آیا انتقال به یوان ارزان است یا دلار؟

8 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه


معمولا انجام حواله یوان به چین بین 1 تا 3 روز کاری، رسید انتقال وجه برای متقاضی ارسال می شود. سپرده حواله ای یوان از نظر قیمت هر یوان سفید کارمزد نسبت به حواله های دلاری هزینه کمتری دارد زیرا برای پرداخت های دلاری انتقال وجه فقط به صورت سوئیفت امکان پذیر است و کارمزد سوئیفت نسبت به سایر حواله ها بیشتر است.

قیمت های سایت چه ساعتی به روز می شوند؟

قیمت ها همه روزه ساعت 12:00 به روز می شوند و تا ساعت 17:00 به صورت آنی به روز می شوند و قیمت معتبر است.

چگونه می توان حواله یوان سفارش داد؟

تمامی عملیات ثبت سفارش به صورت آنلاین بوده انجام حواله یوان به چین تنها کافی است ابتدا یک حساب کاربری داشته باشید و سپس سفارش خود را به صورت آنلاین در فرم مربوطه ثبت کنید. مجموعه از سالهای گذشته تا به امروز مفتخر است در خدمت شما مشتریان گرامی باشد و سفارشات متعددی در زمینه حواله یوان سفید پرداخت ارزی به چین توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام شده است، لذا در صورت قیمت یوان سفید به تومان نیاز به ثبت درخواست حواله خود به چین اگر راهنمایی و مشاوره بیشتری دارید می توانید در ساعات اداری با تیم پشتیبانی مجموعه تماس تلفنی بگیرید.

آیا می توانیم از یوان دیجیتال در وی چت استفاده کنیم؟

پلتفرم های دیجیتالی مانند Alipay و WeChat یکی از بهترین راه ها برای خرید و ارسال یوان هستند. بله، WeChat، اپلیکیشن محبوب رسانه‌های اجتماعی و پیام‌رسان چینی، انجام حواله یوان به چین را در پلتفرم خود ادغام کرده است و به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق ویژگی پرداخت این برنامه، e-CNY که به یوان دیجیتال نیز معروف است، ارسال و دریافت کنند. برای استفاده از یوان دیجیتال در وی چت، کاربران باید کیف پول دیجیتال خود را به حساب وی چت خود پیوند دهند. سپس می‌توانند از عملکرد پرداخت برنامه برای خرید، انتقال وجه، و ارسال یا دریافت e-CNY استفاده کنند. شایان ذکر است که استفاده از یوان دیجیتال در وی چت در حال حاضر محدود به کاربرانی است.

یوان سفید چیست؟

 که در آزمایش‌های یوان دیجیتال شرکت کرده‌اند و در شهرهای آزمایشی که آزمایش‌ها در آن انجام می‌شود، قرار دارند. بانک خلق چین به تدریج استفاده از یوان دیجیتال را در شهرها و مناطق بیشتری در این کشور گسترش می دهد.علاوه بر این، استفاده از یوان دیجیتال در وی چت تابع قوانین و مقرراتی مانند سایر روش های پرداخت در چین است و تراکنش ها توسط بانک خلق چین نظارت و تنظیم می شوند. به طور کلی، وی چت یوان دیجیتال را در پلتفرم خود ادغام کرده است و به کاربران شهرهای آزمایشی اجازه می دهد تا از ارز دیجیتال برای تراکنش های مختلف از طریق ویژگی پرداخت اپلیکیشن استفاده کنند.

یک یوان سفید می سازد

اصطلاح دیگری که ممکن است در بازار ارز چین بشنوید، یوان سیاه یا حواله یوان سیاه است. اما یوان سیاه یک ارز غیرقانونی است که توسط افراد یا گروه های غیرقانونی صادر می شود. این ارز پشتوانه فیزیکی ندارد و معمولا در معاملات غیرقانونی مانند قاچاق و پولشویی استفاده می شود. یوان سیاه توسط دولت چین کنترل نمی شود و ارزش آن کمتر از یوان سفید است. انتقال پول یوان سفید در ایران، استفاده از یوان سیاه غیرقانونی است و می تواند .


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hifaxo6056