بررسی گوشی مناسب خانم ها و معرفی مدل های مناسب بانوان

1397/4/3 09:51

در این سال ها خرید یک گوشی مناسب برای خانم ها دغدغه بسیاری از مردم بوده است. تصور کنیم می خواهید برای همسر یا مادر خود به عنوان هدیه یک گوشی موبایل خریداری کنید و هنوز نمی دانید چه ویژگی هایی در یک موبایل می تواند خوشایند بانوان باشد. با توجه به توضیح بالا ، اهمیت شناختن امکانات و خصوصیت های گوشی های مخصوص بانوان ، غیر قابل انکار است.

گروه تحریریه وب سایت omigo تصمیم گرفته است در راستای معرفی گوشی های موبایل مناسب رده های مختلف ، این بار در یک مقاله مجزا ویژگی های یک گوشی مناسب برای بانوان را شرح دهد. در این مقاله سعی داریم در خصوص امکانات یک گوشی موبایل مخصوص خانم ها و معرفی برخی مدل های موجود در بازار توضیحاتی را ارائه کنیم.

با علاقمندی های بانوان در گوشی های موبایل آشنا شوید!


گوشی های مخصوص بانوان چه ویژگی هایی دارند؟

به عنوان اولین سوال ، قبل از خرید یک گوشی موبایل برای خانم ها باید از خود بپرسیم کاربرد گوشی مورد نظر برای یک خانم چه چیز باید باشد تا مورد توجه او قرار گیرد؟ در گذشته خانم ها تمایل بیشتری به گوشی های ظریف و سبک داشتند که دارای طراحی مناسب و رنگ دلخواه شان باشد. اما امروزه با گسترش گوشی های هوشمند ، علاوه بر موضوعات ذکر شده ، موارد دیگری نیز می تواند در خرید یک گوشی مناسب برای بانوان موثر باشد.


امکانات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های مخصوص بانوان

به طور حتم همه خانم ها دوست دارند یک گوشی قوی از لحاظ سخت افزاری داشته باشند که تا حد امکان هنگ نکند و ریست نشود. اما آیا می دانید بیشتر از مشخصات سخت افزاری گوشی، این دوربین های پشت و سلفی گوشی موبایل هستند که مورد توجه بانوان خواهد بود؟

علاقه بانوان به عکاسی را در هنگام خرید گوشی موبایل حتما در نظر بگیرید.


خانم ها معمولا تمایل دارند در جمع های خانوادگی و دوستانه تصاویر را با گوشی موبایل خود ثبت کنند. این موضوع می تواند در خرید شما تاثیر بگذارد و به شما گوشزد کند که گوشی انتخابی باید دارای دوربین سلفی با کیفیتی باشد. امروزه گوشی ها دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسل به بالا هستند که قادر خواهند بود تصاویر قابل قبولی را در یک لحظه ثبت کند.
علاوه بر موضوع دوربین توجه کنید که خانم ها از گوشی موبایل خود برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود نیز استفاده می کنند. این روزها در مترو ، اتوبوس و حتی در هنگام پیاده روی همه افراد دوست دارند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بنابراین کیفیت صدای خروجی به هدفون ها و حتی کیفیت اسپیکرهای گوشی موبایل برای بانوان مهم خواهد بود. همچنین گوشی سبک وزن و خوش دست که باعث سنگینی نشود نیز از مهمترین ملاک های انتخاب گوشی برای بانوان میباشد.

 

به رنگ و ظاهر و تنوع وسایل جانبی گوشی موبایل دقت کنید.

توجه کنید که یک گوشی هر چقدر هم که از لحاظ سخت افزاری قوی باشد اما دارای وسایل جانبی مناسبی در بازار نباشد ، مورد توجه خانم ها نخواهد بود. بسیاری از خانم ها تمایل دارند در هر فصل از سال یک قاب جدید برای گوشی خود بگیرند و یا هندزفری جدید برای گوشی خود امتحان کنند. پس باید وسایل جانبی گوشی مورد نظر در بازار یافت شود.

 

معرفی برخی مدل های گوشی موبایل مناسب خانم ها

حالا که با ویژگی های اصلی گوشی مناسب خانم ها آشنا شدید، در ادامه با 10 گوشی مناسب و پرطرفدار سال 2017 و 2018 که خانم ها به آن علاقه دارند را همراه با مشخصات فنی معرفی خواهیم کرد :


oneplus 5t(64gb - 6gb ram) گوشی

oppo f7 گوشی

vivov v7 plus گوشی

vivo v9 گوشی

xiaomi redmi note 5 pro گوشی شیائومی

infinix hot s3 گوشی

motorola moto x4 (64gb - 4g ram) گوشی

nokia 8 گوشی

samsung galaxy a8 plus 218 (64gb - 6gb ram) گوشی

oppo f5 (32gb - 4gb ram) گوشی مناسب بانوان


خواندن مقاله " مشاوره خرید گوشی مناسب سالمندان و مخصوص افراد مسن " را هم پیشنهاد میکنیم

خواندن مقاله " مشاوره خرید گوشی مناسب کودکان " را هم پیشنهاد میکنیم


  منبع مطلب : Heyvatech.com

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin