ابزارهای طراحی سایت در سال 2021

1 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

من این را نمی گویم، روانشناسی می گوید که اگر دامنه گزینه ها از یک سطح خاص فراتر رود، تصمیم گیری دشوارتر می شود. با توسعه ده سال گذشته، ابزارهای جدیدی برای طراحی وب به طور مداوم معرفی می شوند. در دسترس بودن صدها ابزار طراحی وب سایت با ویژگی ها و عملکردهای مختلف، دشواری تصمیم گیری را دوچندان می کند.
من این را نمی گویم، روانشناسی می گوید که وقتی دامنه گزینه ها از یک سطح خاص فراتر رود، تصمیم گیری دشوارتر می شود. با پیشرفت ده سال اخیر، ابزارهای جدید طراحی وب به طور مداوم ارائه می شود. وجود صدها ابزار طراحی وب با ویژگی ها و کارکردهای مختلف، دشواری تصمیم گیری را دوچندان می کند. بر اساس بررسی و تجربه ما در آژانس بازاریابی دیجیتال دایس، 15 بهترین ابزار رایگان وجود دارد که تسلط بر آنها در اولویت بالاتر از بقیه است.

5 ابزار طراحی وب رایگان برای جذاب کردن وب سایت شما

1. ابزار طراحی

ابزار طراحی وب رایگان Sketch Editor Sketch with Added Comments یکی از معروف ترین و پرکاربردترین ابزار طراحی وب است. همراه با یک ابزار برداری پیشرفته که به توسعه رابط ها و نمونه های اولیه به طور مشترک کمک می کند. این ابزار به طور ویژه برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب طراحی شده است.

شهرت آن در جامعه طراحی، حداقل تا حدی به دلیل رابط تمیز و عملکرد بالای آن است. با این حال، این فقط در مک کار می کند. از آنجایی که بسیاری از طراحان روی ویندوز کار می کنند، بهتر است گزینه های زیر را در نظر بگیرید.

2. ابزار ویرایشگر Lunacy طراحی وب رایگان

Lunacy که به عنوان یک جایگزین رایگان برای Sketch برای ویندوز راه اندازی شد، اکنون یک نرم افزار طراحی گرافیکی با امکانات کامل است. دو سال پیش، تنها کاری که او می‌توانست انجام دهد باز کردن فایل‌های خلاقانه در ویندوز بود. امروزه تمام ویژگی‌های معمول طراحی رابط کاربری و صفحه‌ساز و گالری را برای داده‌های با کیفیت بالا رایگان ارائه می‌دهد.

3. ابزار طراحی وب رایگان Adobe XD Editor

در اواخر سال 2015 منتشر شد و به سرعت به ابزاری برای بسیاری از طراحان وب تبدیل شد. محبوبیت آن را می توان به چند دلیل نسبت داد: اول اینکه رایگان است. دوم، این الگو شبکه های تکراری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی یک وب سایت ایجاد کنید و آن را با تصاویر، متن و سایر عناصر سبک خود پر کنید. سوم، برای ایجاد و آزمایش انتقال بدون درز بین عناصر UI عالی است.


4. اوریگامی ویرایشگر یک ابزار طراحی وب سایت رایگان است

Origami یک ابزار طراحی رابط کاربری است که توسط طراحان فیس بوک ایجاد شده است.این چیزی است که Sketch در ایجاد رابط های کاربری و نمونه های اولیه با کیفیت بالا فاقد آن است. این دستگاه با پیکربندی های تلفن همراه سازگار است که از تمام رابط ها و عملکردهای رایج تلفن همراه پشتیبانی می کند.

اوریگامی در مورد افزودن تعامل به صفحه نمایش بسیار خوب عمل می کند. اکثر ابزارهای طراحی رابط کاربری تنظیمات ریز تعامل محدودی را ارائه می‌دهند، اما این ابزار به شما امکان می‌دهد فاصله، زمان‌بندی، موارد اولیه، انواع انیمیشن‌ها و موارد دیگر را تنظیم کنید.

جمع بندی
در این مقاله با 5 ابزار رایگان برتر برای طراحی سایت آشنا خواهید شد. اگر در مورد هر یک از آنها سوالی دارید، می توانید از ما بپرسید و در قسمت نظرات زیر این مقاله پاسخ دریافت کنید. فراموش نکنید که همیشه می توانید برای تمام خدمات طراحی وب سایت از جمله طراحی وب سایت شرکتی حساب کنید.

https://sitemashad.ir/

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
durygus