چگونگی حذف دکمه میکروفون کیبورد آیفون

4 سال پیش

اگر شما دارای یک گشوی آیفون هستید قطعا متوجه دکمه میکروفون در پایین صفحه کلید گوشی خود هستید ، اکثر کاربران به این دکمه توجهی نمیکنند زیرا نمیدانند این دکمه چه کاری انجام میدهد با این حال برخی از کاربران به طور تصادفی بر روی این دکمه ضربه میزنند که با پیغام Enable Dictation مواجه میشوند.
در واقع شما میتوانید به کمک این دکمه از صوت خود برای تایپ استفاده کنید ، اگر شما از این دکمه استفاده نمیکنید میتوانید به راحتی این دکمه را از روی صفحه کلید خود حذف کنید.
توجه داشته باشید که حذف این دکمه بر روی صفحه کلید هیچ ربطی به قطع شدن میکروفون گوشی شما ندارد و صرفا با این کار ما فقط دکمه را حذف میکنیم و شما همچنان قارد خواهید بود که پیام های صوتی و دستورات را از طریق میکروفون فعال کنید.

چگونگی حذف دکمه میکروفون از صفحه کلید بر روی آیفون یا آیپد

1. به تنظیمات گشوی آیفون خود رفته و بر روی General ضربه بزنید.


2. در صفحه باز شده بر روی Keyboard ضربه بزنید.

3. در صفحه بعدی نیز به پایین اسکرول کرده و Enable Dictation را غیرفعال کنید.

4. در صورتی که از شما تایید خواسته شد آن را تایید کنید.

پس از این کار خواهیددی که دکمه میرکوفون در صفحه کلید گشوی آیفونی شما حذف شد است.در صورتیکی که میخواهید به حالت قبلی باز گریدد باید به مسیر Settings > General > Keyboards رفته و Enable Dictation را روشن کنید.

0
کــارمـا :
35
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
fatemehnabi