بهترین استراتژی تبلیغاتی با یک سالنامه ساده

مطلب مرتبط: شروع کوبنده شرکت ها در سال جدید با سفارش سررسید
افزایش رقابت در بازار
با افزایش رقبا و همچنین مشتریان در تمامی حوزه های کاری شرایط کسب و کار ظاهر پیچیده تری به خود گرفته است. در این شزایط شرکت های تازه تاسیس و استارت آپ چطور برای خود جایی باز کنند و شروع به فعالیت نمایند. آیا در صورت شروع به موفقیت می رسند یا به بن بست می رسند.
با افزایش استفاده از شبکه های مجازی رقابت رقبا حتی تنگاتنگ تر شده و به نظر میرسه تا هزینه های هنگفت نکنیم نمی توانیم شرکت را سرپا نگه داریم. شرایط برای شرکت های قدیمی تر هم آسان نیست. گاهی اوقات شرکتی جدید با تکنولوژی جدید و پیشرفته تر ظهور میکنه و ناگهان همه ی فضای اقتصادی و کسب و کار رو به خودش اختصاص میده و کم کم موجب فراموشی شرکت های قدیمی تر میشه.
مثل اتفاقاتی که برای شرکت های نام آشنای ایرانی افتاده است. بعضی از آنها که جایز نیست نامشان را در ذکر کنیم بعد از دهه ها سابقه فعالیت در انواع عرصه ها مانند خوراکی و یا حتی فروش محصولات مورد نیاز خانگی با آمدن شرکت های جدید تر و برتر از خاطرها محو شدند و بعد از گذشت مدت زمان کمی این شرکت های بزرگ و با سابقه ورشکست شدند!
هزینه های هنگفت بازاریابی
یک بیلبورد را تصور کنید یا یک آگهی تلویزیونی که در ساعت پربازدید و شبکه محبوب میان یک سریال پرطرفدار پخش می شود قطعا دیده خواهد شد و در افزایش مشتریانتان و یا شرکای تجاری تاثیر بسیار بزرگی خواهد داشت. اما همانطور که حتما میدانید این هزینه ها بسیار بالاست به طوری که فقط هزینه پخش آگهی میان برنامه ای برای یک روز 1.5 میلیارد آب می خورد و این هزینه ای است که 90 درصد از ما توانایی انجام آن را نداریم. نکته مهم اثر بخشی یک تبلیغ در تکرار آن است و اگر فقط یک روز را به پخش آگهی شما اختصاص دهند می توانید اطمینان داشته باشید که هیچ تاثیری در افزایش مشتریانتان نخواهد داشت.
اما برای ما که بودجه ی بسیار کمتری داریم چه استراتژی مثبتی وجود دارد؟

طبق آخرین نظر سنجی های انجام شده از مردم عادی و همچنین تجربه ی شرکت ها و سازمان ها بر طبق آمارهایی که سالانه ارائه می دهند و در آن به هزینه تبلیغات و بازاریابی و همچنین بودجه اختصاص داده شده به آن می پردازند یک محصول بازخورد بسیار مناسبی داشته است. سالنامه !!!
بله همین دفتر نام آشنایی که هر سال تقویم سال جدید را در آن مشاهده می کنیم و روزهای مهم زندگیمان را در آن علامت گذاری می کنیم، یا همین سالنامه ای که دانشجویان با دست خطی تند از صحبت های استاد نت برداری می کنند. در این دفاتر بخشی وجود دارد که به آن لت سالنامه می گویند. این برگه ها معجزه می کنند!

زیرا در آن دفتر با برگه های درخشان سفید یا کرم رنگ، چند برگ از جنس گلاسه با تصاویر آبرنگی بسیار جلب توجه می کند. اما مزیت اصلی این نیست. با سفارش سالنامه 1401 تضمین می کنید که این سررسید به مدت یک سال در دست صاحب سال نامه نگهداری می شود. پس در این مدت دوازده ماهه به مرور برگه ها ورق می خورد و اطلاعات شرکت، تصاویرتان، سابقه و مزیت شما نسبت به دیگر رقبا با دقت هرچه تمامتر مطالعه می شود. در این صورت شما می شوید همان دوست، ملکه ذهن و شرکت نام آشنای او
پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع سالنامه 1401 به سایت مراجعه نمایید.


مشاهده نظرات بیشتر...