ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

تفاوت بین ویو و لایک ها چیست؟

2 سال پیش - خواندن 14 دقیقه

وقتی صحبت از اینستاگرام و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می شود ، ویو و لایک کردن هر دو از فاکتورهای بسیار مهم به حساب می آیند. با این حال ، نحوه دوست داشتن اینستاگرام از کار با دیدگاه ها متفاوت است. به عنوان مثال ، ویژگی نماها به تصاویر ثابت یا عکسها گسترش نمی یابد ، زیرا آنها فقط با فیلم کار می کنند. هنگام خرید نمایش واقعی اینستاگرام ، شما نشان می دهید که چه تعداد افراد فیلم ها و داستان های شما را تماشا کرده اند - این نکته کلیدی است زیرا در بسیاری از مکان ها Instagram به تدریج نشان می دهد که تعداد تصاویر پسندیده شده از تصاویر گرفته می شود ، بنابراین یک روش عالی برای ادامه نمایش است چقدر مردم با محتوای شما درگیر می شوند به عنوان مثال ، برخی از پیروان ممکن است یک پست ویدیویی را ببینند اما آن را دوست نداشته باشند. نکته قابل توجه در نمایش های اینستاگرام این است که همچنان مهم است ، حتی اگر آنها برای دو بار ضربه زدن اقدامی نکنند. 

یک استوری در اینستاگرام چه مدت طول می کشد؟

شما می توانید Instagram Stories را در دو قالب مختلف بازی کنید. حداکثر طول لازم برای یک فیلم استوری اینستاگرام 15 ثانیه است. اما یک عکس داستانی به مدت 7 ثانیه ظاهر می شود. با این وجود راهی برای محدود کردن محدودیت 15 ثانیه ای برای فیلم های داستانی وجود دارد. می توانید چندین فیلم 15 ثانیه ای را با هم رشته کنید تا یک فیلم داستانی طولانی تر ایجاد کنید. و اگر می خواهید استوری ویدیویی اینستاگرام را ارسال کنید که بیش از 15 ثانیه مورد نیاز باشد ، این هنوز هم بسیار ممکن است ، البته ممکن است مجبور نباشید خودتان ویرایشی انجام دهید. اینستاگرام ویژگی خود را دارد که به طور خودکار دقیقه اول ویدیوی شما را به چند بخش 15 ثانیه ای تقسیم می کند. اما اگر ویدیوی شما بیش از یک دقیقه تمدید شود ،


داستان ها از چه زمانی آغاز شد و چرا؟

اینستاگرام ویژگی Insta Story خود را در آگوست 2016 ، با Live Stories که همان سال در ماه نوامبر دنبال می شود ، راه اندازی کرد. اینستاگرام ویژگی Insta Stories را ایجاد کرده است تا حساب های کاربری اینستاگرام یا کاربران را قادر به ارسال یا انتشار فیلم و عکس هایی کند که پس از 24 ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد چندین لحظه یا اطلاعاتی را که نمی خواهند به طور دائمی در پروفایل یا گالری حساب های خود نگه دارند ، به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که کاربر پس از ارسال آن نیازی به زحمت حذف آن محتوا نیست. به علاوه ، برای اطلاعات و وقایع محدود به زمان مناسب است. ویژگی Stories به شما اجازه می دهد عکس ها یا فیلم های شما در قالب نمایش اسلایدی ، شبیه به حلقه مانند Snapchat ، ظاهر شوند. سپس اگر برای Instagram Stories ویو می کنید ،


چگونه می توانم پیوندهایی به استوری اینستاگرام اضافه کنم؟

ما در چند مرحله ساده مراحل اضافه کردن پیوند به استوری اینستاگرام شما را به شما ارائه می دهیم.
● مرحله اول - کش رفتن استوری اینستاگرام: با ضربه زدن روی نماد دوربین ، استوری اینستاگرام خود را شروع کنید. نماد دوربین در سمت چپ بالای خبر اصلی شما واقع شده است و می توانید با استفاده از آن فیلم یا عکس بگیرید یا برای دسترسی به کتابخانه خود را به سمت بالا بکشید.
● مرحله دو. بر روی نماد قفل زنجیره ای کلیک کنید تا به یک پنجره بازشو که می توانید URL خود را در آن وارد کنید ، دسترسی پیدا کنید. وقتی پیوند خود را با موفقیت وارد کردید ، روی علامت سبز یا "تمام شده" ضربه بزنید.
● مرحله سوم: برای پیوند در استوری اینستاگرام خود یک فراخوان ایجاد کنید. قبل از ضربه زدن روی نماد "افزودن داستان خود" ، مطمئن شوید که ابتدا داستان خود را ویرایش کرده و یک فراخوان برای اقدام اضافه می کنید. اگر از یک لینک قابل کلیک برای عکس استفاده می کنید ، قبل از ظاهر شدن داستان بعدی ، آن به طور خلاصه روی صفحه نشان داده می شود. بنابراین ، فراموش نکنید که به دنبال کنندگان خود یادآوری کنید که برای دسترسی به پیوند به سمت بالا بکشید


چگونه موارد برجسته استوری اینستاگرام را ایجاد کنم؟

برای ایجاد نکات برجسته استوری اینستاگرام می توانید مراحل ساده زیر را دنبال کنید. این داستان ها حتی پس از ناپدید شدن از خبر اصلی داستان ، می توانند در نمایه شما ظاهر شوند. برای افزودن یک داستان به یک برجسته:
● روی عکس نمایه خود در پایین سمت راست ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید.
on روی علامت مثبت (+) ضربه بزنید. اگر علامت مثبت را مشاهده نمی کنید ، سپس روی "موارد برجسته داستان" کلیک کنید یا ضربه بزنید.
to برای انتخاب تعداد داستان هایی که می خواهید به موارد برجسته خود اضافه کنید ، ضربه بزنید. پس از اتمام ، روی "بعدی" ضربه بزنید.
● سرانجام ، عکس روی جلد مورد نظر خود را انتخاب کرده و یک نام داستانی برای برجسته خود وارد کنید و پس از پایان کار روی "انجام شد" یا "افزودن" ضربه بزنید. همچنین می توانید برجسته را لمس کنید و نگه دارید و روی "ویرایش برجسته" ضربه بزنید تا در هر زمان فیلم یا عکس بیشتری به موارد برجسته خود اضافه کنید.
توجه به این نکته مهم است که داستانهایی که به عنوان موارد برجسته خود اضافه می کنید قابل مشاهده خواهند بود مگر اینکه آنها را از نظر جسمی حذف کنید. این مسئله مدت ها پس از اینکه داستان اصلی شما دیگر قابل مشاهده نیست ، همچنان ادامه دارد. ویوهای Instagram Story را برای این Stories کلیدی بخرید و می توانید میزان محبوبیت این محتوای اصلی را نشان دهید.


چگونه می توانم ببینم که استوری من را مشاهده کرده است؟

برای اینکه بدانید چه کسی استوری اینستاگرام شما را مشاهده کرده است ، استوری خود را باز کنید و صفحه را به سمت بالا بکشید. شماره و نام کاربری کسانی که Story شما را مشاهده کرده اند پیدا خواهید کرد. این اطلاعات فقط برای شما در دسترس است. اگر بیش از 24 ساعت از ارسال داستان خود گذشته باشد ، هنوز 48 ساعت پس از ارسال آن ، افرادی که آن را مشاهده کرده اند می توانید مشاهده کنید. برای این کار ، بر روی عکس نمایه خود ضربه بزنید تا به نمایه خود دسترسی پیدا کنید ، روی نماد گزینه ها در سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید و روی "بایگانی" ضربه بزنید. اکنون به داستانی که می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بروید بروید ، روی صفحه ضربه بزنید و به سمت بالا بکشید.
توجه داشته باشید که تعداد ویوها با بازپخش داستان نیز همراه است. اگر یک حساب بیش از یک بار مشاهده شده باشد ، ممکن است تعداد ویو بیشتری نسبت به نام های کاربری مشاهده کنید.


استوری چه مدت دوام می آورند؟

ویدیوها و عکسهایی که در استوری اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید بعد از 24 ساعت از خبرمایه شما ناپدید می شوند مگر اینکه آن محتوا را به عنوان برجسته قرار دهید. همچنین به خاطر داشته باشید که امکان ذخیره فیلم ها و عکس ها از استوری شما وجود دارد و یا می توانید آنها را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. با این حال ، می توانید داستانهای حذف شده را نیز بازیابی کنید. این کار را می توانید با دسترسی به بایگانی برای نمایش همه داستانهای بارگذاری شده و بینندگان آنها انجام دهید. اگر محتوا در گالری شما ذخیره شده است ، می توانید آن را دوباره پست کنید. اگر محتوا در گالری شما در دسترس نباشد ، بازیابی آن پس از حذف غیرممکن است.


آیا می توانید داستان های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟

وقتی صحبت از ارسال پست در اینستاگرام برای دریافت لایک می شود ، وقت گذاشتن برای ایجاد و بارگذاری استوری های اینستاگرام مهم است. اما همچنین می تواند برای مارک ها و مشاغل بسیار وقت گیر باشد. خوشبختانه ، شما می توانید بصورت بصری برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید تا بعداً بارگذاری شود. حتی اگر نمی توانید مستقیماً Stories خود را در اینستاگرام برنامه ریزی کنید ، برای دستیابی به این هدف می توانید از چندین ابزار برنامه ریزی استفاده کنید. استفاده از یک ابزار برنامه ریزی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، زیرا ممکن است لازم باشد چندین قسمت از مطالب را برای بارگذاری در طول 24 ساعت آماده کنید. این مسئله همچنین می تواند مشکل ساز باشد ، زیرا ممکن است در هر زمان که برای ارسال مطلب نیاز دارید ، آنلاین شوید. با استفاده از یک ابزار برنامه ریزی این سردرد شما را نجات می دهد و همچنان ظاهری استاندارد به شما می دهد. بسته به ابزار برنامه ریزی خاصی که استفاده می کنید ، می توانید یک کمپین کامل را همزمان برنامه ریزی کنید حتی قبل از اینکه طرفدارانتان آن را ببینند. ابزارهای برنامه ریزی مانند Later ، Buffer ، Storrito ، Sked و SocialBu می توانند به شما در بهینه سازی زمان ارسال خود کمک کنند. پس اگر Stories خود را خودکار می کنید ، چرا نماهای خود را به طور همزمان خودکار نمی کنید؟ ویوهای واقعی اینستاگرام را بخرید و می توانید اطمینان حاصل کنید که هر استوری برنامه ریزی شده نیز به همان اندازه مورد نیاز شما محبوب است. چرا نماهای خود را به طور همزمان خودکار نکنید؟ ویوهای واقعی اینستاگرام را بخرید و می توانید اطمینان حاصل کنید که هر استوری برنامه ریزی شده نیز به همان اندازه مورد نیاز شما محبوب است. چرا نماهای خود را به طور همزمان خودکار نکنید؟ ویوهای واقعی اینستاگرام را بخرید و می توانید اطمینان حاصل کنید که هر استوری برنامه ریزی شده نیز به همان اندازه مورد نیاز شما محبوب است.


چه زمانی بهتر است که Stories ارسال کنید؟

به طور کلی ، زمان ایده آل برای ارسال استوری در اینستاگرام در هنگام ناهار (از 11 صبح تا 1 بعد از ظهر) و عصرها (از 7 تا 9 شب) است. شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف برنامه ریزی بدون نیاز به آنلاین بودن در این دوره ها ، برنامه ریزی به روزرسانی های آینده خود را انجام دهید. بنابراین ، به جای ارسال داستان های خود در حالی که پشت میز کار هستید ، می توانید پست ها را در طول روز کاری خود تنظیم کنید تا در اوقات فراغت نگران آن نباشید. همچنین برای مارک ها و مشاغل دارای پیروان از مناطق زمانی مختلف ایده آل است ، زیرا به این معنی است که برای ارسال به روزرسانی های خود برای مخاطبان مختلف نیازی به آنلاین بودن شبانه روز ندارید. حتی اگر در حال خرید ویو اینستاگرام هستید، سعی کنید پست های خود را برای زمان های محبوب برنامه ریزی کنید تا بتوانید واقعاً محتوای خود را به حداکثر برسانید.


چرا ویدیو در شبکه های اجتماعی مهم است؟

محتوای ویدئویی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در چند ثانیه اول خلاصه باشد و علاقه بینندگان خود را جلب کند. اینکه محتوایی که در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید موثر باشد یا نه ، به این بستگی دارد که چگونه می توانید محتوای جذابی را برای مخاطبان خود فراهم کنید. محتوای شما باید به اندازه کافی در قطعه های قابل هضم در دسترس باشد تا بتواند توجه بینندگان خود را جلب و حفظ کند و به قدری کوتاه باشد که باعث شود آنها بیشتر بخواهند. و اگرچه می توانید مطالب خود را در قالب های مختلف ارسال کنید ، اما هیچ یک به اندازه محتوای ویدیویی نمی توانند تأثیرگذار باشند. به عنوان مثال ، اگر یک پایگاه فالوور چند زبانه داشته باشید ، دسترسی به آنها با محتوای ویدیویی کاملاً مناسب بسیار آسان تر از تصاویر است. اگر پیروانتان فیلم هایتان را تا انتها تماشا می کنند ، پس این شانس وجود دارد که شما علاقه آنها را جلب کرده باشید. سپس می توانید از فیلم استفاده کنید تا آنها را به انتخاب مورد نظر خود هدایت کنید. به عنوان مثال ، می توانید از آنها بخواهید "ویو کنند" یا "در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنند". سپس اگر ویوهای ویدیویی اینستاگرام را خریداری می کنید ، می توانید با نشان دادن میزان محبوبیت محتوای خود ، به نمایه خود رونق دهید.


اینفلوئنسرهای اینستاگرام چند ویو می کنند؟

تعداد ویوهایی که اینفلوئنسر اینستاگرام دریافت خواهد کرد به تعداد فالوورهای آنها و نوع محتوای آنها بستگی دارد. اینفلوئنسرهای اینستاگرام تعداد فالوورهای متفاوتی دارند ، از کمترین 200 فالوور تا بیش از 20،000 فالوور. و منطق آن بسیار ساده است - هرچه تعداد فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید ، محتوای شما ویو بیشتری می کند. با این وجود ، اگرچه اینفلوئنسرها با تعداد زیادی فالوور ترافیک قابل توجهی ایجاد می کنند ، اما آنها معمولاً برای کسب و کارهایی که قصد استفاده از نفوذ خود را دارند ، قیمت های سنگینی دارند. با این حال ، اگر می خواهید مطالب را برای دریافت مطالب پست کنید ، برای واجد شرایط بودن حداقل به 700 دنبال کننده نامزد نیاز دارید. پس از دستیابی ، می توانید تصاویر با هشتگ های خاص را در اینستاگرام ارسال کنید و حقوق دریافت کنید.


چرا ویوهای اینستاگرام حساب می شوند؟

نماهای اینستاگرام می توانند برای ارائه معیارهای مفید برای دستیابی به اهداف بازاریابی کسب و کار شما و همچنین تأمین اعتبار مورد نیاز استفاده شوند. برای شرکت هایی که تلاش می کنند محصولات و خدمات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند ، جذب بسیاری از پیروان منبع مهمی برای افزایش دید برند شما است. اگر شما نتوانید تعامل مناسب بین مخاطبان و نام تجاری خود را ایجاد کنید ، جمع آوری هزاران دنبال کننده کافی نیست. این همان جایی است که خرید نمایش واقعی اینستاگرام وارد می شود. و استفاده از محتوای مناسب. اگرچه می توانید محتوای اینستاگرام را در قالب های مختلف ارسال کنید ، اما استفاده از ویدئوها بیشترین تأثیر را دارد ، زیرا در صورت انجام صحیح ، احتمالاً ارتباط برقرار می کنند. هرچه ویوهای شما از فیلم ها بیشتر باشد ، محتوای شما یا برند شما بیشتر دیده می شود. و بسته به اطلاعات موجود در فیلم های خود ، می توانید ویوها را به طور مستقیم یا غیرمستقیم به فروش تبدیل کنید.


چگونه می توانم تجزیه و تحلیل اینستاگرام را بررسی کنم؟

اول از همه ، برای استفاده از تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، باید یک حساب کاربری داشته باشید. تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای هر کسب و کاری مهم است که می خواهد با استفاده از بستر اینستاگرام فعالیت خود را رشد دهد. شما می توانید برای هدف قرار دادن مخاطب مناسب ، ارسال محتوای بصیرت انگیز و جذاب ، جلب نظرات بیشتر در مورد داستان ها و فیلم های خود و موارد دیگر از این موارد استفاده کنید. مشاغلی که یاد بگیرند از تمام معیارها و داده های موجود استفاده کنند ، می توانند با رشد چشمگیر رشد همراه شوند. در اینجا چگونگی بررسی تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود آورده شده است:
● حساب تجاری خود را ایجاد کنید یا به آن بروید
● از طریق برگه بینش در برنامه خود یا از طریق برخی از برنامه های موجود در وب ، به تجزیه و تحلیل خود دسترسی پیدا کنید.
● در برنامه Instagram خود ، روی نماد منو در گوشه سمت راست بالای نمایه خود ضربه بزنید.
to برای دسترسی به تجزیه و تحلیل مشخصات نمایه خود ، روی برگه "بینش" کلیک کنید.

0
کــارمـا :
66
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ek3nk4r