ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آشنایی با الگریتم های اینستاگرام

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

به گفته آدام ، "اینستاگرام یک الگوریتم ندارد که بر آنچه مردم انجام می دهند به طول کامل نظارت می کند. ما از الگوریتم ها ، طبقه بندی ها و فرآیندهای مختلفی استفاده می کنیم که هرکدام هدف خاص خود را دارند. ما می خواهیم از وقت شما نهایت استفاده را ببریم و معتقدیم که استفاده از فناوری برای شخصی سازی تجربه شما بهترین راه برای انجام این کار است. "

هر قسمت از برنامه - Feed، Explore، Reels - از الگوریتم مخصوص خود استفاده می کند که متناسب با نحوه استفاده مردم از آن است. مردم تمایل دارند که در Stories به دنبال نزدیکترین دوستان خود باشند ، اما آنها می خواهند چیزی کاملاً جدید در Explore کشف کنند. اینستاگرام بر اساس نحوه استفاده افراد ، در قسمت های مختلف برنامه چیزهای مختلفی را رتبه بندی می کند.

در اینجا جالب ترین چیزی است که او گفت:

  1. شایعات درباره "shadowban" با این واقعیت توضیح داده می شود که "اکثر مشترکان آنچه شما منتشر می کنید نمی بینند ، زیرا اکثریت کمتر از نصف خوراک خود را مشاهده می کنند."
  2. چند مورد وجود دارد که سعی می کنیم ملاحظات دیگر را نیز در نظر بگیریم. به عنوان مثال ، استوریهایی که از Feed "مجدداً به اشتراک گذاشته شدند": تا همین اواخر ، ما برای این استوریها کمتر بها می دادیم ، زیرا به طور مداوم شنیده ایم که مردم علاقه بیشتری به دیدن استوریهای اصلی دارند. اما در لحظات بزرگ شاهد هجوم پست های به اشتراک گذاشته شده مجدد هستیم - از جام جهانی گرفته تا ناآرامی های اجتماعی - و در این لحظات مردم انتظار داشتند استوری هایشان به افراد بیشتری برسد نسبت به آنها ، بنابراین ما متوقف شدیم.
  3. مورد مهم دیگر برای فراخوانی اطلاعات نادرست است. اگر چیزی را ارسال کنید که برچسب های جستجوگرهای شخص ثالث به عنوان اطلاعات غلط است ، ما آن را حذف نمی کنیم ، اما یک برچسب اعمال می کنیم و پست را در Feed و Stories پایین تر نشان می دهیم. اگر چندین بار اطلاعات غلط ارسال کرده باشید ، یافتن همه مطالب شما را دشوارتر می کنیم.
  4. علاوه بر دستورالعمل های انجمن ، ما قوانینی داریم که در مکان هایی مانند کاوش توصیه می کنیم. ما این راهنماهای توصیه های خود را می نامیم . این موارد شامل مواردی مانند جلوگیری از پست های احتمالی ناراحت کننده یا حساس است ، به عنوان مثال ، هدف ما این است که محتوایی را که باعث استفاده از دخانیات یا استفاده از بخار در Explore می شود نشان ندهیم.
  5. اگرچه با Reels ، ما به طور خاص بر روی آنچه ممکن است شما را با نگاه به خالقان کوچکتر سرگرم کند ، متمرکز شده ایم.

عواملی که به شما کمک می کنند محتوایی را که می خواهید یا نمی خواهید مشاهده کنید تأثیر بگذارید (بعضی از آنها برای شما کاملاً جدید نیستند):

  • در Feed ، پنج تعاملی که اینستاگرام با دقت بیشتر بررسی می کند این است که چقدر ممکن است چند ثانیه را روی پستی بگذرانید ، درباره آن نظر دهید ، آن را لایک کنید ، آن را ذخیره کنید و روی عکس پیج ضربه بزنید.
  • نه فقط اشتراک گذاری ، با همه ارتباط برقرار کنید. هرچه در ماه گذشته با افراد دیگر تعامل بیشتری داشته باشید ، به دیگران نیز بیشتر نشان داده می شوید.
  • تاریخچه تعاملات بین نویسنده و خواننده خاص. اگر درمورد یکدیگر اظهارنظر نکنید ، الگوریتم شما را از یکدیگر دور می کند.
  • شباهت علایق مخاطب و تأثیرگذار. مثال: اگر محتوای مد را واقعاً دوست ندارید ، پست های وبلاگ نویس های مختلف مد دیگر به طور فعال به شما نشان داده نمی شوند.
  • زمانی که روی استوری ها می چرخید. هرچه بیشتر به استوری های شخصی نگاه کنید ، بیشتر اوقات استوری های جدید را خواهید دید.
  • پست های ذخیره شده: اگر می خواهید پست های یک سازنده را دوباره در فید خود مشاهده کنید ، پست های یک سازنده را ذخیره کنید.
  • به احتمال زیاد کسانی را که به حلقه سبز نزدیک دوستان اضافه شده اند ، می بینید . و نه تنها استوری ها بلکه پست ها نیز.
  • برچسب های مکان مهم هستند. اینستاگرام ابتدا نشان داد که دقیقاً چه چیزی برای رتبه بندی پست ها حساب می شود. می توان فرض کرد که هرچه مکان جغرافیایی شما به مخاطب نزدیکتر باشد ، بیشتر اوقات محتوای شما را می بینند.
  • حسابهایی را که به آنها علاقه ندارید بی صدا کنید. کاربران نمی دانند که آنها را بی صدا کرده اید.
  • پستهای توصیه شده را به عنوان "جالب نیست" علامت گذاری کنید. هر زمان که پیشنهادی را مشاهده می کنید ، خواه در کاوش باشد یا در Feed ، می توانید نشان دهید که به آن پست علاقه مند نیستید .
0
کــارمـا :
66
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ek3nk4r