ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آموزش ارسال پیام دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

1397/4/11 12:00

قطعا اینستاگرام برنامه ای جذاب و پرطرفدار است که توانسته بیشتر چند میلیون مخاطب را دور هم جمع کند. در این برنامه امکانات مختلفی از جمله اشتراک عکس و ویدیو، استوری ، IGTVو... وجود دارد. اما قطعا پرکاربردترین آن دایرکت اینستاگرام است. دایرکت محیطی است که مخاطبان میتوانند همانند واتس اپ ، تلگرام به گفتگو دو طرفه بپردازند (البته با امکاناتی کمتر)

امروز در این مقاله میخواهیم به شما کاربران سایت اُمیگو آموزش دهیم که چگونه در رایانه شخصی یا لپ تاپ خود دایرکت اینستاگرام را فعال کنیم.

در اکثر وب سایت ها این کار را با استفاده از برنامه های شبیه ساز اندروید مانند بلواستک آموزش داده اند که روشی جالب و صحیح نیست.

برنامه IGdm برنامه ای کاربردی و جالب است که با استفاده از آن میتوانید به چت مستقیم با فالورهای خود در سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس و مک بپردازید.

در اولین قدم وارد سایت igdm.me شده و مطابق شکل زیر بر اساس نوع سیستم عامل روی آن کلیک کنید. ما در این مقاله سیستم عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز را آموزش خواهیم داد.

IGdm

پس از کلیک بر روی Windows فایل exe نصبی برنامه را دانلود کرده و شروع به نصب میکنیم.

پس از نصب برنامه IGdm را اجرا میکنیم تا صفحه زیر ظاهر گردد. در این صفحه نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خود را وارد کنید و بر روی Login to Instagram کلیک کنید.

برنامه IGdm

پس از ورود موفقیت آمیز به حساب خود همانطور که مشاهده میکنید صفحه چت با مخاطبان برای شما نمایش داده خواهد شد. 

دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

در قسمت Search Instagram users میتوانید با وارد کردن آی دی اینستاگرام دیگران با آنها به طور مستقیم چت کنید.




0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza