ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

8 راهکار افزایش فالوور در کلاب هاوس

2 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

شبکه اجتماعی کلاب هاوس هر روز در میان کاربران محبوب تر می شود. مارکتینگ و برندسازی در کلاب هاوس یک فرصت استثنایی است تا شما بتوانید خودتان یا کسب و کار تان را در معرض دیده شدن بیشتر قرار دهید. یکی از ملزومات دیده شدن بیشتر، تعداد فالوور بالاست. ما در این مقاله راهکار های افزایش فالوور در کلاب هاوس را بررسی می کنیم.

جذب فالوور کلاب هاوس

از آنجایی که اپلیکیشن کلاب هاوس تقریبا جدید است، تعداد کاربران آن به اندازه اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نیستند. بنابر این شما راحت تر می توانید در آن رقابت کنید و دیده شوید.

در این قسمت 8 راهکار برای جذب فالوور کلاب هاوس به شما ارائه می دهیم که استفاده از آن ها می تواند تاثیر بسیاری خوبی در افزایش فالوور هایتان داشته باشد.

1. درکلاب هاوس فعال باشید

زمانی که شما در کلاب هاوس فعال باشید و در روم های افراد مختلف شرکت کنید، با افراد جدید تر آشنا می شوید و بیشتر دیده می شوید. به همین دلیل کم کم فالوور هایتان هم افزایش می یابد.

سعی کنید در روم هایی که با موضوع فعالیت شما مرتبط اند بیشتر شرکت کنید. این مسئله باعث می شود هم در حوزه کاری خود بیشتر شناخته شوید و هم صحبت های افراد مختلف را بشنوید و اطلاعات خود را به روز کنید.

کلاب هاوس در ویکی پدیا

2. در روم های مختلف خود را معرفی کنید

هنگامی که شما در کلاب هاوس فعال هستید، صرفا حضور در یک روم کافی نیست. بهتر است با استفاده از گزینه raise hand اجازه صحبت بگیرید و صحبت کنید.

همچنین زمانی که می خواهید شروع به صحبت کنید، معرفی کوتاهی درباره خودتان داشته باشید تا شنوندگان ترغیب شوند برای شناخت بیشتر شما، به صفحه تان بیایند و شما را فالو کنند. البته این معرفی باید خیلی کوتاه باشد و سپس به بحث اصلی بپردازید.

3. در زمان های مختلف روم برگزار کنید

برگزاری روم در زمان های مختلف، نوعی آزمون و خطا برای یافتن بهترین زمان برگزاری روم است. زمانی که شما بهترین زمان را برای برگزاری روم هایتان یافتید، می توانید روم های خود را در آن زمان برگزار کنید تا پربازدید تر باشند و در نتیجه باعث افزایش فالوور های شما شوند.

4. کلاب بسازید

هنگامی که شما یک کلاب ایجاد می کنید، روم هایی که برگزار می کنید نظم بیشتری می گیرند. مثلا شما می توانید کلابی بسازید و در آن کلاب هرشب ساعت 8 درباره بورس صحبت کنید.

اگر این جلسات دنباله دار باشند و در هر جلسه مباحث جدید و مفید گفته شود، باعث می شود که افراد ترغیب شوند تا در جلسات بعدی هم شرکت کنند یا حتی کلاب شما را به دوستان شان معرفی کنند.

5. اینستاگرام و توییتر را به کلاب هاوس متصل کنید

با اتصال توییتر و اینستاگرام به کلاب هاوس، فالوور هایی که در این دو شبکه اجتماعی دارید، در قسمت explore کلاب هاوس ظاهر می شوند. متقابلا اکانت شما هم به عنوان اکانت پیشنهادی در اکسپلور کلاب هاوس آن افراد ظاهر می شود.

این مسئله باعث می شود افراد بیشتری اکانت شما را ببینند و شانس فالو شدن تان توسط آن ها بالا تر می رود. حتی می توانید ابتدا خودتان اقدام به فالو کردن آن ها کنید تا آن ها هم متقابلا فالوبک دهند.

6. در پیج اینستاگرام تان، تبلیغ کنید

شما می توانید آیدی کلاب هاوس خود را در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی قرار دهید و از فالوور هایتان بخواهید در کلاب هاوس شما را فالو کنند. این کار هم تاثیر بسیار خوبی بر روی افزایش فالوور های کلاب هاوس شما دارد.

7. به پیج های پر فالوور، سفارش تبلیغ دهید

شما می توانید از پیج های پر فالوور و افراد پرطرفدار بخواهید که پیج شما را تبلیغ کنند. یا اینکه می توانید نوع جدید تری از تبلیغات را اجرایی کنید. به این صورت که از آن شخص بخواهید بجای تبلیغ اکانت شما در پیج خودش، در تعدادی از روم های شما حضور پیدا کرده و صحبت کند.

به این ترتیب افرادی که آن شخص معروف را می شناسند، ترغیب می شوند که در روم های شما هم شرکت کنند و تعداد زیادی از آن ها نیز شما را فالو می کنند.

8 . فالوور کلاب هاوس بخرید

خرید فالوور کلاب هاوس ملیونر، یک راه ساده و میانبر است تا راه چند ماهه را در چند روز طی کنید و فالوور های خود را به سرعت افزایش دهید. 

البته این راه، مکمل بقیه راه هایی است که قبلا گفتیم. به عنوان مثال، زمانی که شما در یک روم شرکت کرده و در آن صحبت می کنید، تعدادی از افراد حاضر در آن روم برای آشنایی بیشتر با شما، سری به پروفایل تان می زنند.

اکنون اگر شما از قبل تعدادی فالوور خریداری کرده باشید و تعداد فالوور هایتان بالا باشد، احتمال بیشتری دارد که آن شخص شما را فالو کند چرا که احتمالا کنجکاو می شود که شما چه کسی هستید که این تعداد فالوور دارید.

سخن آخر

در این مقاله راه هایی را که از طریق آن ها می توانید فالوور های کلاب هاوس خود را افزایش دهید به شما معرفی کردیم. اگر این راه ها را به طور مداوم و مستمر انجام دهید، می توانید ظرف چند ماه، تاثیر آن ها را بر دیده شدن پیج تان مشاهده کنید.

اگر شما هم راهکار دیگری برای افزایش فالوور در کلاب هاوس می شناسید یا استفاده کرده اید، آن را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.


سوالات متداول

  • چه راه هایی برای جذب فالوور کلاب هاوس وجود دارد؟
    شرکت در روم های پربازدید و صحبت کردن در آن ها، اتصال توییتر و اینستاگرام به کلاب هاوس، ایجاد کلاب، خرید فالوور کلاب هاوس و...
  • خرید فالوور کلاب هاوس چه تاثیری در دیده شدن پیجم دارد؟
    با خرید فالوور کلاب هاوس، کمک می کنید کاربران جدیدی که از پروفایل شما بازدید می کنند، تمایل بیشتری برای فالو کردن شما داشته باشند.
0
کــارمـا :
32
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
melionersh