضربه زدن به "ضبط" است.

یکی از مثالهای مورد علاقه من در مورد چگونگی استفاده مشاغل کوچک از سری IGTV ، از دوستان من کتی رودل است که بنیانگذار کافه گیاهی کوکو در ونکوور است.

مجموعه "جمعه های گاه به گاه تجارت" وی در IGTV نمونه کاملی از چگونگی استفاده مشاغل کوچک از محتوای ویدئویی ، با پاسخ دادن به س questionsالات ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات پشت صحنه و ارتباط کاملاً جدید با فالوور ها خود است.


بنابراین برای بازاریابان اینستاگرام در سال 2021 ، وقت آن رسیده است که فکر کنند سری IGTV شما چه خواهد بود !

این می تواند به اشتراک گذاشتن یک دستورالعمل هفتگی ، آموزش های زیبایی ، به روزرسانی های مربوط به بازسازی خانه یا هر موضوعی باشد که مربوط به کسب و کار شما باشد که فالوور ها شما آن را دوست دارند.

با ما همراه باشید ، زیرا ما مجموعه IGTV خود را با نام The Tea with Taylor (که من هستم!) را در اواخر ژانویه در حساب @ latermedia راه اندازی خواهیم کرد !

روند بازاریابی اینستاگرام شماره 6: واقعیت افزوده به داستان های جدیدی می رسد 

یکی از سرگرم کننده ترین روند بازاریابی اینستاگرام که از سال 2019 منتشر شد ، انفجار فیلترهای AR بود! در ماه اوت ، اینستاگرام برنامه Spark AR را به روی همه باز کرد و به هنرمندان و مارک های تجاری اجازه داد جلوه های AR (معروف به فیلترهای داستان) را برای توده ها ایجاد کنند

با تشکر از سازندگان اینستاگرام AR ، اکنون تعداد زیادی فیلتر و جلوه جدید وجود دارد که می تواند به تصاویر و ویدیوهای Instagram Stories ظاهری ارتقا یافته و ویرایش شده ببخشد ، که در حال حاضر به طور جدی در اینستاگرام روند دارد.

با تنوع گسترده ای در تن ، درجه رنگ و جلوه های مختلف برای انتخاب ، آسان است که فیلتر کاملاً مارکی را انتخاب کنید و شروع به عکسبرداری کنید - همه اینها بدون اینکه از برنامه خارج شوید!

ما در این پست 14 مورد از بهترین فیلترهای AR را برای Instagram Stories گردآوری کرده ایم و می توان انتظار داشت که این روند در سال 2021 ادامه یابد.

اما روند AR بیش از فیلترهای زیبا است ، همانطور که توسط ویروسی "شما کدام شخصیت دیزنی هستید؟" مشهود است. فیلتری که در تعطیلات کریسمس منفجر شد و همین امر منجر به ایجاد فیلترهای مشابه برای شخصیت های هری پاتر ، پوکمون و ملوان مون شد.

Spark AR اخیراً ویژگی های جدیدی را شامل شده است که شامل ردیابی هدف و ذرات است ، و امکان ایجاد جلوه های سه بعدی از طریق Instagram Stories را فراهم می کند.

در اینجا مثالی از فیلترهای ردیابی هدف آورده شده است

و آنچه می توانید با ذرات انجام دهید ، مانند ایجاد باران یا کرم شب تاب:

من نبوغ خلاق واقعیت افزوده نیستم ، بنابراین پیش بینی دقیقاً روند AR که در سال 2021 مشاهده خواهیم کرد دشوار است ، اما تضمین می شود که به بخشی قابل مشاهده در تجربه اینستاگرام تبدیل می شود.

و فراموش نکنید که اینستاگرام اخیراً بسته بتا بسته AR Shopping را نیز به بازار عرضه کرده است که به مارک ها اجازه می دهد قبل از خرید محصولات را برای "آزمایش" فیلترها ایجاد کنند. بنابراین می توانیم در سال 2021 نیز افزایش استفاده از AR برای تجارت الکترونیکی را شاهد باشیم.

روند بازاریابی اینستاگرام شماره 7: همه "تأثیرگذار" می شوند

اگر سال 2019 سال تأثیر گذار خرد بود ، سال 2021 سال تأثیرگذار نانو خواهد بود.

اینفلوئنسرها خرد (فالوور ها 10-100 هزار نفر) به موفقیت بالایی دست یافتند زیرا میزان تعامل آنها نسبت به اینفلوئنسرها کلان بالاتر است و توصیه های آنها بیشتر شبیه توصیه های مورد اعتماد دوست شما است تا یک # تبلیغ.

نانو اینفلوئنسرها اساساً افراد عادی در اینستاگرام هستند ، که طرفداران کمتری دارند (عموماً کمتر از 20 کیلوگرم) و حساب اینستاگرام خود را بیشتر شبیه یک حساب شخصی کار می کنند تا حساب تأثیرگذار تمام وقت.

مارک های معروف بین المللی مانند Mejuri ، Golde و Glossier با ایجاد برنامه های وابسته برای مشتریان خود از رویکرد "توصیه معتبر دوست" برای تأثیرگذاری در بازاریابی استفاده می کنند.

و از آنجا که سال 2021 است ، "تبلیغات دهان به دهان" واقعاً به اینستاگرام منتقل می شود ، جایی که معمولاً افراد غیرنفوذی لینک های وابسته را برای محصولات اصلی خود به اشتراک می گذارند.

Lexie Carbone ، که در بعداً مبارزات بازاریابی ما را در اینجا هدایت می کند ، نمونه بارز این موضوع است. او از لینک در بیوگرافی خود استفاده می کند تا به یک صفحه فرود برود که لینک های وابسته خود را با 10٪ تخفیف ذکر کرده است:

هنگامی که او در خوراک یا داستان های خود درباره یک مارک تجاری شریک می گذارد ، با 10٪ تخفیف فالوور ها خود را به لینک موجود در زندگی نامه خود هدایت می کند.این روند مطابق با تغییر کلی در ایجاد بازاریابی اینفلوئنسر به یک کانال تبدیل گرا در سال 2021 است و شما می توانید انتظار داشته باشید که مارک های بیشتری شاهد ایجاد برنامه های وابسته Instagram-friendly برای مشتریان وفادار باشند.

افکار نهایی در بازاریابی اینستاگرام در سال 2021:

من در مورد روندهایی که امسال رشد خواهند کرد صحبت کرده ام ، اما فکر می کنم ارزش توجه به روندهای زوجی باشد که در معرض خطر انقباض هستند.

بیایید این را بپذیریم : Instagram Live دیگر مد نیست و احتمالاً ارزش تلاش و استرس اضافی ناشی از اجرای یک پخش زنده را ندارد ، جایی که هر اتفاقی می تواند بیفتد. در سال 2021 ، من منابع "زنده" شما را مجدداً به سرمایه گذاری در محتوای ویدیویی برای خبرمایه ، داستانها یا IGTV اختصاص می دهم.

همچنین ، "حباب اصالت" در سال 2021 ظاهر می شود ؟ اصالت روند شماره 1 اینستاگرام سال 2019 بود ، اما باید فراتر از کپشن آسیب پذیر تکامل یابد تا سالهای سال ادامه یابد. وقتی همه "اصیل" شوند ، معتبر بودن در امور اجتماعی در سالهای آینده به چه معناست؟

سال 2021 قرار است سال مهمی برای اینستاگرام باشد ، پلتفرم امسال 10 ساله شد. با تشکر از TikTok ، ممکن است دیگر جدیدترین و جالبترین اپلیکیشن موجود نباشد ، اما اینستاگرام هنوز بهترین شبکه برای مارک های کوچک و بزرگ برای دسترسی به مشتریان جدید و فروش عمده است .

0
کــارمـا :
66
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ek3nk4r